9
Szórakoztato elektronika kereskedelme
-
#9 erröl jut eszembe, az nem csak azért olcsobb! ott nem 9 5 ös és 98as van hanem 76 os és 82es (ez azóta vlamennyit nőt asszem). és EZÉRT nagyobbak (nagyságrendekkel az amerikai autok henerürtartalma) -igy kompenzálják, a gyengébb benzit. -
bundee #8 amugy, mediamartk meg hasonlok is a nagykertol veszik mondjuk a tvket? sony meg hasonlo markak eseten se a gyartot/importort keresik meg kozvetlenul? -
bundee #7 nagyobb forgalom, stb - pld. a benzin nem azert olcso usa-ban, mert olyan ugyesen allitjak elo a benzint, hanem mert alig van rajta ado, hogy az emberek hasznaljak az autot, es az autohasznalatbol forgalmat generaljanak, es a kozvetett fogyasztasi es szja adokon keresztul jon vissza az a penz, amit europaban beepitenek a benzinbe... -
Emmegki #6 És miért van az hogy az usa-ban minden olcsóbb? -
#5 sokszor de nem minden esetben, amúgy kb ennyi kb 90%-ban az európai központból jön az árú. -
#4 Szerintem a hazai importőr és a nagyker sokszor ugyanaz. de lehet hülyeséget beszélek. -
#3 Gyár -> Esetleg regionális (EU/CEMEA) központ -> Hazai importőr/disztribútor -> Nagyker -> Kisker
Gondolom én... -
#2 ez sztem cégfüggő, de csak a kiscégeket tudom biztosan -
bundee #1 Sziasztok! Van itt valaki, aki valamennyire ismeri a hazai viszonyokat a szórakoztató elektronikai eszközök hazai értékesítési rendszeréről, az értékesítési csatornákról, hogy hogyan épül fel? A nagy márkáknál alkalmazott rendszerre gondolok, nem a kis nonamekre elsősorban. Nem feltétlenül konkrét cégnevekre lennék kiváncsi, hanem magára a rendszerre, hogy hogyan működik. Tehát a gyártótól hogyan jut el (milyen értékesítési csatornákon) a vevőkhöz a termék, stb... nagyon hálás lennék - köszönöm