8
  • TeszteloPontHu
    #8
    Telefonon is lehet reklamálni, és ha valóban tévedtek, kamatokkal együtt jóváírják az összeget. Persze komolyabb ügyekben érdemesebb az ajánlott levél, mert azt nem tudják letagadni. Olyan nincs, hogy csak személyesen lehet reklamálni.
  • irkab1rka
    #7
    Ez a magyar piacra NEM lesz igaz. Biztos helyről tudom. ;)
  • quentit
    #6
    Szia! Felháborított amit írtál, ezért azonnal felhívtam a 1230-at, és ott azt mondták, hogy telefonon keresztül is lehet számlareklamációt tenni. Azt mondták hídv fel a 1230-at, és onnan tudják kapcsolni a számlázási osztályt ami hétfőtől péntekig van. Hogy most nekem hazudtak-e van neked azt nem tudom

    Mindenesetre érdekes. Vagy lehet hogy kitalálják, hogy számlareklamáció csak előfizetéses ügyfeleknél van. Az is érdekes lenne. Mindenesetre szerintem érdemes próbálkozni, neked úgyis ingyenes a 1230. Nekem nem, de érdekel ha sz*r a T-Mobile, hogy tudjam, hogy a jövőben mehetek-e hozzájuk, ha úgy alakul.
  • AL7
    #5
    Az semmi, a T-Mobile az én kártyámról a belföldre küldött sms-ek után (ami elvileg 20 Ft lett volna) a külföldi sms-ek díját azaz a 38 Ft-ot vonta le... Nem semmi, ugye? :D Az ügyfélszolgálatot felhíva meg azt bírták kinyögni, hogy személyesen tehetek csak panaszt... az meg nekem legalább 5000 Ft-omba kerülne, mivel vidékről kellene pestre utaznom...
    Most mondjátok meg, nem szemetek? Nem ér annyit az egész... Írtam is az ügyfélszolgálatnak, de ott még válaszra sem méltattak! A következő e-mailem így majd a fogyasztóvédelemnek fog menni a jövő héten... na nehoigymár megússzák!
    Meg különben is mekkora pofátlanság az, hogy a díjszabástól eltérő sms díjat le tudják vonni anélkül, hogy be kellene utaznom, de hogy utána nézzenek a hibának, ahhoz már személyesen kell ezt kérnem? A másik 2 szolgáltatónál nincs ilyen, ott bármit el lehet intézni az ügyfélszolin telefonon keresztül is (legalábbis én ilyen jellegű dolgokat a vodával, és a pannonnal is el tudtam intézni).

    Milyen pofátlanság lenne, ha írnék nekik egy ajánlott levelet, amelyben kérném tőlük a tévesen levont pénzt, valamint annak a késedelmi kamatait? Elvégre ők is ugyanígy csinálnak azzal, akinek számlatartozása van.

    Pofátlanság!!! Én csak ezekre ezt tudom mondani... A T-Mobile-lal én eddig csak szívtam, úgyhogy ott is egye meg a fene a kértyámat, én kp-ban fogom követelni a pénzemet, mert én ezeknek nem vagyok hajlandó többet fizetni!
  • Frenzy
    #4
    Ja és ha otthon Vodafone hálón roamingolok(!) vele, szinte jobb, mint az eredeti magyar voda kártyám.

    De már tavaly nyáron is felhúztam magam, amikor roamingolas közben a finn kártyámra a T-mobile ingyen küldte a cuccokat (jó hát csak SMS...), amit az (akkor még) Tmobileos magyar kártyámra csak pénzért tette volna meg. Kicsit elszomorít, hogy ennyire becsülnek otthon, és ennyire nagyra nézik a finn kártyámat :-\
  • valamit
    #3
    "hát ilyen nálunk nincsen" :)
  • Frenzy
    #2
    160 ft havidij, 17 ft/perc mindenhova, masodperc alapon. Ez a finn elofizum. :P
  • yy
    #1
    hát ilyen nálunk nincsen