905
  • mdeni
    #905
    annyira nem sürgős...kicsit elmebeteg ötlet...van már unitedes játékom csak csináltam új accot, és mondom ha van vmi 'ócsó' kulcs akkor mondom amazt is megcsinálom unitedesnek...mert 2 év freezone nélküliség után kicsit furcsa...főleg hogy a futam végi /afk nem működik mindenhol :D
  • tototto
    #904
    steam
    bár most kicsit drága, néha szokták akciózni, leghamarabb húsvétkor lesz valami leárazás azt hiszem, gondolom addig nem akarsz várni, mindenesetre kérdésedre válasz steamen most is kapható :)
  • mdeni
    #903
    Sziasztok!
    Idehaza már nem lehet kapni a játékot, de valahonnan meg lehet e vásárolni játékos kulcsot?
    Tudtok e ilyenről?
  • xido
    #902
    nekem a folytatásokkal már az volt a bajom,hogy jójó,de nyakon szarták az első részt keményen....ott aranyos kisautós pályák is voltak..a többi rész meg már versenypályás,versenyautós vonalra terelődött inkább..
  • steweee
    #901
    ez amúgy nem érthető okból nem jobban preferált játék. én imádtam az első részét, a másodikkal sajnos még nem volt időm, de becsszó megveszem vmikor.
  • MerlinW
    #900
    Gondolom neked az ingyenes Nations van meg. Az island-hoz a United (Forever - Star Edition) kell, azt meg kell venni.
  • XGame88Hun
    #899
    Sziasztok !
    Kérem segítsen valaki !
    Rá kattintok az Izlandra, és ez jön be, csak a nationalt engedi !
    "Nincs meg a következő gyűjtemény: Island"
    Ez miért van? Hogy lehet javítani?
  • MerlinW
    #898
    "Please send a scan or a picture of your player key printed on the user manual or a copy of the proof of purchase with your player key if you have the Buy&Download (Metaboli/GamesPlanet/Direct2Drive/Steam*) version of the game to [email protected] or [email protected]


    * If you have the Steam version, to get your player key:
    1. Open Steam folder.
    2. Open Steamapps folder.
    3. Open Common folder.
    4. Open TrackMania United Forever folder.
    5. Open NADEO.INI file, the player key is there."

    Tehát, ha dobozos, akkor a fenti mail címre küldd el a lefényképezett/beszkennelt CD kulcsodat, Steam esetén pedig a NADEO.INI-ben szereplő kulcsot. Természetesen írd meg azt is, hogy mit szeretnél tőlük, azaz szeretnél új jelszót:)


    Esetleg a Facebook oldalukon is intézheted a dolgot, hátha.
  • cspedro
    #897
    Sziasztok!
    Az lenne a gondom,hogy régebben regisztráltam Uniteddel,most feltettem de foggalmam sincs,hogy mi volt a felhasználónevem.Jelszót azt tom,de a nevemet nem.(e-mailt is). Valaki tud segíteni?
  • vajo
    #896

    Filmes effektekkel. :D
  • Aquir
    #895
    Steam
  • CSUCSkukac
    #894
    steamen az mi?
  • Aquir
    #893
    nekem steamen van meg, ott megy
  • CSUCSkukac
    #892
    Sziasztok!
    Lenne egy kis problémám a Trackmania United Foreverrel!
    Még kiadáskor megvettem, és most ujra feltettem a játékot, de az istennek se akar bejelentkezni, folyton a Nations jön be. Valaki tudna segíteni ebben? Szörnyen idegesítő.
    (amikor kérte a licence kulcsot akkor beírtam, és nem akarja elfogadni, pedig soha se adtam ki senkinek)
  • jolcsii
    #891
    Sziasztok! Offline módban vagyok és nem tölti be az unitedbe az island és az utána következő pályákat. mitől van ez?
  • tototto
    #890
    steamen 7.5€ a Trackmania United
  • Steel Painter
    #889
    Hello blindmousexx!

    Köszönöm!

    A pálya textúráit letöltöttem, de a pályát én raktam össze.
    Arra gondoltam, abba a környezetben van értelme letesztelni a modellt, amibe való. :)

    Magáról a modellről annyit, hogy nem volt hozzá technikai rajz, úgy hogy, nekem kellet készítenem vetületi ábrázolást.

