2
  • pemga
    #2
    "és milyen az arány a nők és férfiak között számszerüleg a világban?"

    Mondhatnánk, hogy tökmindegy. A lényeg (a portálok szempontjából), hogy a nők több pénzt hagynak ott. És ez ami biznyeszben a döntő tényező szokott lenni :).

    Szerintem akik a felmérést készítették, kicsit le vannak már maradva, ez már megtörtént :). A tartalmak már megváltoztak, a marketing eszközök már megváltoztak. De ez már akkor elkezdődött, amikor a net kiszabadult az (D)ARPA / akadémiai háló létéből, szóval nem mostanában :). Enyhén LOL jellegű állítások vannak, pl. "egyre inkább előtérbe kerülhet a követező években az internet gazdasági szerepe", bennem felmerül a kérdés: hol élnek ezek? Németországban már rég csődbe mentek a kisboltok akik nincsenek jelen, a nagyobb boltláncok is szenvednek a visszaeséstől. Egyes egyedül úgy tudtak megmaradni, ha minimum Ebay-en ott vannak.
  • Ackro
    #1
    és milyen az arány a nők és férfiak között számszerüleg a világban? és milyen arányban dolgoznak nők irodákban (azaz szgép közelben) mint kétkezi munkásként? valamint ha a nők érdeklődése az eddigi -a cikk szerint- inkább férfiaknak készült internetes honlapok iránt is nőtt, akkor miben és miért kellene egy átlag portál tartalmának változnia, ahhoz, hogy ez a növekedés méginkább felgyorsuljon? és miért kell egyáltalán felgyorsulnia?
    a hírekben többé nem lesz háború, halál, katasztrófa, bűnözés, csak bulvár meg makramétanfolyam?
    tiszta agyrém!
    ezek a felméréseket végző cégek miért nem húzzák már le magukat a nagy pöcegödörben a sok bluetoothos öltönyös-kosztümös údefontosvagyok menedzserrel együtt?
    mindet beszecskáznám! főleg amikor beleélik magukat, hogy értenek valamihez! na attól áll fel a szőr a hátamon!