41
  • grebber
    #41
    [URL=http://www.gamestar.hu/project-offset-kivegezte-az-intel-a-pc-s-csodafegyvert.html]Project Offset - Kivégezte az Intel a PC-s "csodafegyvert"[/URL]
  • Prince23
    #40
    Életjelek!
  • mocs4k
    #39
    Game over, srácok. Ezt buktuk. Mégse készül olyan játék, ami űberelné a Dark Messiah-t... Ez biz nem egy játék. Mióta az intel bácsi pénzeli... ez csak egy engine:

    http://software.intel.com/en-us/forums/showthread.php?t=72129&o=d&s=lr
  • Noodlee
    #38
  • mocs4k
    #37
    Jó hír: ha minden igaz, Game Developers Conference, San Francisco 2010.03.09. Ott és akkor végre alaposabban nyilvánosságra kerülnek a dolgok az Intel bácsinak köszönhetően a project offsetről.
    Addig marad a Dark Messiah...
  • grebber
    #36
    Project Offset Status Update Coming Early 2010
  • grebber
    #35
    Hát ahogy ez alakul lesz vagy 2015 mire kész lesz! Semmi info pedig elég ígéretesnek néz ki!
  • Noodlee
    #34
    Újabb életjel!
  • grebber
    #33
    Pár új koncepciós kép
  • Prince23
    #32
    Jónak tűnik
  • grebber
    #31
    El sem hiszem van életjel! 2 új Trailer

    GDC 09: Meteor Demo
    GDC 09: Prefab Demo
  • Noodlee
    #30
    Egy bolti eladó?
    Biztos a neten olvasott valami hírt.
  • veterán
    #29
    576 áruház egyik eladóje megerősítette nekem hogy singlebe lehet majd nyomni és álítólag az elder scroll oblivion és az assasins creed keveréke a játék szabad játék léghajókat sárkányokat és egybeket lehet vásárolni király
  • Noodlee
    #28
    Az Intel megvette az egész céget.
    Remélhetőleg hamarabb lesz belőle valami, mint várható volt.
  • grebber
    #27
    Némi életjel!
  • grebber
    #26
    De jobb csak gyorsan paintbe összevágtam 1-et hogy legyen valami!
    Lehet cserélni szerintem!
  • hykao #25
    Ez nem lenne jobb?

  • grebber
    #24
    TEASER!! Nemhivatalos.

    Ingame jeleneteket is tartalmaz.Nagyon komoly.Dark Messiahhoz tudnám hasonlítani.
  • grebber
    #23
    Most olvastam pc guruban :

    "Egyenlőre nem tudni lesz-e egyjátékos mód!"

    :( Remélem azért lesz benne.
  • grebber
    #22
    Minimál életjel
  • grebber
    #21
    Jöhetne valami újabb szösszenet ebből az istenségnek tünő gameből!
  • ScarY MAN
    #20
    Ez dx9 v. dx10? naon jo lesz... kell hozza gep... de sztem megerne beruhazni ra...utos gamma lesz:)
  • grebber
    #19
    Mire ebből game lesz pff :(
  • ati2002
    #18
    Hihetetlen hangulatos ez a game, igaz még qrva keveset láttam belőle, de nagyon ÜT. A grafika pazar, valami isteni. Topic megy a kedvencekbe, hirtelen Most wanted game lett nálam, kár hogy még nagyon sok idő a megjelenésig, még kiadójuk sincs, akik egy kicsit megpénzelnék, és ezáltal felgyorsítanák a fejlesztést. Pár screen:


    -

    -

    -

    -

    -
  • grebber
    #17
    Movie trailer of GDC 2006 (17MB)
  • grebber
    #16
    Nem rossz csak mire ilyen engine-el game jön pff hát kell várni az tuti. :(
  • STREEX
    #15
    Megjelent egy új vidi.Érdemes megnézni.
  • grebber
    #14
    Ez volt az első kérdés ami felmerült benned, ilyen kb 3 év múlva ha lesz egy game ha nem több.
    Aztán lehet hogy tévedek.
  • Lacc
    #13
    Nem semmi, az ziher...
  • GrimReaper78
    #12
    Nagyon komoly ez a video. Csak milyen vidkarin fog ez ilyen minőségben elfutni?
  • GrimReaper78
    #11
    Na ugye, mondtam :P
  • grebber
    #10
    Project Offset 2 sneak-peek
  • GrimReaper78
    #9
    A múltkori nyúlfarknyi mozi után már egy második szníkpík is készen van, a honlapon írják, hogy mirror-okat keresnek. Remélem, hamarosan elérhető lesz valahol.
  • grebber
    #8
    Én inkább az első álleejtős ezzel az engine-el készült game ingame movie-ját nézegetném inkább.

