12
  • vjanika
    #12
    Ja, de eggyenlőre csak karácsonykor és csak az Amerikai piacon. Ott 1%-al már megverte az eladott processzorok számában az Intelt. Aztán maj szépen következik a többi kontinens. Nem véletlen, hogy az Intel kampányol ezerrel. Kicsúszik a talaj a lábuk alól. Ezért van az, hogy még meg sem jelent processzrokról beszélnek és büszkén állítják, hogy na majd azok megverik az AMD pocesszorait. De az Intel-től már sok ilyen mesét hallottunk, amiből aztán semmi sem lett. Rengeteg megtervezett, de aztán le sohasem gyártott processzor...
  • Roró
    #11
    Az első gépen Pentium,
    a második Celeron,
    a harmadik Amd,
    a 4-ik Amd,
    az 5-ik Amd... ez az aktuális..

    1-et tudok a Celerontól isten óvjon + mindenki!!! :D
  • Roró
    #10
    Én + úgy tudom, hogy álltalánosan a proci eladási listát az AMD 60% át teszi ki.
  • concrete
    #9
    ez valóban hír lenne, de nem így van :)
  • BuzzFuzz
    #8
    egy kis előnycsökkenés az Intelnél még nem nevezhető térnyerésnek... és ez a lényeg
  • Cat #7
    "a cég piaci részesedése mérsékelten csökkent a riválisokkal, így az AMD-vel szemben, azt azonban nem közölték hogy milyen mértékben"
  • BuzzFuzz
    #6
    "Az Intel elismerte az AMD térnyerését"

    Az hogy kevesebb az intel bevétele a tervezettnél, a cikkíró szerint az AMD térnyerés elismerése? Érdekes következtetés, de erősen sántít!
  • Pharaoh
    #5
    Tudtommal az intel a proci piac 80%-t még mindig uralja.
  • Fen3gyerek
    #4
    AMD's surge can be seen most strongly in the U.S. retail market, which accounts for about 9 percent of global PC shipments. In the first seven weeks of 2006, AMD's share in desktops in that area climbed to 81.5 percent, while Intel's has slid to 18.5 percent, Baker said. That's almost a complete reversal of their typical relative positions.

    In notebooks, Intel's share has declined to 63 percent, even though Baker and others generally agree that Intel enjoys a technological advantage in laptops.

    The retail PC market itself is holding steady, Baker noted. "Overall volume is OK through the first six to eight weeks of the year. We're still growing in double digits in notebooks and single digits in desktops," he said.

    Price plays a key factor. In recent weeks, the average AMD desktop sold in American outlets for $578, Baker said. The average Intel desktop cost $780. In notebooks with Intel chips, the average price was $957, lower than AMD's $1,016.

  • tehen_m
    #3
    Valamit elolvastál....

    "lehet az intel megbízhatóbb"
    Ez meg baromság.
  • robrose
    #2
    Én mitha azt olvastam volna h az AMD már 1x %-al vezet..

    Tehát az Intel már nem a "világ vezető félvezető gyártója"..

    Hacsak nem az eladatlan is számít :p
  • csüves
    #1
    Jó hogy csökkent hiszen az AMD jelenleg faszább és kész aki nem ezt állítja az valami nagy intel fan.
    lehet az intel megbízhatóbb de ez manapság nem számít a tengerentúlon meg pláne nem.