37
-
#37 Azt hiszem nem kellene összekeverni a "munkára" fejlesztett kártyákat a gamer kártyákkal. Egészen más a piac ami ezt megveszi, mint az átlag felhasználókból álló közönség. Az ACAD 2004-hez valóban kevés a leírt konfig. Le is kaparnám magam ha P3 800-assal kellene dolgoznom.
-
katz #36 OFF
Egyelőre megy tartaléknak. Sorsuk annak fügvénye lesz, hogy hány uj embert vesznek most föl a céghez a nyáron, és veszenk-e még licenszet. Néha most is sorbanállás van a CATIA-s gépekért...
ON -
Damon #35 Off:
A leselejtezésre kerülő gépekkel mi lesz? Mert nekünk ACAD 2004-hez ezek jobban megfelelnének, mint a most használ 800-as PIII-ak, új konfigra meg a főnökség nem nagyon akar költeni...
On. -
katz #34 Hmm. Javaslom az ilyen kijelentések előtt, próbálj 3D-ben forgatni egy 3-400 megás 50-100 alkatrészből álló CAD összeállítást.
Nálunk a cégnél most cserélik le a CAD munakállomásokat, darabját 800+k-ért. A jelenlegiek már nem igazán bírnak lépést tartani a Catia V5R14-el. A leselejtezendő konfigok: 3GHz P4, 1,5G RAM, Quadro4 256M RAM -
#33 Ha megnézed ezt az 512 megás kártyaszükségletet, akkor láthatod, hogy parasztvakítás. Merthogy a tömörítetlen textúráknak kell ez a legalább 512 memóra, és tudod mennyire látható a külömbség egy jó minőségű tömörített, és egy ilyen parasztvakításos tömörítetlen textúra között(ami elfér sokkal kisebb memóriában)? Hát semennyire... -
#32 A legtöbben így is sokkal kevesebbet költenek a gépre, mint te én is egy geforce mx400-ról váltottam 4 év után egy radeon 9600pro-ra. Tehát, én 5 év alatt összesen 40k-t költöttem videokártyára(többi alkatrészre se költöttem sokat), és ennyit is nagyon sajnáltam rá. És ezzel nem vagyok egyedül. Amúgy nem fogja leverni a gyengébb kártyák árát ez, mert nem ugyanarra a piacra készült... -
szurka #31 lehet vele nagyzolni:
-nekem egy V7350-os videokarim van
-hűűűűűűű!
-1GB memóriával!
-nahááát!
...
-
gyunagyos #30 Drága!nemkell!:D -
#29 nincs rajta D-sub... nem kell :D -
#28 ez a hír nem való sz sg.hu-ra, itt az átlag csak a dúmháromig képes gondolkodni vga kapcsán :) (én sem akarom tovább, de nem is fikázom játékos szempontból...) -
Yv@n #27 Nincs komoly fizikai különbség a chipek között, általában egy ellenállás átforrasztása a megfelelő helyen, vagy modolt bios megoldhatja a dolgot. Maga a GPU leginkább ugyanaz, mint a gamer kártyák esetén, a driverekben van a komoly különbség. -
Akuma #26 Egyébként úgy hallottam, hogy már a 6800 GT is átalakítható egy bios moddinggal CAD alkalmazásokra..
Nem tudom mennyire igaz ez -
Akuma #25 Igen előszőr nem vettem figyelembe, hogy CAD-ra van!
De a game kártyákra viszont igaz az amit leírtam.. -
Yv@n #24 Miért verné le egy FireGL CAD kártya a gamer kártyák árát? Teljesen más a célközönség. -
Akuma #23 Ja elnézést!
"az árban nem ismertek könyörületet: a V7300 (512 MB) 1600 dollár, vagyis mintegy 335 ezer forint körül mozog, míg az 1 GB-os zászlóshajó valahol 2000 dollár, azaz 420 ezer forint körül lesz"
Az b@xna be, ha ennyiért vennék kártyát... -
Akuma #22 Te el vagy tévedve! Honnan veszed, hogy nekem van pénzem ilyen drágaságra? Ez az ATI kártya megjelenéskor valahol 150-200ezer körül lehet! Arról nem is beszélve, hogy a gépemet nem egy csapásra állítottam össze! Előszőr amikor megvettem a gépet, akkor 1 évig Geforce 2 TI -vel húztam (még előző Celeron 2-ből maradt meg)! Majd újabb 1 évig FX5900XT-vel, amit elfogadható áron el is lehetett adni! A jelenlegi 6800GT pedig Sulinetes, tehát így alig került 60-ba már több mint 1 éve! Semmi komolyabb módosításon nem esett át a konfigom... Csak ennyit arról, hogy kinek mennyi pénze van... A gépem egyébként kb 4 éves! És nem áll szándékomban cserélni még kb 1-1,5 évig! De akkor már teljesen új konfygot. És ekkor sem a legjobbat, de szintén hosszabb időre tervezek.. Mások meg félévente teljesen új konfygot vesznek, persze azzal vígasztalják magukat, hogy az csak "középkategóriás" áron volt... na persze! Számolgattam, hogy többször vennék "olcsó" konfigot, akkor sem jönnék ki belőle jobban, mint hosszú távra befektetve.. Viszont, ha már veszek egy jó gépet, akkor egy ideig csúcson járathatok minden játékot.
