11
Quake 3 Radiant
  • tehen_m
    #11
    cod radiant után szabadon.
    Ott érdekes nem sírtak a topik miatt
  • Dodo55
    #10
    Van még 1 gondom: ha csinálok egy clip textúrájú brusht, akkor azt hogy tudom törölni, mert nem tudom kijelölni.
  • DJviolin
    #9
    Én anno a mohradiant-tal (Medal Of Honor: Allied Assault pályaszerkesztő), utána a Codradiant-tal (Call Of Duty pályaszerkesztő), és utána a Doom3Radiant-tal (Doom3 beépített pályaszerkesztője) szórakoztam sokat. Annó a pcguru mellékletein volt még tutorial a mohradiant-hoz. Ezt betanultam, és ez a tudás elegendő lett a többi játékhoz is. :-)) A felsorolt pályaszerkesztők, meg a q3radiant szinte tök egyforma, pedig nagyon sok sok év van köztük. Én a radiant pályaszerkesztőket a világ legkönnyebb editorainak tartom. valószínűleg ez is nagyban hozzátett ahhoz, hogy az említett játékokhoz sok-sok minőségi pálya és mód szokott kijönni. Most a cod2radiant-ot várom nagyon. Nem tudja valaki, hogy mikor jön ki a Call Of Duty 2 sdk-ja?
  • 0Fritz0
    #8
    Viszont az összes oprendszeres guru keni-vágja ezt a pályaszerkesztőt... :)
  • DJviolin
    #7
    Nem biztos. Akik a Q3-al játszanak, még nem biztos, hogy a pályaszerkesztőhöz is értenek. :-))
  • biomage
    #6
    neki semi bajja de a topik kérdése belle fért volna a Q3 topikba ez tény
  • tehen_m
    #5
    Mi a bajod?
  • Met
    #4
    valószinűleg nem véletlenül törölték
    nem kizárt, hogy most már büntipontot is kapsz
  • Dodo55
    #3
    Pályákat lehet vele készíteni Quake 3-hoz
  • Monoton
    #2
    Mi az a Quake 3 Radiant!!!!
  • Dodo55
    #1
    Volt egy Q3 Radiant topic, de amint beleírtam törölték, tehát ezért nyitom ezt.

    A lényeg, amit a törölt topicba is írtam:

    Van egy nagy gondom!
    Van 1 pályám, amin van kültéri és beltéri rész is. Azt szeretném megoldani, hogy kint világos legyen, viszont bent, ahová nem kéne menni fénynek, ott sötét legyen. Amíg nem használok sky textúrát, addig sötét is marad ahol sötétnek kell lennie, viszont ha berakom a sky textúrát a külső tér plafonjára, akkor minden teljesen megvilágított lesz.

    Hogy lehetne megoldani, hogy a sky textúra fénye csak oda világítson, ahová tényleg kéné világítania, a földalatti folyosómba pedig ne.