15
-
MC Stich #15 Azta qva eget -
irkab1rka #14 zt elhiszem hogy a Sony minden pénzt megadn aúj ötletekért.. .) -
Komolytalan #13 Nem a motorját, csak mondjuk a fél UI-t. WoWban bárki írhat add-onokat, amiket aztán a bliz vagy belerak az új patchbe, vagy ha nagyon nem tetszik neki amire az addon való, akkor meg betiltja. Jóformán 1 fapados UIt készítettek, amit több 1000 addon közül válogatva lehet használhatóvá tenni. -
HUmanEmber41st #12 Sosem azzal van a gond, h hogyan írjuk meg az adott játék motorját, hanem hogy mi is legyen abban a játékban.
A game tervezőinek minnél nagyobb tömegnek kell eltalálnia az ízlését.
Ha a nagy tömegek konkrét elképzeléseket mondanak ( h mivel szeretnének játszani )már a fele munkát megspórolták a fejlesztők...
Hiszen nézzétek meg az első Unreal Tournament-hez, Half-Life-hez mennyi rentgeteg mod és variáció készült..( PL a világ egyik legnépszerűbb FPSe Counter Strike) -
mrgenya #11 hát igen. a játékos nem csak arra való, h fizessen, hanem jó olcsó munkaerőnek, így nem kell kifizetni a 'saját' fejlesztőinket--> így olcsóbban jönnek ki a játék készítési költségei, nagyobb profit. -
BiroAndras #10 Végre rájöttek, hogy a játékos nem csak arra való, hogy fizessen. -
Andris #9 Hmmm szerintem megoldják, hogy ne kelljen "tiszeletpéldányokat" osztogatni... :) Lehet, hogy nem is a játék fejlesztéséhez, hanem az online tartalom fejlesztéséhez akarják használni a közönséget. A WOW-ban is az utómunka a sok meló. -
Vys #8 Ha te fejleszted a játékot, akkor nem kell megvenned, az a minimum, hogy kapsz tiszteletpéldányt :) -
Andris #7 Mert örömödet leled a játékfejlesztésben ergó a fejlesztés is szórakozás... :) -
#6 De, ha én is fejlesztem a játékot, akkor miért kell tizenezreket kifizetnem a boltban? -
atothhu #5 ha tényleg azzal játszik, akkor asszem mást itt nincs miért észre venni...
és lol -
#4 Készen vagytok hogy pont ezt veszitek észre -
Windforce #3 ahh az a fekete ozvegy :D -
Enlight #2 lol, tényleg úgy néz ki:) -
BandiG #1 Az a csákó pasziánszt nyom a képen?