8
  • Garfield
    #8
    Gondolom, csak a befelé irányuló forgalmon.
  • dez
    #7
    Ezt nem egészen értem, mert a UPC-nek legalább egy éve van spam- és vírus-szűrője az email-szerverén.
  • Atyus
    #6
    Az "ügyfélbarát" UPC még arra fem veszi a fáradságot, hogy JOGOS panaszokra válaszoljon az ügyfélszolgálat igazgatója!
    Kérdem én, hogy akkor mia fészkes fenét keres ott????? gondolom a jutalmát, mert más biztosan nem !
  • Garfield
    #5
    Ítéletet mondani sokkal könnyebb egy ismeretlen cég, igénybe nem vett "bárakármilyen szolgáltatása" kapcsán... Majd amikor egy olyan cégnél dolgozol, amelyiknél az ügyfelekkel való emailes kapcsolattartás életbevágó és amelyiket egyik hétről a másikra olyan szintű spamáradat önti el, hogy a szűk keresztmetszetnek a 10 Mbites internetkapcsolat minősül, és nem lehet ésszerű mértékű erőforrásokkal gátat szabni neki, akkor majd rájössz, hogy a "bárakármilyen" outsourceolt spam- és vírusszűrés igencsak hasznos tud lenni.

    Ha az ISP-k komolyabban vennék a hálózatbiztonságot (spam, vírusok), akkor nagyságrendekkel kevesebb sz*r keringene a neten. Teljesen korrektnek tartom, hogy fellépnek az olyan szolgáltatók ellen, akik semmit sem csinálnak ezügyben, különösen ha törvényi kötelezettségük lenne.

    Két hete jeleztem a szolgáltatómnak, hogy a routerem logja televan a DoS-os syn flood-ról szóló figyelmeztetésekkel, a netkapcsolat sebesség pedig érezhetően visszaesett. 2 nap múlva kaptam egy választ, hogy hát megvizsgálták a panaszomat, de nem tudnak mit tenni, mert nem korlátozhatják le a kívülről érkező forgalmat. Fasza.
  • avman
    #4
    szánalmas itt szánalmasozni.
  • Normal
    #3
    Minden jótett, minden kedvesség mögött áll valami ok - de muszály megtalálni?
    Hisz senki sem hiba nélküli.
    Végül nem lesz érdemes rendesnek lenni, mert úgyis "lelepleznek".
  • Cat #2
    egyetértek. Bármennyire is igazuk van a upc tekintetében, ez szánalmas lépés a részükről.
  • hypno
    #1
    Ismertséget lényegesen egyszerűbb egy már nevet szerzett cég hátán kapaszkodva elérni, mint egy bárakármilyen szolgáltatás bevezetésével.
    Sajnos.