33
Szöcske építés
  • ÁCS07
    #33
    sziasztok nekem pont van e30 bmw volt már 1.6 1.8 2.0 2.5 söt e30 v12 azért azt nem mondanám hogy szar autok meg nem megbizhatok ha valaminek küdödd az fogyaszt ha nem forditasz rá idöt meg pénzt az széthulik a suzikival is ez a baj de probáljmeg keresztbe menni vele ha megy szolj arrol van szo 6 hengernél kezdödik a nyomaték!!!!!!!van bohoc auto meg vicc auto is mindenek meg van az elögye meg a hátránya is el kell dönteni mit szeretne az ember kinlodni nem éri meg semivel az a baj mindere pénz kell meg idö szerintem enyi röviden
  • csm
    #32
    namost mért mondod h pláne nem 1.6. direkt nem írtam az 1.8 2.0 típusokat, mert ma mindenki hőbölög hogy az aztán bazinagy. tapasztalataim szerint 1.8 eszik a legkevesebbet az e30-asokból,de persze nem kell azt venni, tény h a suzuki takarékosabb, de amennyiért veszek egy 5 éves swiftet annyiért már rendbehozok egy régebbi kocsit is.
  • fifi
    #31
    ja
    de fordult már meg swiftből is és E30-ból is elég a kezem alatt az utóbbi időben.
    maradjunk annyiban, hogy olcsó takarékos és megbízható gép minden lehet csak nem egy E30 pláne nem 1.6
  • csm
    #30
    de az is tuti h nem e30-ad...
  • fifi
    #29
    rosszul sejted...
  • csm
    #28
    jól sejtem h swifted van? :D
  • csm
    #27
    316i jó ha a 6 lityit megzabáltatod vele, igaz nem is megy. de ha vki olyan hülye h megvez egy szétbaszott kocsit az megérdemli. apropó swift:míg az e30-asokból 10ből 6 nyugodtan megy, addig 10ből 8 swift le akar nyomni az utról ,de még nem is az 1.3-as hanem a szutyok ezres, szal azok jobban szétvannak hajtva. suzukiból újat ajánlok, semmi baja nincs, csak nagyonsokat bux az árán, aki azt vesz az is megérdemli
  • fifi
    #26
    ki lehet azért jókat fogni potom pénzért...
  • I.C.ram
    #25
    Szerintem a magyarok túl sokat kérnek a régi swiftekért, annyit nem érnek :(
  • I.C.ram
    #24
    régi e30as bmwvénél kevesebb szarabb vételt tudok. Olyat csak az vesz, aki menőzni akar, de nincs pénze.

    Szétvannak baszva egytől egyig, zabálnak, mint a gödény.
  • gplay
    #23
    Kösz a segítséget. Én is gondolkodom, és én is csak japán vagy német.
    A BMW kiesik, mert nekem takarékos kocsi kell. A Merci szintén, mert Merci :D
    A Swift vagy esetleg Corsa. Civic még eszembe se jutott. Külön kösz. Még nem tom lesz-e rá keret.
  • PeeVee
    #22
    régi honda civicet...! Én japán vagy német autót ajánlok mindenképp... régi 190es mercik is elég jol mennek még stb... nekunk is volt szerencsénk néhányhoz!
  • fifi
    #21
    vegyél valami régi Swiftet
  • fifi
    #20
    ez most komoly?
  • csm
    #19
    a atvria minden, csak nem megbízható. pár százasért kaphatsz régebbi e30-as bmw-ket, én olyat vennék a helyedben, bár ilyen árban elég lepusztultak, de a motorjuk általában hibátlan.
  • gplay
    #18
    Lehet igaz csak most nem tom. Végül is takarékos az 1.1-es az 5 gangos váltóval és hát most nincs nagyon pénzem egy takarékos és megbízható gépre.
    Vagy mégis mit ajánlasz, ajánlatok viszonylag olcsóé gazdaságos lehetőleg 3-nál több ajtóval és kb. pár százasér?
  • csm
    #17
    sztem nem éri meg rendbehozni, elég gyatra gép
  • toxi69
    #16
    hali!

    Vmi régi mocis újságban (Motor revü,Képes motor, vagy ilyesmi) olvastam 1 fazonról aki Zaporozsec motorból épített motort.Ha jól emlékszem le is vizsgáztatta.Nem tudtok véletlenül vmit erről a cikkről?Mélyebben érdekelne a téma
  • gplay
    #15
    Döntöttem. Keresek Tavria alkatrészeket.
  • gplay
    #14
    Hali. Szeretnék tanácsot kérni. Van egy kocsim ami nincs a legjobb állapotban. Most nem tom, hogy csere vagy költsek a rendbe tételére? Egy 93-as TAVRIA.
  • Vlala #13
    nem igazán... lehet, hogy az eredeti az volt, de ismerősöm egy Fordból építette, annak az alvázát felhasználva.
  • qper
    #12
    a Super7 nem csővázas?
  • Vlala #11
    Egy távolabbi ismerősöm épített egy Super Seven utánzatot.

    Először is egy tervdokumentációra van szükséged, amelyet be kell adnod a közlekedésiekhez (vagy hova...), elbírálják, aztán vizsgára kell vinned, ahol , mivel nem széria típus, szigorúbb vizsgának vetik alá. Legalábbis a '90-es években még így ment... most lehet, hogy azt mondják, törésteszt-eredmények és egyéb hóbelevancok nélkül hozzád sem szólnak. Vagy ha igen, mindenképpen drágább lesz egy alig használt alsó középkategriás autónál...

    Tehát: csak akkor fogj bele, ha nagyon mániákus vagy. Akkor is inkább azt javaslom, kerti traktornak/lassú járműnek vizsgáztasd le, 25 km/h-ig legális, aztán, ha nem látsz rendőrt, nyomj egy kövér gázt...
  • Cicero
    #10
    Ne építs autót
  • pasquale
    #9
    majd ha nagy kerted van ott mehtsz vele vagy rendezhetsz ralit.. mint a havas :P
  • bertino
    #8
    mindenesetre azért sok sikert hozzá!
  • Met
    #7
    bogárból lehet homokfutót csinálni
  • pasquale
    #6
    sajnos magyaro.n nem lehetmegoldani.... csak a discoveryn vannak ilyenek... USaban..:( sajnos..
  • Anklar
    #5
    Az autó teljes mértékben hasonó lesz egy standard hátsómotortros kabrióhoz, csak annyi hogy a tetején az a terepjárókon látható merevítés lesz az utastér felett + galytörőrács elöl hátül oldalt belül merevítőkkel
  • DanielT
    #4
    Magyarországon nincs lehetőség ilyesmire. Nem lehet csővázas gépjárművet forgalomba hozni.
  • fifi
    #3
    nem fogják forgalomba engedni, ezt előre megmondom neked...
  • Yeltzin
    #2
    építsd meg és vidd el egy műszakira, ott majd megmondják, mi nem stimmel :)
  • Anklar
    #1
    Sziasztaok szeretnénk építeni egy autót(szöcskét) de olyat amit forgalomba is lehetne hozni, ehhez biztos kell valamien engedély, ezért kérnélek titeket hogy mit tudtok mondani a témáról esetleges költségekről vagy az egész procedúráról, előre is köszi a válaszotokat