    Ahogy a Tron filmben láthattuk, ennek a motornak nincs ekkora lengés csillapítása.
    Nem számítottam arra, hogy akkora rugózása lesz a keréknek, hogy ennyire ki fog lógni a vázból levitaláskor.
    (Szerintem ez így csúnya!)

    Most a következő technikai kérdések merültek fel:
    eredetileg azt akartam, hogy elkanyarodáskor bedőljön a motor.
    (ezzel az volt a baj, hogy a lehelyezett fény pontok nem követik a modellt bedőléskor.)
    - Megpróbáltam megszüntetni a váz és a kerekek közti felfüggesztést.
    (Sajnos a játékban ez csak az egyik kerékre megoldható, a másik kerék továbbra is rugózni fog.)
    - Vagy hozzak létre egy rugózási pontot a vázon.
    (És így mind a két kerék a vázban marad, de lesz egy mozgó része a motornak.)
    - Vagy hagyom így az egészet.

    Jah és eredetileg ebben a projektben az volt a felállás, hogy nem lesz színezhető a fény csík.
    Ennek oka, hogy ha színezhető, akkor nem fog világítani az éjszakai pályákon.


    Szóval arra gondoltam, hogy a két modell helyett három modell lesz és a harmadiknak színezhető lesz a vezetője és a motor fény csíkja.
    És persze tron sisakja lesz.
    Egy személyes kérés miatt, bele is kezdtem egy új projektbe, úgy hogy, emiatt, kb 2 hét múlva kerül megosztásra a modell. ;)
    Ha addig is van valami ötlet, azt érdeklődve várom.
  • blindmousexx
    #888
    jah bots látom már lentebb
    szal Garatulálok!
    über fasza:)
  • blindmousexx
    #887
    nagyon szép munka gratulálok!
    ha a mortorokat is te csináltad akkor meg még inkább!:)
  • Steel Painter
    #886
    Hello mindenki!
    Itt az első tesztkőr a két fénymotorról.
    Sajnos a stadium pálya nem kapcsolja be a "illum" textúrát, így a motorok nem világítanak. :(

  • Steel Painter
    #885
    Kedves ngcsnet!

    Az alap hogy használom a maxbox modellt a méretezéshez!
    És az is, hogy az utolsó művelet az resetxform.

    Mint ahogy ezt a #883 bejegyzés 22-ik sor mondatában is leírtam.
    Az hogy semmilyen problémák nem merülnek fel a verziók között, azért ezt vitatom.

    Azért csak próbáld ki, hogy miután leresetelted az xformot a modellt kijelölve mented el, és úgy generálod le!
    kíváncsian várom az eredményt.

    Áz előző bejegyzésemben nem a 3DSMax fik*zása volt a cél.
    Általános hibákról írok, amit bárki benézhet és nem fogja elsőre tudni a megoldást.
    Bizony én is úgy jártam utána, hogy fórumokat rágtam át, olyanok leírásait, akiknek ugyan ezek a hibák merültek fel.
    Ezek nem légből kapott (kitalált) hibák.
    Fogadjuk el, hogy nincs két egyforma számítógép.
    Vannak olyan hibajelenségek a programmal, amiket én nem tapasztalok de valaki más igen, függetlenül a program stabil működésétől.

    Ngcsnet, félreértés ne essék.
    Én nem vagyok nagy modellező, legalább is én nem tartom magam annak!
    De eddig készítettem modelleket: Quake1, Quake2, Quake3, UnrealTornament, Half-Life1, CS, HL2, KingPin, theSims, NFS, SWAT3, jedi-academy... (szóval pár játékhoz).
    És elmondhatom, hogy a Trackmania azok közé tartozik amire a legfifikásabb legenerálni egy modellt.
    Ez köszönhető részben a Trackmania készítőinek.
    Remélem, hogy a nemsokára megjelenő második részhez egyszerűsítik a modellek legenerálását.

    De addig is itt két új modell, ami most lett kész.
    Lassan kezdődik a tesztelés. ;)
    mindössze: 15342 Polygon-ból áll!

    Majd dobom a linket akinek kell a modell.
  • ngcsnet
    #884
    Semmi probléma nincs egyik verzióval sem, ha használod a maxboxot és a resetxformot
  • Steel Painter
    #883
    Maga a 3Ds működése stabil nem omlik össze az alkalmazás használata közben.

    főleg hogy egy 3,5 gigás professzor ketyeg a gépben 4giga memóval,
    és egy 8800GT nvidia videó megjelenítéshez.

