14
  • irkab1rka
    #14
    Most gondold el, hogy megy a TV, és amikor reklám van, akkor egyszerűen csak sötét lesz a kép, amig véget nem ér a reklám. KIRÁÁLY.

    A reklám úgyis utat talál hozzád. Ha máshogy nem, bent lesz a filmben mint történet.

    Lásd még Marlboro man...
  • Hegyikecske
    #13
    Ezt még a mi régi Philips videónk is tudja, nem kell hozzá semmi modern dvd-felvevő csak mint ahogy mondtad a jelet nem sugározza, akkor azzal se mész semmire, na de várom én is azt az időt...
  • TeszteloPontHu
    #12
    Elég sok digitális videót ismerek, de egy sem képes a reklámblokk automatikus felismerésére.
  • [HUN]PAStheLoD
    #11
    mégis megél a reklám ipar ..
  • yy
    #10
    heheheheheheheheheheheheheheheheh :)
  • Cat #9
    igen, egy tendencia a reklámblokk radikális lerövidítése. Már itthon is próbálkoznak ezzel, állítólag bejön.

    http://www.btl.hu/cgi-bin/oregano/hirek.cgi?siteidx=1&hiridx=5887&checkstring=1113741566
  • dez
    #8
    Ehhez hozzáteszem: legalábbis itt Európában.
  • dez
    #7
    Azt meg miért ne tehetnék meg, hogy akár az on-demand rendszerben terjesztett műsorba beszúrjanak 1-1 reklámot? Max. nem ilyen fél órás reklámblokkok lesznek, mint most itthon, mert abban azt azért már nem tehetik meg.
  • dez
    #6
    Erm, nem akarok ünneprontó :p lenni, de már sok évvel ezelőtt tudták ezt a jobb videók (VPS/PDC), és a reklám elejét és végét jelző szignált is jópár adó sugározta. Aztán rájöttek, hogy ez anyagilag gáz, és szépen beszüntették a sugárzását. Azóta is ott van a specifikációk között, csak épp feleslegesen. (Így a jelek másik funkciója is kiesik, nevezetesen, hogy ha kicsit eltér a műsor kezdetének ideje a korábban közölttől, ne csússzon el a felvétel.)
  • Cat #5
    mert most már át sem kell tekerni a reklámokat, a technologia felismeri, és fel se veszi.
    A másik meg az olyan tévék, amik némi késéssel követik az adást (merevlemezre rögzít, és a lemezen lévőt játsza le). Ezáltal elég nagy ráhagyás esetén simán átugorja a reklámot, a néző észre se veszi jelenetváltásnál, hogy itt most reklám volt.

    A csatornák egyetlen szerencséje, hogy egy merevlemezes videó 150ezer ftnál kezdődik, és az még alig tud valamit. Persze amerikában ez nem drága, ott már terjed, érzik is a tévéadók a hatását.
  • TeszteloPontHu
    #4
    De miért kell ehhez digitális videó? Már ezelőtt 10 évvel is áttekerte mindenki a reklámokat a VHS-en.
  • tomo
    #3
    majd ezek is beallnak a tobbi tetu melle boszorkanyt uldozni...
  • Frank99
    #2
    alig várom!!!!!!!!!!!!!
  • The Termentor
    #1
    ehee feltik a segguket hogy nem tudnak tovabb nepet butitani