TUNING AUTÓ mánia
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
Honda - The Power of Dreams
Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.
Honda - The Power of Dreams
Ha második vagy, te vagy az első, aki veszít.
\"Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere.\"

Arról a hetesrõl van valahol nekem is pár képem, hibátlan gép
.:Kiskorú Gabec:. Kormányzott kereket hajtani???? wtf? ? Omegaforever ?

\"Hungarikum jövője a föld alá elásva, 15millió szempár néz bambán egymásra,mindenki gyáva ennek nincsen sehol párja, ha egy jót akarsz röhögni gyere Magyararszágra!\" AnonimMC
Legszebb hetes

\"Hungarikum jövője a föld alá elásva, 15millió szempár néz bambán egymásra,mindenki gyáva ennek nincsen sehol párja, ha egy jót akarsz röhögni gyere Magyararszágra!\" AnonimMC

Nagyon komolyan allnak a felnik dejat -3 fokos camberrel.. meg 3centis spacerrel, streccselt gumikkal nem nehez.
lesd meg nagyban
a bordo tC-s srac meg aznap tette ra az elso karcokat a gyonyoru feher felnijere mikor bekanyarodott a garazsba es szukebben vette a kanyart..... fogtuk a fejunket. 😞
Csak írd rá, h Rõdner!!! 😄
\"Say \'what\' again. Say \'what\' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time! \" Uplay: Mekee85 Steam: psn_mekee85 Origin: Mekee85
ʇxǝʇ ʎɯ oʇ sıɥʇ pıp doɹp ssɐq ǝɥʇ
Mondjuk 200ért lehet, hogy kapok egy leselejtezett rendõrautót 😄DD
Ha már egy rendõrautóról van a motorháztetõm, miért ne 😄DD Jó poén lenne.. Lassan úgyis kéne egy telifény..
Szerintem csak a megkülönböztetõ jelzést (kék/piros villogók, sziréna) tiltja a kresz.