    Ami alatt az instabil rendszert értelmezem, hogy ezt a szabványos kiterjesztést "3Ds" minden verzióban más elkódolási struktúrákkal oldották meg.
    Ennek az lett az eredménye, hogy minden új megjelent 3ds verzióban másképp exportálja az általuk szabványosított kiterjesztést.

    Ez persze köszönhető az őket felvásárló cégnek, és a technikai bonyolult elkódolások egyszerűsítése miatt.
    De épp ezért, olyan hibák jelennek meg, hogy csak a saját programjuk tudja értelmezni a kis-seb változásokat a kiterjesztésben.

    Például: én 3ds-max7-et használok.
    Volt dolgom a 4. 6. 8. verzióval is.
    És élő példa, hogy az export alkalmazásban a 3ds kiterjesztést mindegyik másképp menti el.

    A Trackmania viszont az évek során nem alkalmazkodott ezekhez a változásokhoz, mivel a szabványosított elkódolást veszi figyelembe.

    (megjegyzem az OBJ kiterjesztés is hasonló sorsra jutott. kb: 3 különböző fajtája van, annak ellenére hogy szabvány kiterjesztés lett)

    Ebből olyan problémák keletkeztek, hogy ha a max6-ban elmentek egy modellt, úgy hogy megváltoztattam a méretett, mert túl nagy volt.
    majd ezt a modellt exportálom 3ds kiterjesztésbe.
    És a trackmania a modell legeneráláskor kiad egy híbát, hogy túl nagy a modell. (ami nem lehet mert átméreteztem)
    Mikor belenézek az elmentett 3ds állományba, bizony tényleg vissza nagyítottat a modell méretett.
    Lehetett reszet-eltettni a modellt, még akkor is vissza méreteződik.

    A 7-es verzióban ez a hiba nem állt fenn, rendesen lehetett inport/export műveletet végrehajtani.
    A 8-as verzióban újra előkerült ez a hibajelenség és ahogy a 9-es ről értesültem ott is megmaradt ez a hiba.

    Azt viszont mindegyik verzióban megtaláltam, hogy egy modell exportálásánál olyan hibák keletkeznek, hogy szétesik a modell ha kijelölve marad az objektum, és úgy kerül elmentésre.

    Ha utólag egy objektumot módosítunk a 23 objektumból álló modellben, akkor mind a 23 objektumnak le kell reszettelni a "pivot" center pontját, mert különbem rosszul menti el a modellt és a Tm nem fogja rendesen legenerálni.

    És mielőtt arra gondolnánk hogy a Trackmania legenerálója ilyen instabil, a két másik anonim modellező programok, szintén verzióktól eltérően megtartották a szabvány elkódolást, és nem kell ilyen felesleges, macerás, lépéseket elvégezni, hogy stabilan konvertálható legyen a modell.

    A lengés csillapítókat pl: úgy kísérleteztem ki, hogy egy az első trackmania verziónak a minta modelljét letöltöttem.
    Majd hozzá a hivatalos Pdf leírást szereztem meg, amihez tartozott egy új modell is.
    Persze mindegyikben más elnevezést adtak az objektumoknak.
    De végül kiderült, hogy a legrégebbi elnevezéseket használja a Tm.
    Elfogadja a többi elnevezést is csak azokat nem kezeli.

    (mellékes infó: ha olyan elnevezést adunk egy objektumnak amit nem ismer a játék, akkor a modelt nem jeleníti meg a kiválasztás menüben.
    A bal alsó területen kiír egy hibaüzenetet, hogy ismeretlen elemet tartalmaz a modell.)
    Ezzel az a nagy szívás, hogy hogyan javítsak ki egy hibát, ha nem ír ki hibaüzenetet.
    Mert a modellek elnevezése jó, de mégsem működik a modellben az objektum.

    Blindmousexx!