A másik meg amit félreértettél, hogy én meg akarnék venni ilyen drága kártyákat! Épp azt írtam ,hogy leveri a nála gyengébb kártyák árát! Ez csak nekünk jó, felhasználóknak.. -
Szefmester #21 szép és jó hogy megvitattátok az ATI megoldását... de az NVidia baromságáról miért nem írtok? mert szerintem ekkora baromságot mint az agyonhajtott GPU tehermentesítsen egy CPU-t... akkor már inkább beszerez az ember egy jóval olcsóbb és hatékonyabb Aegia PPU-t hát nem? -
pasy01 #20 És hát hihetetlen drága arrol nem is beszélve ... Egyáltalán nem jo semmire. ennyiért :D -
pasy01 #19 Háth.. Én azt mondom ha megnézitek a QUAKE4-et és a DOOM3-mat... mit is ir ki a játék amikor ultra high-re huzzátok a grafikát. Azt hogy: ezen a minöségen több mint 500MB-os texturákkal dolgozik a program, tehát elkél a minimum 512MB-os kártya de nem árt ha nagyobb :D :D ....de azért gondolom nem lehet a legutösebb kártya játékokra... :( -
nenad #18 hat ja, meg ugy is ha bounding box modba kapcsolsz, meg ugy is szivas megjeleniteni egy komolyabb scenet, sokezer fa, bokor, hazak, jatrmuvek, emberek. Nagy projektekhez nagyon jol jon egy ilyen. Bar nekem lenne egy, - jo geppel karoltv :) -
Damon #17 Jajjjj! Gyerekek! Egy közel 100MB-os .dwg-t kezdjetek el forgatni AutoCAD-ben... meglátjátok, hogy kell a rendszer és videómemória. Vagy 3DSMax-ben. Egyébként ilyesmi már létezik régóta: Wildcat Realism. Tessék utánanézni! -
fawcet #16 512 biteshez minek 1gb ram ez csak reklámhülyeség, nem igazi ok. -
#15 Mostis megvan a lehetőség, mégsem csinálnak, de ne is csináljanak olyan videokártyaigényes játékokat, mert hihetetlen módon, van akinek nincs annyi pénze a gépre mint neked...
De amúgy meg kéne értenimá, hogy ezek nem otthoni sima felhasználóknak készült cuccok. Ez a sorozat gondolom már egy ideje használatban van, de nem a játékok fogják kihasználni, és eddig sem tették. -
dez #14 Csak az a bibi, hogy nem új hw egységet építenek be hozzá, hanem a pixel shadert terheli. -
#13 minden önjelölt 3d, render és cadszakértőnek, hogy elöbb tájékozódjon és csak utána beszéljen ekkora hüleségeket..
"renderfarmhoz csak proci kell" - Winner of the Year in Bullshit Saying Contest -
Akuma #12 Nem baj az, hogyha kijönnek az újabbnál újabb kártyák, mert így a játékfejlesztőknek is megvan a lehetőségük precízebb játékokat csinálni... Nameg az áruk is megy le szépen, köszönhetően mindíg a legújabb kártyáknak...
Pl ennek! -
roliika #11 Eddig is megoldották 256MB ból..ez minek? CAD-hez nem kell ez feltétlenül. Persze jó ha van....hm...cégek tuti+veszik, hétköznapi magyar embernek erre úgysincs pénze. -
roliika #10 Hát azért kell mert kijönnek majd olyan játékok, amik majd különböző okokra kivatkozva kérik ezt a karit. A paraszt meg csak költse a pénzt. -
Yfel #9 Ha esetleg nem tudnad, hogy a FireGL mire jo, legalabb nezd meg a fenykepen a dobozat:
- Simulation
- Content Creation
- Medical Imaging
- CAD
- Visualization
- Industrial Design
Remelem igy erthetobb...
NEM: DOOM3, FarCry, MegMittudomEnMegMicsoda...
Y -
RpPRO #8 Mi a problemad vele? -
#7 Nvidia jó dolgot csinál hajrá! -
savior #6 renderfarmhoz csak proci kell -
tehen_m #5 "munkaállomásokba szánt"
+firegl
Ha ez nem mond neked semmi
........... (sokpont) -
Shadow_THH #4 (nyálat csorgat)
semmire :D ha nem akarsz renderfarmot, de ahhoz egyszerübb ha az árából több gépet veszel és összekötöd.
ezen valyon hogy mehet a bw2? :P -
zidder #3 Érteleme?: zéró... ugyanabból a pénzből lehetett volna inkább 256MB DDR4... sokkal gyorsabb is lenne és 256Mb is untig elég mindenre... -
szombi #2 Nem vagyok technikaellenes, de mi a f*sznak kell? -
vg #1 Jaj, 512 bites busz...