32
-
Hegyikecske #32 Invitel nekem még akkor volt amikor vivendinek hívták és a 384es adsl volt a divat, talán pont a betárcsázos korszak után, a voda nekem pedig csak 6 ft :D -
port3128 #31 Hallottam már Invitel-területen lakót T-Com DSL-ért könyörögni. :) -
port3128 #30 2005. május 13-án kaptál róla körlevelet először, miután nevet váltott a cég. -
port3128 #29 Nem tudom a négy napot honnan vetted. Szerdán kezdett el bedugulni. -
KDOG #28 t-sz*r :)
ezt mindenki tudja :D
de mégis elöfizetnek rá....
kedvenc mondásom: aki hulye halljon meg :D
Én még mindig stabillabban netezek invitellel, kevesebbért, nem tilt le senki ha 2terrát letöltök, vodafonon 9forintért beszélek :) nem látom az undorito magenta szineket, minden sokkal gyorsabb :)
-
#27 Rápacsálnak mert van fax machine ;-)
Amúgy én sem kaptam levelet, hogy te kedves user légy olya kedves a saját érdekedben állítsd át a levelezőprogidban az SMPT/POP3 szerverek címeit.
Egy körlevél qrva megerőltető lett volna? -
Hegyikecske #26 Ja valamint elég nevetséges a feltöltési sebessége :D -
Hegyikecske #25 Nemlesz egyszerű megszabadulni tőlük :) Puszta jóindulatból felajánl egy másik csomagot, aztán hiába mondanád le e-mailben, telefonon, mindenképpen faxolnod kell, ez arra jó h még egy hónapot kifizettessenek veled :) Tapasztalatból tom, de én még pont amikor bejött ez a tré-onlány márkanév akkor váltottam (mekkora szerencsémre! Nemcsak h gyorsabb vagyok azóta, de még olcsóbb is az új szolgáltatóm, szal duplán megérte!). A cikkhez még annyit h elég ciki lehet nekik, mer a napokban volt pont egy cikk itt az sgn, h példaértékű korszerűsítésen esett át az adatpark (bár csak a tápok tekintetében, de akkor is) Mindenesetre valóban megfontolandó h nem csak átállítani akarták-e a usereket az új név használatára... -
Zenty #24 Hát aki a t-online-hoz megy az megis érdemli! :D -
pemga #23 A fene tudja, én pl. nem emlékszem hogy kaptam volna bármilyen levelet vagy akármit tőlük arról, hogy van ilyen szerverük is, és hogy át kéne állítani az eximet :). Az SMTP-jüket pedig muszáj használni, mert az adsl-ip-tartományuk benne van a sorbs/rbl listákban... -
#22 mit számít a tonline nem jó, felmondja a szherződést bárkinek akinek nem tetszik aneve!! -
Gemnon #21 oly jó, h nekem a thunderbirdben nem megy ez az új smtp kiszolgáló, ha nem t-online-os cucc van a kukac mögött. marad a webmail, brrr.
