szombi#6
Annak idején(6-10 évesen) én is tátott szemmel néztem a reklámokat.
Nem azért mert függő lettem volna, hanem mert ez genetikai adottság!
A gyerekek azért tudják néha moccanás nélkül végignézni a reklámblokkot,
mert információra éheznek. Az információ lételem, amiből egy kisgyereknek még elég szűken jut.
A TV-vagy a net-függőség azért alakul ki, mert a szerencsétlen máshonnan
nem tudja megszerezni a ,,napi információadagját''.
A szülők felelőssége ott rejtőzik, hogy olyan elfoglaltságot kell szervezni,
amivel információhoz is jut a gyerek. Például elmennek kirándulni...
klastrom#5
Hadd legyenek netfuggok !! Inkabb mint drogfuggok !!
Ugyis nagyon kevesen ertenek a nethez kis hazankban ! Sajnos...
#4
"...a kokkolínó maci mi a picsáér mászik rá a frissen mosott ruhákra.."
ROTFL!
#3
Végignézni egy reklámot számomra nem egyenlő az agyatlan fogyasztó-zombivá vedléssel.. 6 évesen is kurvára utáltam a reklámokat, és meg is kérdeztem, hogy most akkor a kokkolínó maci mi a picsáér mászik rá a frissen mosott ruhákra.. húzzon vissza az erdőbe ahol jól lelövik ..
pemga#2
Mennyi lehetett az a pár link, amire 360 cucc akart települni. :) Huhúú, adblokkert mindenkinek.