29
  • NEXUS6
    #29
    Az okmányirodával nekem sincs semmi bajom, leszámítva az olyan apróságot, hogy az ügyintézés közepén a kezembe nyomtak egy csekket hogy húzzak át a postára befizetni. Majd ugye vissza és akkor onnan folytattuk fél óra múlva az aktust. Ha a digitális fényképet helyben le tudták venni, akkor legalább egy kártyaleolvasót telepíthettek volna, ha már ez a XXI. szd. Na mindegy, 5 napon belül (hétvégével együtt) a kezemben volt a passzus, és a köv héten már húzhattam is hidegebb égtájakra.

    Szal nekem csak az a gondom, hogy van ez a magyarorszag.hu portál vagy melyik, és hiába van fenn valami útlevél ügyintézéses menüpont, az gyak semire nem jó.

    De nemsokára kell lakcímkártyát meg személyit is csináltatnom, azokkal is letesztelem majd;)
  • BTibor
    #28
    Esetleg elolvashatnátok Babylon hozzászólását néhány sorral lejjebb #21
  • BTibor
    #27
    Egyeseknek tökmindegy miről van szó, csak utálhassanak egy aktuális arcot.
  • Komolytalan
    #26
    Ezt kb egész életedben bánni fogod. Ritkán adódik ilyen jó lehetőség, amit elszalasztottál.
  • jointeer
    #25
    ezmind hazukságö _._
  • Axon
    #24
    Azért megcsaphatta volna ott valami kóboráram...
  • Axon
    #23
    Lehet, hogy a fülében van a nyelve ;-)
  • MacrosTheBlack
    #22
    "187 on an undercover cop..." - Snoop Doggy Dogg :DD
  • mrzed001
    #21
    Látom az inteligencia megint kiüt egyesek hozzászólásából.
    Gondolkodni ..... azt kéne bizony.

    a 189-en fut majd össze minden kormányzati és államigazgatási kérdéssel kapcsolatos segítségkérés a jövőben

    A jövőben a kormány meg kívánja tiltani a minisztériumoknak, hogy saját Call Centert üzemeltessenek, ehelyett ez a közös felület szolgál majd ki minden igényt, hiszen "a front office-t és a back office-t szét kell választani"


    Nem tom maga találta-e ki, vagy a szájába adták de ez két piszok fontos mondat.
    Miértis?
    Megszűnik végre a szerencsétlen ügyfél (azaz állampolgár) ide-oda kapcsolgatása
    Lefixált rendszer szerinti ügyfélkezelés
    Nem csak 1 mucus csücsül a telefon mellett pölö egy minisztériumban (amikor épp nem kávézik, vagy >->o )
    Talán végre komolyan bevezetik az ügyfél csak egyvalakivel beszél elvet (és minden információ átadást belül maguknak kell megoldaniuk), tehát nem neked kell a különböző állami szervek között rohangálnod mindenféle idióta papírokkal hónapokon keresztül (kis skizofrén országunkban)

    A Sykes jólismert profi. Aki pesti már tuti beszélt velük (pölö Elmű-s dolgok egy része is ki van adva nekik -észre se veszed-)
    Minőségileg profi Call Center rendszerük van (amit nemsok állami intézmény engedhet meg magának, így ugyebár nekik nincs is)
    És mivel ott nem 1-2 user csücsül, hanem >100 (nem tom mára mennyire bővült), így sokkal kisebb a várakozás valószínűsége és mértéke (pláne, ha szokás szerint a szolgáltatási szintet szerződésben rögzítették, azaz pölö megszabva hogy hány %-a a hívásoknak várakozhat >30 mp-et max. Alapból a rendszer is bekapcsol + usereket megnövekedett hívásszám esetén, illetve a supervisor-ok átsorolhatnak usereket más csoportokból)

    Egyszóval ez végre egy értelmes lépés volt, gratula
  • vg
    #20
    7es kép... csontig nyali...
  • pemga
    #19
    Hmm, érdekes. Én tavaly január elején csináltam, odamentem csak úgy, és kb félóra alatt okmányostul fotózással, nyomtatványkitöltéssel megvolt minden adminisztráció. 5 munkanappal rá be lehetett slattyogni érte. Mindez jan 3 vagy hasonló időszakban, amikor mindenki kómás :).