    De ez is marhára ottvan a toppon.
  • GrimReaper78
    #7
    Napvilágot látott egy áll-leejtős in-game screenshot.

    Low-res

    Hi-res
  • grebber
    #6
    Az Offset Software jelenleg három embert foglalkoztat. Sam McGrath alapítót, aki CTO, vezető programozó és játékdizájner is egyben, illetve a művészetben jártas Stringer fivéreket Travist és Travort. A csapat három tagja a Savage: The Battle for Newerth c. játékon dolgozott korábban. Ez a három fős csapat készíti a Project Offset (munkacím) című epikus fantasy FPS-t és az alatta dübörgő, ígéretes 3D motort. A bemutató múviban látottak alapján könnyen alkalmazható, korhű motort alkottak, mely az Unreal Engine-hez hasonló büntetéssel szolgál.
    A tervek szerint a Project Offset egy méretes fantasy világban játszódna, ahol kedvünkre választhatunk karakterosztályt, ahol a klánok küldetésalapú rendszerben nyomulnak és foglalnak el egyre nemesebb poziciót a ranglétrán, s ahol egyedül, koop, illetve csapatban egyaránt megadatott a túlélés lehetősége. Íjászként távolról hergelhetjük az ellenséget, majd a közelükbe érve kardot ránthatunk és megforgathatjuk az életünkre áhitozó bestiákban. Képességeink a használt fegyverek függvényében fejlődnek.

    A járműharcra áhitozó játékosoknak sem kell keseregniük. Megülhetjük a szabadon rohangáló párkányokat és irányíthatunk ostromfegyvereket.

    A csapat jelenleg kiadót keres, mert fogytán a spájzban lévő konzervkészlet. Így akinek akad néhány millió dollár a bankszámláját, írjon Sammynek.

    Az Offset Engine-t következő generációs játékok fejlesztésére készítette a csapat. A nagy fejlesztői csapatok kiszolgálására hivatott rendszer kialakításakor fontos szerepet játszott a gyors, lényegretörő kezelőfelület kialakítása, mely hosszú órákat és vaskos pénzkötegeket spórol a fejlesztőknek.

    Egyesített shaderek és megvilágítás: A motor átfogó 64 bites, lebegőpontos, HDR renderelő pipeline-t alkalmaz, mely lehetővé teszi a filmekben alkalmazott színtartomány és a különféle 3D effektusok, pl. motion blur, depth of field és specular bloom, kihasználását. Mindemellé normal mapping technológia (a'la Doom3) és a fejlett shader rendszernek hála programozói felügyeletet mellőző effektkészítő áll rendelkezésre. Ha mégis extra effektusokra lenne szüksége a csapatnak, akkor XML fileok segítségével bővíthető a készlet.

    Az összes shader kódot a program generálja menet közben, így mellőzhetők a különböző megvilágításokhoz külön-külön elkészített shaderek és külső fileok használatára sincs szükség, a rendszer mindent maga elvégez. Az Offset Engine textura alapú árnyékolást használ, s ha a hardver támogatja, akkor különféle izom shadow mapping technológiával nyakonöntve. A világban szereplő összes objektum globális rendszerben csücsül, így a megvilágítás, az árnyékok és az önárnyékok mindenhol jelen vannak.

    info: Hardwired
  • grebber
    #5
    Azzal nem lesz gond mivel nem holnap fogják kiadni.
  • GrimReaper78
    #4
    Ja, nekem is elnyerte a tetszésemet... azt kivéve, hogy már a prezentációs gépen is beszaggatott...
  • Crem
    #3
    tényleg f@sza... De ez kb 20Mb os video a többi fekete képernyő logoval!:((((
  • QuippeR
    #2
    nem rossz, bár az a három másodperces jelenet, amit láthatunk belőle, az nem túl sok :)