    Köszönöm a címet át fogom tanulmányozni.
    kérdésedre a válasz:
    Tudomásom szerint nem lehet egy nyomvonalú, mert nem a kerekek elhelyezkedésétől függ a féknyom.
    Ez egy külön generált jelenség ami nem megváltoztatható.
  • blindmousexx
    #882
    oké csak egy ötlet volt :)

    jó moci szép lett
    egy nyomvonalra nem tudod meg csinálni?

    http://news.mania-creative.com/
    vannak hasznos infók hát ha erre is van megoldás ott , ha estleg neked nincs
  • MerlinW
    #881
    Megfelelő vason atomstabil a 3DS. Kollégáim napi 8 órákat ülnek előtte.
  • Steel Painter
    #880
    Igaz, hogy létezik ez a tm-tube, ahova összegyűjtöttek a TrackMania videókat.

    Viszont én is úgy vagyok ezzel, ha már van Youtube profilom.
    Akkor minek regisztráljak be egy másik web helyre?
    Főleg ha ugyan azt érem el vele, mint amit a népszerűbb videó megosztó portállal.
    De ez is csak egy vélemény.

    Minden esetre ha már videó, akkor itt az én első trackMania videóm.
    Épp teszteltem a motor felfüggesztésének működését.
    sokat szívtam vele hála a jól elkészített leírásoknak és a 3DSMax-nak, hogy ennyire instabil rendszert írtak

  • blindmousexx
    #879
    én pedig ajánlom neked inkább a
    http://www.tm-tube.com/
    itt több értelmes TM videót találhastz
  • roblox
    #878
    ööö... nem asszem. ja de bocs .
  • Steel Painter
    #877
    Roblox!
    Nem ezt a videót ajánlottad a #869 bejegyzésbe?
  • roblox
    #876
    http://www.youtube.com/watch?v=mwt6t8CO528
    nézzétek meg a vidaot ha akarjátok
  • Steel Painter
    #875
    Mackosajt teljesen megértem a helyzeted.
    Sajnos én is kerültem nem egyszer ilyen helyzetbe és nem csak TrackMania szerveren.

    MerlinW jól mondja ebbe bele kell törődni.
    Ezzel magukat minősítik.

    Az ember azt hinné, hogy az adminok az igazság bajnokai és pont tőlük nem várnánk hogy így cselekedjenek.
    Egy jogtalan banán után elgondolkozik az ember, hogy miért kaptam? Vajon mivel érdemeltem ki?

    Eddig az ami a pálmát viszi a TrackMania-ban nálam, hogy azért banoltak mert megelőztem az admint.
    Szánalmas.

    De tudok jobbat!
    Egy másik játékba (jedi academy) egyszer az egyik admin, olyan tárgyat használt, amivel az összes játékost többféle módon tudta letaszítani a mélybe, így pontot szerezve magának.
    Senkinek nem tetszett de csendben tűrték, ami abban merült ki hogy menekültek előle.
    Persze az admin meg vadászott mindenkire, szerintem ő élvezte ezt.
    Én nem menekültem ismertem a cuccot amit használt és tudtam, hogy nem hat arra aki meditációs pózba leül.
    Hát ez okozta a vesztemet, leültem és ezzel elrontottam a játékát mivel mások is követni kezdték a példámat.
    Odajött, leültem, próbálkozott velem, aztán kaptam egy bant.
    Természetesen szerettem arra a szerverre járni.
    Írtam e-mailt az adminoknak, elküldtem a képet és a chat log-ott.

    Majd azt a választ kaptam, hogy nem vonják vissza a bant, mert az aki bannolt engem, bár még zöld fülű, de mivel fizetett a tagságiért, ezért jogában áll ezt tenni.
    Viszont kapott egy strigulát, és ha elég sokk panasz érkezik miatta akkor leminősítik a státuszát.
    És ez valahogy így történhetett, mert két hónap után ismét be tudtam lépni a szerverre.

    A kérdés, hogy én hibáztam e azzal, hogy nem hagytam magam és nem álltam sorba a többiek közé, hanem védekeztem egy beteg, perverz, szórakozása ellen?

    Ezzel persze nem azt akarom hirdetni hogy az adminok többsége nem látja el rendesen a feladatát.
    Inkább fordítva.