    Greg #11, és miért mentél be a Váci utcába? Fel lehet venni Ferihegyen is felszállás előtt úgyszintén külön pultnál.
  • Alien_AM
    #18
    hat ja kb. felesleges volt ez az egesz, "ugyfelvonal" hmm... nevetseges. remelem nem kell sokaig neznem ezt a homokost.
  • Skyline
    #17
    És még szemtanuk sem lettek volna elméletileg:)
  • Skyline
    #16
    Óóóó de bánom hogy a multkor kihagytam a lehetőséget és nemrántottam rá erre a baromarcura a kormányt,most nemkéne ilyen barom híreket olvasni és a tahó fejét nézni....
  • duke
    #15
    Ez mar megint egy lepes a semmibe.
    Mennyen a francba nekem hiaba kampanyol,minden korulmenyek kozott a fideszre szavazok.
    orban viki rulez
  • sonicXX
    #14
    Előbb léteznie kéne magyar e-kormányzati rendszernek, utána lehetne mérlegelni, minek van hozzá köze és minek nincs.
  • GregSB
    #13
    Jó, ezt én elsősorban a #10ben elhangzott "Mo.-n többnyire minden ilyen szarul működik." re válaszoltam :)
  • Cat #12
    a gond az, hogy ennek a magyar ekormányzati rendszerhez semmi köze :)
  • GregSB
    #11
    Akkor hogy legyen egy kivétel is a sok negatív vélemény között: Én meddig 3x vettem Malév repülőjegyet online, és mindháromszor "soron kívül" vehettem át a jegyet a Váci úti irodájukban. Ugyanis a Neten vásárolt jegyeket külön sorszámmal kezelik. Én mind a 3 esetben azonnal átvehettem a jegyet, nem volt előttem senki, míg a többi asztalhoz több tucat ember várt hogy sorra kerüljön :D
  • craesh
    #10
    Ez igy van. A technika sajnos hiába van már bevezetve, Mo.-n többnyire minden ilyen szarul működik.
    Még a netes vásárlásnál is kétszer meggondolom hogy magyar oldalról rendelek-e...nem hogy hivatalos okmány ügyben.
  • Lacc
    #9
    Btw anno még a jogsit én is megpróbáltam neten keresztül intézni. Kértem időpontot. Hát nagy ívben sz@rtak rá, hogy én neten milyen időpontot kaptam, mikor odamentem :D
  • NEXUS6
    #8
    Ezek a kormányzati informatikai portálok, meg egyebek elég silányul működnek.

    Amultkor éppen útlevelet akartam csináltatni, nosza fel az okmányirodás portálra. Elvileg lehetett volna időpontot kérni, de csak 2 héttel későbbi dátumra!!!!????? Azt meg hogy majd neten keresztül küldök űrlapot meg hasonló nyalánkságok, azt el kell felejteni ugye.

    Szal 1 órás netes bohóckodás után felhívtam az okmányirodát, akik félorán belül a lebeszélt időpontban fogadtak.

    Röhej!;(
  • arty
    #7
    valakinek megint kitömték a zsebét :(
  • HuAn82
    #6
    "Az államférfi a következő nemzedékre gondol, a politikus csak a következő választásokra. "
  • Lacc
    #5
    Jönnek a választások, jön a pattogás. Szvsz erről is most hallottunk először (kis túlzással), és utoljára majd kicsit később valami botránnyal kapcsolatban fogunk.
  • Omega
    #4
    Ezt a nagybetűs: SEMMI-re.
  • Cat #3
    http://www.magyarorszag.hu/ugyfelvonal/
  • echo
    #2
    Tény, hogy jó lenne ha az ember megúszná a különböző hivatalokba járkálást. De mondjuk ebből a cikkből egyáltalán nem derül ki, hogy konkrétan ezt mire használhatom, egy link a megfelelő infokhoz lehetne benne minimum...
  • SoDI---
    #1
    Minden, amivel meg lehet spórolni, hogy ki kelljen lépni a lakásból, csak jó lehet.

    Otthoni munka, vásárlás, tanilás, és ügyintézés.

    A fizikai közlekedés meg maradjon meg szórakozának :D