Nem felejtetted el beállítani, hogy autholjon az SMTP-re, auth nélkül csak t-online-os e-mail címekre fog levelet küldeni. Többek közt azért, hogy ne járjon úgy mint most az Axis szerverek (amiket én a helyükben már rég beszüntettem volna). Nem tudom hány ügyfelük használja a mail.axelero.hu-t a spammereken kívül (oda auth nem kell :)). Akinek volt egy kis infos vénája az szerintem váltott a t-online.hu-s szerverekre, az IMAP-ért vagy ha másért nem mert ott van SSL és a plaintext auth nem mindenkinek jön be. :) -
lombardo1 #20 Nah , végre már hogy csinálnak valamit ezek a sültegerek!Ezer éve nem volt tökéletes a levelezőrendszerük ezeknek a hanyagoknak. -
Me Ga #19 és jól fizetnek? Hagyjál már... -
avman #18 oly jó, h nekem a thunderbirdben nem megy ez az új smtp kiszolgáló, ha nem t-online-os cucc van a kukac mögött. marad a webmail, brrr. -
pemga #17 De mondjuk szerintem ez a jelszavas SMTP a zombigépesítés ellen nem véd, hiszen outlook-ot továbbra is megkérhetik, hogy bocsesz küld már ki (10 másodperces csepegtetéssel) ezt a párezer levelet. Levél forrását utánkeresni IP alapján pedig eddig is lehetett, igaz így most egy lépéssel egyszerűbb, mert ott van mellette, hogy melyik accountról küldték. Legalábbis én így gondolom, javítsatok ki ha nem így van. -
pemga #16 B. pontra reagálva, a westel900.net igen sokáig élt még a megszűnés után is, nem hiszem hogy erre a "trükkre" lenne szükségük a váltás kényszerítéshez. (Tekintve, hogy ha nagyon akarnák, akár ugyanaz a gép/cluster is lehetne mind a két cím mögött...) Annyiban szerintem még fair is a dolog, hogy titkosított és nem plaintext autentikációt használnak immár. (A plaintext önmagában is egy biztonsági rés.) -
#15 egy haverom arra fele dolgozik most mondta: 800 ezer levélből 680 ezer volt spam.... -
Evil Merodak #14 Lehet összefüggés eközött és az ADSL hálófejlesztésük között? Nekem itt folyamatosan szakadozik az ADSL, van amikor bejelentkezni sem tudok. A Freestart ügyfélszolgálaton pedig azt mondták hogy ez a T-Com-os hálózatfejlesztés miatt van. -
Admiral #13 "Az üzemkimaradás két úton érzékelhető: A T-Online ügyfeleknél előfordulhat, hogy az általuk küldött levelek elvesznek, vagy több napos késéssel érkeznek meg a címzetthez, ha pedig levelezőpartnerünk a cég ügyfele, akkor előfordulhat, hogy a nekünk küldött e-mail veszik el, vagy érkezik meg csak több napos késéssel."
Ez elég vicces, a 2 féle út ugyanaz: ha én T-online-os vagyok, akkor elvész amit küldök; ha nekem ir egy t-online-os, akkor az ő szemszögéből az első eset áll fenn, tehát LOL -
#12 Öööö nem egy cégről beszélünk szerintem.
Saját példa:
2 éve egyik akciójukban vettem egy hívószámkijelző telót és mellé ingyen járt 30 sms, és ingyen hívószámkijelzés.
Majd ISDN vonalra volt szükségem. A csomag kis módosítással ugyan de maradt -naná, hisz többet fizettem/hó.
Nem olyan rég ISDN-ről visszaváltottam analógra, erre kiszámláznak 4900 Ft-ot, hogy új vonal miatt ennyit tejeljek ja és bocsi, de elveszett a 30 ingyen sms/hó, és az ingyen hívószámkijelzés is.
Mondom: WTF?
Erre az volt a válasz, hogy mivel ISDN-ről visszaváltottam analógra ezért ők ezt úgy veszik, hogy új vonalunk van, ki is baszták nekem az új vonalra a szerződést és most +200 Ft-ot fizetek azért, hogy legyen a 2 éve megvett telóhoz hívószámkijelzés.
Az összes művelet alatt u.a. volt a telefonszám és a szerelő csak az ISDN dobozt vitte el.
Ez fair? Szerintem ez a lehúzás/átbaszás tipikus példája.
Apropó: Beszélt már valaki T-Mobilos ügyfélszolgálatos EMBERREL telón keresztül valaki? Mert nekem nagyon úgy tűnik, hogy Westelről-T-Mobilra váltás óta NINCS mobil ügyfélszolgálat a "gépen" kívül.
Ez főleg akkor jó amikor DNS címek iránt érdeklődsz a géptől mobiltelós nethez... na nem mindtha az IQ betyár régi Westeles hölygikék ezt tudták volna. "Kapcsolom a műszakis kollegát. Kapcsolom a szervízes kollegát... jajjj."
