23
-
#23 az E3 as demó kipróbálása után azt nyilatkozták az újságírok, hogy a egy mai átlaggépen is rendesen megy...persze gondolom nem max grafikán,hisz az UT2004-ben is volt ez very esy től a "brutal hard".-ig vagy 8-9 opció,hogy hogy nézzen ki...és mostmár nem is arégebbi 8.1-es kártyásoknak nemsok idejük van h lecseréljéj kártyájukat mert 1-év múlva már nem nnagyon lesz Game ami támogatná a 8.1-et...pl:F.E.A.R,Age of Empires 3,Unreal 3.0-ás motorokkal készülő játékok...stb..:( -
Zoliz #22 "3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben"
Már így is ez van egy átlaggépben. Nyugat Eu-ban. Meg aki akar valamivel is jáccani. -
#21 ha addigra 7800GTX (vagy újabb), 3+ ghz-es gép meg 1-2 gigaram lesz az átlaggépben, akkor igazad lehet:), és ne feledjük a fizikai chipet a PPU-t, aminek az ára egyenlőre ismeretlen számomra:| -
#20 Approx 20%-nál tartanak a fejlesztésben, egy überprealfa verzió hibái miatt nem kell agyonverni őket :D. Hidd el, nagyon is ütős lesz, és a sok rinyagép, aki a gépigényen van leakadva állandóan, hirtelen azt veszi majd észre, hogy egy teljesen normális gép is futtatni fogja majd.
Hkim-nek igaza van, az a manta által felkavart levegő amúgyis. -
Hkim #19 Szerintem az nem víz, hanem a manta által felkavart levegőt akarja imitálni.
Bocsi ha az esetleg nem manta, rég nyomtam UT-t :D -
#18 Az utolsó képen alul valami vizecske lehet, hát az elég undorító lett.
Valaminek nem kellene benne tükröződnie, főleg, hogy hullámzik?
Az a problem ezekkel az előzetes képekkel, hogy most jól néznek ki, de bő 1 év múlva (amikor megjelenik), akkor már nem lesz annyira "ütős"! -
#17 MIÉRT nincs EDIT gomb????????? Lényeg, kicsit NAGY a Shockrifle, nem? :D. -
#16 Hát ez mellément, mert az UT2007 ben akkor néznek ki majd gumiszerűen a karakterek, amikor Bush személyesen vezényli ki Amerikát Irakból, heh. :). -
#15 Mellesleg sok oldschool bannert és érdekes dolgot észre lehet vanni, ha az ember jól nézi a képeket. -
#14 Ezekkel a képekkel csak az a gond, hogy k*rvanagy felbontással készültek (éspersze no AA no AF, jó marketingfogás, ahogy mondani szokták), nem 1600x1200, ááh, az pixelharc ehhez képest :D. Amelyik képen a GSpy logó ottvan (hogy minek?), nos, ott a logó pixeles lett, annyira nagy a felbontás, de a játékban nem lesz ekkora (kivéve ha mozivásznon nézed :D). Na persze semmi gond, attól még nagyon is jó lesz az UT2007, csak ez a sz*r sportos név nem kéne (ahogy mondani szokták, UT, UT2(UT2004, 2003 nem számít, az béta volt), és UT3. Kéremszépen, a gépigény miatt meg nem parázni, az emberek annyira tudnak nyavajogni, hihetetlen (no offense, de ez igaz). Az EPIC nem arról volt híres, hogy nem optimalizálja a játékokat, amiket készít. -
#13 "mozgásban nagyon üthet"
főleg 3 FPS-el :D -
Mice #12 az a gond, h én is "felnőttem" :( és az izületeim manapság már nem bírnak ki 1 óra dodge-olást folyamatosan, anélkül meg nem sokat ér harcolni :( -
Mice #11 igen, ránézel Malcolmra és elhiszed, h a gumibőréről lepattan a golyó :)
nekem a 2003 megjelenésekor az volt a furi, hogy minden fegyver olyan műanyag kinézetű és hangú volt. a 2004 viszont feledtete velem ezen hibákat (onslought/mutant) -
Mice #10 keress rá guglival a parancsokra, s egy rakatot találsz, bár az unreales motorú gémek inkább a 3-4 inifile-uk alapján finomhangolhatóak (user.ini, unreal.ini defaults.ini)
ha valami, hát az options menüje sose volt szegény :) -
#9 ViperNet: realtime SSS?:D -
#8 vagy lehet csak én nőttem fel ... :) -
#7 elso ut rulz :-) sajna az akkori élményt semmi nem veri már .. -
Luminas #6 Btw, az unrealnek is olyan jól használható a consolja, mint az id motorú játékoknak (és csak én nem tudom hogy kell), vagy eleve kevesebb lehetőség van ott? -
ViperNet #5 Szerintem addig nincs igazán jó grafikájú játék, amíg az ember bőrének színét nem tudják élethűen visszaadni. Nézzétek meg a játékokat: gumiszerű, tükröződő emberkék vannak mindengyikben. -
Mice #4 nem tom. a dooom3-al és a q3-al ellentétben nekem az unreal a deusex1-en kívül mindig "unrealfps" gamét jelentett nem pedig motort, mert mint gém önmagában mind megállta a helyét...
lehet h. most sokan néznek rám mérgesen, de nekem a q3 enginere épülő gamék (wolf/cod) nem jöttek be
az unrealből viszont mind nem semmi volt! -
M2 #3 Pazar nézegetni a Sony PS3 előzetes videóit, de ezeket a képeket elnézve... hát 2006 végén nem lesz nagy különbség a PC és konzol grafika között. Mozgásban nagyon üthet!
Kérdés ki fog még erre a motorra játékot fejleszteni. -
#2 szépnek gyönyörű? :D -
#1 szépnek gyönyörű, de majd csak akkor szerzek hozzá megfelelő vasat, miután már minden 3. FPS ezzel a motorral fog kijönni.