7
-
pemga #7 Figy, szerintem a legdurvább az, ha belehazudnak a pofámba. Én el szoktam olvasni az apróbetűs izéket is, pusztán azért, hogy tudjam miről is beszélünk. Lehet egy szerződés vagy tarifacsomag szemetül megkonstruált, de ha én aláírom, és ezáltal elfogadom a feltételeket akkor elvárhatom azt is, hogy a másik oldal is elfogadja és be is tartsa. Menetközben játékszabályokat módosítani elég törvénytelen. Ez olyan, mintha törvényeket hoznának, és visszamenőlegesen is lenne hatályuk... Nemcsak a Voda tette ezt, hanem az UPC is. Volt velük kapcsolatom, már semmi nincs.
A 2500 perc ennyi pénzért eléggé ajándék-számba megy, ez egy ilyen konstrukció. Ha nem tetszik, utasítsd vissza, nem kényszerítenek rá. Nekem pl. igen hasznos volt, hogy több hónapig a T-Mobil hálózatokon belül nem kellett fizetnem hívásfogadásért roaming díjat. A kiszolgálást őszintén szólva nagy ívben hmm., szóval érted :). Azt a kiszolgálást tekintem jónak, ha soha nem kell velük kapcsolatba kerülnöm a szerződés megkötése után :). Minden működjön gördülékenyen :). Ráadásul T-éknél ezt lehet futáron keresztül is csinálni, még csak be se kell menni a rózsaszínbe...
De ugye kinek a pap, kinek a paplan :). Mindenkinek más a jó :). -
blaze #6 Lehet, hogy Pemga (#3) nem volt érintett a dologban, de én igen. Elhiheted, hogy egy szemét szolgáltató a vodka. A szarukért, mert szolgáltatásnak nem nevezném, keményen megkellett fizetni. Volt olyan, hogy napokig nem volt GPRS lefedettségem, telefonáltam is miatta csomószor, mindíg kimagyarázták magukat, a végén meg már el se fogadták az ügyfélszolgálati kódomat. Az adatforgalom meg kiszámíthatatlan volt, hiába számítottam ki, a vodka úgyis mást számolt. Elvileg az előfizetésből le lehetett beszélni valamennyit, csak a számlán nem volt semmi erre utaló. Na de mind1. Lényeg vodka -
Hegyikecske #5 Ehehhehe mindig az a rossz szolgáltató akivel éppen kapcsolatod van :DDD
AMugy a pannon ügyfélszolkgálata is csicska... Meg maga az ügyintézés! annyi a jó a pannonban h kiírja mikor holvagy...
tré mobilom még nemvolt, de nem is szimpi ez a rózsaszínes fos szín, és NEM ajándék a 2500perc ha jól olvastam akkor aktiválják ha fizetsz érte, szerintem is a voda a legjobb, minden téren, mert legalább normális a kiszolgálás, és sokkal olcsóbb mint a többi
#3 minden szolgáltatónak vannak ballépései de te csak szajkózod vagy érintett is voltál benne? Nem hiszem... :) -
#4 Én már voltam mind3 szolgáltató ügyfele... ÉS eddig a legjobban az érte meg, ha nem voltam előfizetéses ügyfél (aki persze többet beszél, annak ez eleve nem igaz, de a magyar átlagnak megfelelő beszélgetési időre gondolok).
Így nem előfizetésesként pedig a Voda jött be a percdíjak, és az ügyfélszolgálat minősége, valamint a tájékoztatás minősége alapján.
(T-Mobile ügyfélszoli reakcióideje 1 hónappal ezelőtt egy vacak e-mailre 3 hét volt!!). Vodáé másnap megjött. Pannonét mostanában nem próbáltam.
T-mobile tájékoztatása pedig azért érdekes, mert ha valaki megnézi a díjszabást, akkor annyiféle dologra kell figyelni, hogy abba biztosan belekavarodsz! Én legalábbis simán belekavarodtam. Pl. ha 06-30-30-30-xxx számra akarsz sms-t küldeni, és naívan azt hiszed, hogy ezt megteheted a díjcsomagod szerinti hálózaton belülre küldött sms árért, akkor hatalmas tévedésben vagy!!! Mert itt a normál díjas sms árát kell kifizetned (a 38 Ft-ot) Gondoltad volna? Mert én bizony nem! Így én minden egyes sms-emért az említett írányban 152%-os árat fizettem... azaz bármelyik másik kártyámról is írtam volna, mind olcsóbb lett volna :D
-
pemga #3 Ejj, ne legyél már ennyire negatív, ez ajándék. És ugye ajándék lónak...
A Voda szerintem elég szemetül bánik az előfizetőivel, legalábbis a GPRS-es balhé óta én valahogy nem szivesen kerülnék velük előfizetői kapcsolatba... -
Mipi #2 És te mindent elhiszel amit a Voda mond? -
#1 LOL
Csak éjszaka/hétvégén és akkor is csak hálón belül. Lassan én is átviszem inkább a számom a vodához, mert azt pl nem hangoztatták, hogy se szó se beszéd átáltak 30mp alapú számlázásra.