    Ragnarok online
    Olyan is előfordult, hogy chat-eltem a fő adminnal a játékban, egyszer csak belépet egy másik admin és minden figyelmeztetés nélkül bannolt.
    köpni nyelni nem tudtam, úgy meglepődtem.
    Azért megpróbáltam visszalépni és sikerült.
    Mert a fő admin ki bannolta a másikat és mindenkinek feloldotta a ban-ját.
    Sűrű bocsánatkérés után, elmagyarázta, hogy még nem frissítették a szervert és ezért még él a reg-je annak az adminnak, de már nem sokáig.
    ja és, hogy épp üresedés van adminok terén, és lenne e kedvem betölteni a pozíciót.

    Aki régóta űzi ezt a pozíciót az tudja, hogy ha azokkal tol ki akik vétlenek, akkor előbb vagy utóbb, csökken a szerverük látogatottsága és nem éri meg fenntartani egy üres szervert.
  • mackosajt
    #874
    akkor szedjek rá tablettát?
  • MerlinW
    #873
    Felesleges ilyeneken agyalni. Le kell sz*rni és kész:) Igazad úgysem lehet az ilyeneknél..
  • mackosajt
    #872
    én csak szerettem volna tisztázni, hogy miért is bannolt ki a csóka.
    Vagy már odáig fajulnak a szerverek, hogy kérdezni sem szabad, csak "gg", "lol"?
    Érted?
  • MerlinW
    #871
    Rengeteg 15-20 fős normális szerver van - főleg esti órákban, mert ugye napközben nem sokan ülnek otthon. A fun/mini stb szervereknek az a céljuk ami a nevükben is van. Kismillió magyar szerver van, én is csak annyit tudok mondani, keress másikat. A szerverek privát tulajdonok, semmi beleszólásunk abba, mi folyik rajtuk.
  • mackosajt
    #870
    Hát gyerekek... ismeretlenül is csak gratulálni tudok egy jani nevű egyénnek az egyik ungarische echtespeczial szerverhez.

    Asszem Győr-Moson-Sopron környéki szeró, és FunClub vagy mi a csöcs a neve.
    Játszogattam, fél év után ismét... akkor is azért hagytam abba, mert mindig az ilyen hülye kis mapok mentek, amin a vakszerencse kell, hogy segítsen, vagy beférsz a lyukon, vagy úgy pattansz, vagy nem stb.
    Megkérdeztem, hogy itt csak ilyen pályák mennek? Majd egy válasz közölte, keressek másik szervert.
    Én magyar szerón szerettem volna, értelmes körülmények közt, értelmes pályákon játszani, de ahol olyan pálya volt, ott üresség volt, itt meg voltunk 9-en. Hatalmas "tömeg".
    Egy szóval nem szidtam senkit, majd kaptam úgy tűnik egy ban-t.
    Hát köszönöm srácok, ezzel az élménnyel sikerült elhitetni, hogy a magyar adminok tényleg gyökerek, pedig más játékokban én is adminkodom aktívan, de szimpla beszélgetés miatt, hacsak nem durvul el a helyzet, nem szokás banánt osztogatni.
    Az, hogy egy srác előtte szinte flood-ként írta az üzeneteit, nem számít. Az én többszavas mondataim már feladták a leckét úgy tűnik.

    Ha esetleg valaki ismeri őket, összehozhatna egy beszélgetést valahol, mert nem szeretem, ha indokolatlanul vagyok bannolva egy szerverről. Sőt. Én szeretem értelmes emberek módjára megbeszélni a problémákat, nem pedig "kinyomni" a telefont. Mert most én így tulképp nem kaptam indokot a banánra...

    Asszem ennyi... valami mp jani, mp milu, meg mittom még ki volt bent.
  • roblox
    #869
    van egy videom fenn jutubon ha akarjátok nézzétek meg tm uniteddel kapcsolatos.
    http://www.youtube.com/watch?v=mwt6t8CO528
  • roblox
    #868
    figyelj cspedro! nekem is ezt irta . ha firefoxal töltöd akkor mikor rákattintasz a letöltésre akkor felül le jön egy kis fülecske ahol azt irja hogy a firefox megakadályozta a megnyitást. jobboldalt katt a beálitásokra és azon belül az elsöre
  • roblox
    #867
    bocs de már tudok onnan is csak a firefox nem engette de mostmár ige. pályát is lehet?ha igen akkor hogyan? kösz.
  • roblox
    #866
    sikerült!! igaz nem a car park oldalrol mert ott csak képeket hozott be de eg lamborginit sikerült. köszönöm a segitséget.