14
-
irkab1rka #14 Most gondold el, hogy megy a TV, és amikor reklám van, akkor egyszerűen csak sötét lesz a kép, amig véget nem ér a reklám. KIRÁÁLY.
A reklám úgyis utat talál hozzád. Ha máshogy nem, bent lesz a filmben mint történet.
Lásd még Marlboro man... -
Hegyikecske #13 Ezt még a mi régi Philips videónk is tudja, nem kell hozzá semmi modern dvd-felvevő csak mint ahogy mondtad a jelet nem sugározza, akkor azzal se mész semmire, na de várom én is azt az időt... -
#12 Elég sok digitális videót ismerek, de egy sem képes a reklámblokk automatikus felismerésére. -
#11 mégis megél a reklám ipar .. -
yy #10 heheheheheheheheheheheheheheheheh :) -
Cat #9 igen, egy tendencia a reklámblokk radikális lerövidítése. Már itthon is próbálkoznak ezzel, állítólag bejön.
http://www.btl.hu/cgi-bin/oregano/hirek.cgi?siteidx=1&hiridx=5887&checkstring=1113741566 -
dez #8 Ehhez hozzáteszem: legalábbis itt Európában. -
dez #7 Azt meg miért ne tehetnék meg, hogy akár az on-demand rendszerben terjesztett műsorba beszúrjanak 1-1 reklámot? Max. nem ilyen fél órás reklámblokkok lesznek, mint most itthon, mert abban azt azért már nem tehetik meg. -
dez #6 Erm, nem akarok ünneprontó :p lenni, de már sok évvel ezelőtt tudták ezt a jobb videók (VPS/PDC), és a reklám elejét és végét jelző szignált is jópár adó sugározta. Aztán rájöttek, hogy ez anyagilag gáz, és szépen beszüntették a sugárzását. Azóta is ott van a specifikációk között, csak épp feleslegesen. (Így a jelek másik funkciója is kiesik, nevezetesen, hogy ha kicsit eltér a műsor kezdetének ideje a korábban közölttől, ne csússzon el a felvétel.) -
Cat #5 mert most már át sem kell tekerni a reklámokat, a technologia felismeri, és fel se veszi.
A másik meg az olyan tévék, amik némi késéssel követik az adást (merevlemezre rögzít, és a lemezen lévőt játsza le). Ezáltal elég nagy ráhagyás esetén simán átugorja a reklámot, a néző észre se veszi jelenetváltásnál, hogy itt most reklám volt.
A csatornák egyetlen szerencséje, hogy egy merevlemezes videó 150ezer ftnál kezdődik, és az még alig tud valamit. Persze amerikában ez nem drága, ott már terjed, érzik is a tévéadók a hatását. -
#4 De miért kell ehhez digitális videó? Már ezelőtt 10 évvel is áttekerte mindenki a reklámokat a VHS-en. -
tomo #3 majd ezek is beallnak a tobbi tetu melle boszorkanyt uldozni... -
#2 alig várom!!!!!!!!!!!!! -
The Termentor #1 ehee feltik a segguket hogy nem tudnak tovabb nepet butitani