6
új játék készül a Diablo alkotóitól!
  • GrimReaper78
    #6
    No, a Gamecloud-on felbukkant egy interjú az egyik fejlesztővel, melyből a számunkra fontos rész hevenyészett fordítása az alábbi:

    "A Starfall egy 3D-s sci-fi/akció RPG. Amolyan Halo - Diablo hibrid, a TPS (Halo nem FPS volt? - a ford.) gyors és vérpezsdítő játékmenetével és a szerepjátékokra jellemző karakterfejlődéssel és tárgygyűjtögetéssel. A játékos felfedezheti a Starfall galaxis bolygóit, kedve szerint alakítgathatja az űrhajóját és megválaszthatja a karaktere életútját, mindeközben meghatározva a galaxis sorsát is."

    A további elejtett mondatokból az derül még ki, hogy egyelőre nagyon az elején járnak a projektnek, amely "prototípus" fázisban leledzik; a játékmenetet és a dizájnt igyekeznek meghatározni, ám az előzőre helyezik a hangsúlyt a vizuállal szemben. 3D motort továbbra is keresgélnek.
  • Jagi
    #5
    Hm... nem igen szeretem a space design-os, űr(strat)os, dolgokat. Úgy alapból nem jön be, a SC-tal sem nyomattam, se az Imperiummal de ha

    " sci-fi hentmészár akció lesz "

    Asszem meg kéne várni, már a Diora való tekintettel is.
    Jó lenne ha valami teljesen pofaleszakító überbrutálságot csinálnak.
    Én várni fogom. Sz*r nem lehet :)
  • GrimReaper78
    #4
    A projekt weboldala, persze egyelőre nulla infó, de a jövőben érdemes lesz olykor rákacsintani.
  • GrimReaper78
    #3
    Kétlem, hogy a Starcraft univerzumot belekevernék (tulajdonjogok, stb.), ha meg vmi hasonszőrű "kópiát" gyártanának, azt rossz szájízzel fogadnánk.

    Persze a felvetés tök jó, én is szívesen látnék ilyesmit, csak sajna felettébb valószínűtlen.

    De úgyis van még 2-3 (vagy 4-5?!) év a megjelenésig, addig majd csak formálódik a dolog... ;)
  • NST Demo
    #2
    Hmm . Érdekes lehet . Ha valami Starcraft feelinges sci-fi hentmészár akció lesz , már megéri rá várni :D .
  • GrimReaper78
    #1
    STARFALL: EX DIABLO A Jövő Harcosai!!

    Sogun, 10:09 - PC - Játék: Általános


    (HW Insider) Blizzard North széjjelgyilkolása után a Diablo fejlesztőknek nem maradt hely a legendás játékokat fejlesztő Blizzardnál. Ugyan a mézesmázos nyakkendőszöveg arra hímezett-hámozott, hogy a bezárt stúdió dolgozóit szívesen várják a Blizzard más részeinel, ám természetesen a felszabadult zsoldosok fejlesztési körülményeit tekintve nem ez volt a helyzet. Megelégelték hát a dicső harcosok, hogy a vérpénz-őrülettől kigúvadó szemű menedzser-gyaurok kegyetlenül focizgatnak velük és kiváltak a Blizzardból.

    Megalapították a Hyboreal Gamest és saját kezükbe vették sorsukat. Vezérük Michio Okamura, a Diablo licensz alapítóinak egyike. 10 éves tapasztalattal rendelkezik több millió dolláros licenszek pátyolgatásában. A Diablo vezető grafikusaként ő rajzasztaláról léptek elő az általunk bejárt helyszínek, a lehentelt szörnyek nagy része, jópár NPC és természetesen a főgonosz, maga Diablo! A második rész Diablóját is ő készítette, szörnyek garmadájával egyetemben. A Blizzard North széthullása előtt BE NEM JELENTETT játékon dolgozott, hogy mi volt az, hát képzeljétek magatok elé a Black Isle stúdiót a legújabb Fallout résszel és spekulálhattok, milyen csodás Nagykedvenc folytatása tűnt el reménykedő szívünk mellől..

    STARFALL címmel futurisztikus remekmű készítésébe fogtak. Természetesen Bill Roper bácsi Hellgate: Londonjához hasonlóan ők is csak AAA besorolású - ÁÁÁÁÁÁÁÁ - azaz csúcskategóriás játékot hajlandóak fejleszteni. PC platformot látják eddig az egyetlen piacnak. Meglátjuk, ezen áttitűdjük mennyire változik majd a pénzes befektetők megjelenésekor, akik majd lehet, a konzolok felé rántják a gyeplőt.. Alkotásukról semmilyen információ nincs még, csak a képek!

    Eric Sexton a fekete kör nagymágusa. 10 évvel ezelőtt megszülte az akció-RPG játékok atyjának tekinthető Diablo isteni dizájnját. Kezdőképernyőn kiválasztható hőseink animációja és a játékban szambázása neki köszönhető, valamint számos szörnyeteg mozgását is ő készítette. Legtöbb fő történetbe ágyazott küldetés az ő keze alól került ki és egyik elkövetője volt a Véletlenszerűen Generált Mágikus Cucc Rendszernek, mely oly népszerűvé tette a Diablo-t. A Diablo II. során rajzolta, modellezte és bemozgatta a szörnyeket, megtervezte azok képességeit. Küldetések történetét szőtte és vezette az új Véletszerű Névgenerátor fejlesztését tárgyak, szörnyek és vízimalacok részére. [Utóbbiak a legújabb titkos projektben szerepeltek volna, ha nem szűnik meg a Blizzard North.]

    Steven Woo Maxis bűvmágus. Ő tervezte a kezelőfelületet, különféle eszközöket a grafikák játékba vitelére, valamint a bővíthető küldetés rendszert és irányította a fordításokat, valamint ő volt az elkövetője a patchelő rendszernek. Keményvonalas programozási munkák, mint például Ogg/Vorbis támogatás, memóriakezelés, stb.. az ő kezét dícsérik.

    Amint az várható volt, ennyire erős DémonÚr fejlesztőcsapat nem esik csak úgy az orrára holmi szánalmas cégbeszüntetés miatt, így számos EX DIABLO Blizzard North fejlesztő állt zászlajuk alá, akik a Starfall készítésén munkálkodnak majd: programozók, háttérgrafikákat festő művészek; szörnyeket, NPC-ket kidolgozó grafikusok, lények mozgatásáért felelős animátorok és egy történetíró csatlakozása igen megnyugtatóan hangzik. Összeszokott keményvonalas, pokolharcok során megedződött csapat fog majd neki a lélegzetvisszafojtva figyelt Starfall fejlesztésének!

    HAJRÁ HYBOREAL!!!


    Forrás: Hardwired


    Remélem, hamarosan többet is megtudunk erről a játékról.