14
  • cyberfaust
    #14
    Ez így mind szép és jó, viszont minnélt több a felhasználó=> annál nagyobb a szerverek telítettsége => nagyobb a lagg, és egyre kevésbé játszható a játék. Hála az égnek ez néhány alkalomtól eltekintve még nem mutatkozott meg, de a Blizz alaposan felkötheti a gatyáját, mert újjabban így is egyre több a hiba. És épp eért soha sem dőlhetnek hátra. Sőt. Minnél népszerűbb a játék annál többet melózhatnak.
  • fapapi
    #13
    Sztem annyira nem jó,hogy én legyek a 4.000.001-edik.
  • irkab1rka
    #12
    "így a fejlesztők már most is hátradőlve élvezhetik munkájuk gyümölcsét."
    nem mondod...

    Inkább a tulajdonos meg a kiadó, nem?
  • NEOreg3
    #11
    kína viszonylag elég fejlett (indiához képest) és asszem a föld lakosságának kb harmada lakik ott, szal nem vonok le következtetéseket
  • NEOreg3
    #10
    hát törtszerveren acc.-törlés után jóhogy meguntuk :D
  • pafi
    #9
    Nagyobb piac kína mint az államok?
    Ez azért érdekes, mert minden játékot az amiknak fejlesztenek.
    Lehet, hogy a jövőben ez nem így lesz?
  • Goth
    #8
    szerintem közel sincs ahhoz a szinthez a játék hogy 4000000 vásárlót megérdemeljen. 3-4 hét alatt simán meg lehet unni.
  • vg
    #7
    Mondjuk havi durván 4000000*3500FT sima bevétel... :) Szép!
  • BiroAndras
    #6
    Nem meglepő eredmény a hatalmas marketing hadjárat után. A játék magában szerintem közelébe sem ért volna ennek az eredménynek.
  • NEOreg3
    #5
    [keresi az állát]
  • Dr4gonlord
    #4
    Az biztos, a Blizzard tudja a dolgát, bár régebben már bebizonyította, hogy többször a bevétel jobban érdekli, mint az, hogy a játékos jól szórakozzon (lsd. Diabló II-es patchkorszak, a lábtörlővé minősített karakterek, stb.). De attól függetlenül elismerést érdemelnek, mert mind a WoW, mind a LoD nem hiába lettek ilyen jók.
  • SirLord
    #3
    nos, szerintem remekül csináltál ezt az egészet, méghozzá azért mert:

    -Diablo-nál megmutatkozott, mennyire jok ebben a témában a blizardosok
    -Warcraft nevét belefüzték, ami szerintem nagy siker volt, 2-3 mindenképp, igy az azt jobban kedvelök is belekostoltak a játékba, mégha nem is mind huzamosabb ideig..

    ez egy remek marketing volt, amiböl láccik is a bevétel
    természetesen a játék minöségének köszönhetik a legtöbbet, de a fent emlitettekröl sem szabad megfeletkezni.
  • Dr4gonlord
    #2
    Az 1,5 milla kínaiból 1 milla 490k farmer :D.
  • Dr4gonlord
    #1
    Money money money :D.