38
Bleach RPG
  • musha
    #38
    angol nyelvű nem hiszem, hogy megjelent volna. japánt nem kerestem...
  • megafiu
    #37
    Nem tudjátok hol lehet megvenni a Bleach-ot?
  • Super Vegito
    #36
    Jelent meg valami jó game bleachre pc re?
  • Lreane
    #35
    [img]http://www.bleachportal.net/interactive/pquiz/images/.jpg[/img]Take The Quiz Yourself![/url]]: )
  • _Vegeta_
    #34
    toltsd le az elso par reszt, biztos tetszeni fog. Most talan a 86. epizodnal. Innen szedd.
  • dinomano
    #33
    ...hany reszes anime sorozat? vagy mi ez pontosan? nem vagyok anime-drukker, csak anime rajzok tetszenek, total laikus vagyok a temaban; irj rola vmi infot, please; ha nem gond...
  • musha
    #32
    ja, plüssállat, akibe egy fiú lelke `paszírozódott` ^^
    a Cloud/Ichigo párhuzamban van valami, Rukia (a lány) nem sokban hasonlít amúgy Tifára, sem külsőleg, sem személyiségében.
    jó animeez egyébként, ha van indíttatásod, érdemes nézni, szép, izgalmas, szórakoztató.
  • dinomano
    #31
    nem ismerem a sorozatot, scr alapjan nem itélek, csak annyit jegyeztem meg, h. jonak tünik; meg aranyos az oroszlan... :-D Plüssallat? Vagy mi? :-) mindenesetre neha tudnak egysikuak lenni design alapjan a japcsik; a csaj tiszta Tifa, a szöke ficko meg Cloud... :-D Az anime-design... :-) mondjuk ettöl függetlenul szeretem anime-style gémeket..
  • musha
    #30
    és tudnád mekkora szopógép a sorozatban :)))
  • musha
    #29
    gémerek első axiómája: screenshot alapján soha ne ítélj!
  • dinomano
    #28
    legjobb a minioroszlan...megaqrvaahhanyos! :-)
  • dinomano
    #27
    harcrendszert nezve jRPG....
  • musha
    #26
    ú, ez a gém engem is érdekel! Bleach rulz
    de japóul sajna nem tudok én sem, bármennyire is szeretnék (vagy ahhoz tanulni kéne?^^)
    Unknown, azt végülis nem írtad le (vagy vak vagyok), hogy ez most akkor jrpg vagy egy sztorival körülölelt hentmészár játék?
  • dinomano
    #25