Még jó hogy már csak egy oldalról húznak, de onnan sem sokáig. -
Cat #11 röhejes hogy egy cikk hatására vallják be 4 nap után, hogy "igen, van valami probléma"
az ilyet nekik sokkal jobban kellene tudniuk, mint egy átlagusernek, ha egy ügyfél észreveszi hogy probléma van, már rég rossz.
persze ez a hibája a mammutcégek ügyfélszolgálatának: nincs horizontális információáramlás, nem tudja senki hogy 15 ember telefonált egy orán belül, mert mindegyik mással beszélt, azoknál meg (érthetően) az az első reakció, hogy userhiba. Emiatt egyik se jelenti a csoportvezetőjének, vagy ha jelenti is, a rendszergazdák a csoportvezetőt leszarják, mondván "azok ott az helpdesken ugyse tudnak semmit".
Ilyen egy multi - és ez nem fikázás, hanem ténymegállapítás. -
#10 Basszus! Én meg azt hittem bekaptam valami trójait amit semmi nem talál meg. Mit idegeskedtem, hogy fontos levelek nem érkeznek meg (és itt tényleg fontos levelekről beszélek nem holmi fun képekről.)
Ó, hát a spammek azok szépen rendben jöttek minden nap, csak van olyan levél amit EGY HETE KÜLDTEM EL és a címzett szerint azóta sem érkezett meg!
Még, hogy nem vesznek el a mailek, de igen!
Ugyanis amit 2 napja küldtem el azt megkapták: ma! Bmeg ezek lassabbak, mint a Magyar Posta... ennyi erővel füstjelekkel is kommunikálhatunk.
2 gondolat ötlött fel még bennem:
A, Először azt állították a cikk szerint, hogy nem tudtak róla, aztán -gondolom utánalestek a dolognak- és most azt állítják tudnak a dologról és intézkednek. Milyen biztonságtechnikája van egy ekkora cégnek, ha még azt is csak feltételezik, hogy valószínű valami gonosz hacker játszik velük. Ez szánalmas. És igen én most itt flamelem őket, mert qrvára megérdemlik.
B,Lehet, hogy így próbálják rávenni az ügyfeleket arra, hogy legyenek már olyan jók és állítsák át a POP3, SMTP címeket mail.t-online.hu-ra? Ezektől még ez is kitellik.
Feburárban jár le a hűségnyilatkozatom náluk, erősen érzékeny búcsút veszünk mélyen letisztelt Tö-Köm. -
#9 szerintem nincs kulonosebb gond a t-online-al, csak az a baj, hogy ilyen buzirozsaszin lett a szinuk... -
#8 Hát nemtudom. Több szolgáltatónál is volt mail címem, de ez a szolgáltató a legalja a levelezésben. Annyi spam jön, hogy már beteges. Direkt nem használom sehova ezt a mail címet, max 2-3 ismerősömmel levelezek itt, de mégis. Több ingyenes mail címem is van, s ott hosszú-hosszú idő után jön 1-1 spam. Szóval nincs min csodálkozni. Az egyébb szolgáltatási téren viszont elégfedett vagyok a T-online-nal (sebesség és rendelkezésre állás). -
Caro #7 Tré-Com sucks.
Még jó hogy itt nem az van :) -
kbupdate #6 Nem is beszélve a gmail saját stmp szerveréről, és a titkosításról:)
amúgy is T-COM sux, csesszék meg az uploadstreamjüket. -
lmisi #5 Azért a guglinak "kicsit" huzósabb szerverparkja van. Sacc akár 100x -os különbség is van köztük piaci értékben. -
kow83 #4 "támadásra gyanakszik"
Bazz. Akkor támadtak vagy sem? Szerintem ez kétpólusú dolog: vagy igen, vagy nem. Tipikus bullshit süketduma.
Még jó, hogy gmail-en vagyok, ott minden levél 3 pédányban van letárolva egy szerverfarmon. -
#3 Az új mailhosttal tényleg semmi baj már jóideje, a spamok is ugyanúgy jönnek, mint egyébként...
;)
-
kicsizoz #2 sajnos tapasztaltam.... -
#1 nah szep