6
  • szombi
    #6
    Annak idején(6-10 évesen) én is tátott szemmel néztem a reklámokat.
    Nem azért mert függő lettem volna, hanem mert ez genetikai adottság!
    A gyerekek azért tudják néha moccanás nélkül végignézni a reklámblokkot,
    mert információra éheznek. Az információ lételem, amiből egy kisgyereknek még elég szűken jut.
    A TV-vagy a net-függőség azért alakul ki, mert a szerencsétlen máshonnan
    nem tudja megszerezni a ,,napi információadagját''.
    A szülők felelőssége ott rejtőzik, hogy olyan elfoglaltságot kell szervezni,
    amivel információhoz is jut a gyerek. Például elmennek kirándulni...
  • klastrom
    #5
    Hadd legyenek netfuggok !! Inkabb mint drogfuggok !!
    Ugyis nagyon kevesen ertenek a nethez kis hazankban ! Sajnos...
  • rigidus
    #4
    "...a kokkolínó maci mi a picsáér mászik rá a frissen mosott ruhákra.."
    ROTFL!
  • [HUN]PAStheLoD
    #3
    Végignézni egy reklámot számomra nem egyenlő az agyatlan fogyasztó-zombivá vedléssel.. 6 évesen is kurvára utáltam a reklámokat, és meg is kérdeztem, hogy most akkor a kokkolínó maci mi a picsáér mászik rá a frissen mosott ruhákra.. húzzon vissza az erdőbe ahol jól lelövik ..
  • pemga
    #2
    Mennyi lehetett az a pár link, amire 360 cucc akart települni. :) Huhúú, adblokkert mindenkinek.
  • vg
    #1