13
Shin Megami Tensei: Digital Devil Saga
  • musha
    #1
    aki játszott a Shin Megami Tensei: Nocturne-nel az tudhatja, hogy milyen kaliberű játék ez, aki nem, annak néhány szó:
    japán rpg-ről van szó `a la Final Fantasy. cell shade grafika, de nagyon jóféle.
    a játék elején egy heves csata közepette az égből becsap egy irtózatos `sugárnyaláb`, amely furcsa erőt ad az embereknek: hevesebb emóciók alkalmával kitör belőlük a démon és ellenállhatatlan késztetést éreznek, hogy ellenfeleiket egyszerűen bekebelezzék (ez a fejlődés útja - egyél, hogy ne egyenek meg). az égi áldás alkalmával egy rejtélyes lány is színre lép, aki természetesen nem emlékszik semmmire. adva van egy világ (Junkyard), ahol (eleinte) 6 rivális klán él. ellenük kell harcolnunk, hogy legyőzve őket a klántagokat a magunk pártjára állítsuk és a lányról újabb információkat gyűjtsünk.

    roppant hangulatos és rendkívül szép játék, aki ilyen `darkosabb` kaland/rpg-re vágyik, annak mindenképp ajánlom.
  • Aspyrin
    #2
    Néhány shot:



  • Luiprima
    #3
    10 órája nyomom egyfolytába már én is átalakulok lassan zombivá nem csak a karakterek. Nagyon nagy a game. Kár hogy holnap (azaz ma) hétfő :(((
  • musha
    #4
    jaja, ez az irdatlan sok csata tényleg kihozza az emberből a Mantrát :)
    de ez már az előző részben is így volt.
  • Luiprima
    #5
    Az az 1 bajom van vele hogy a skill tree-n nem lehet előre megnézni hogy mik lesznek később elérhetőek azon a vonalon ill amit választok mantrát azt sem tudom hogy mit fog csinálni míg ki nem fejlesztem addig csak a varzslatok neveit írja.Így kicsit esetlegesen fejlesztek ami később lehet megbosszulja magát. Jó nehezek a harcok ez mondjuk nem baj.
  • Sephi
    #6
    KErdesem van. A bal felso sarkoba levo cucc az lenne a Solar Noise? Es az mire jo?

    Egyebkent rulah gama :D
  • Sephi
    #7
    Nos kemeny 5 ora jatek utan kikapcsoltam a gepet es elraktam a jatekot.

    Az rendben van hogy erdekes a story de a 3-4 masodperces ugyanolyan mondban lezajlott harcjelenetek engem totalisan kikeszitettek.

    A fene egye meg. Mehet a busba.
  • aabyssx
    #8
    / hümm

    Ha Sephi fikázza, akkor nekem valszeg' tetszeni fog. Király! >:)
  • Sephi
    #9
    Fikazom vaze mert ugyanazok az ellenfelek ugyanaz a felalas es ugyanaz a tamadasi lehetoseg. Kivurol fujom mar milyen szornyet hogy kell megolni es nem lehet rendesen elore haladni. Elbaxa az egeszet.
  • aabyssx
    #10
    BTW én is türelmetlen vagyok néha a random battle-ös JRPG-knél, de azér' még nem gáz.
    De valszeg csak azért mer' az utóbbi időben játszottam jó nem random battle-s JRPG-kkel.

    Nekem az szokott lenni a módszerem, hogy ha már nem kapok elég EXP-et a csatában - azaz mondjuk 8-10 csatából gyűjtött EXP nem elég egy levelup-ra -, akkor escape-elek a csatákban és így nem olyan idegesítő a túl sok random battle.
  • Sephi
    #11
    Hat jah az is egy megoldas de ha escapelsz akkor tuti hogy hamarabb megint radtamadnak. De szerintem elrontja az egesz jatek fiilingjet.
  • aabyssx
    #12
    Nem minden játékban támadnak hamarabb escape-eléskor. Ki kell próbálni. De még akkor is megéri escape-elni, ha kétszer olyan gyakran támadnak.

    BTW én úgy fogom fel, hogy gyökér ellenfelekkel le sem állok csatázni. Aki velem csatázni akar, annak egy bizonyos szintet el kell érnie. ;)
  • Sephi
    #13
    Jah akkor nekik kene elnezest kerniuk :DDD