6
-
Xantia #6 "Már csak azért is, mert bár ezek a "gyerekek" önálló jövedelemmel még nem, vagy csak alig rendelkeznek"
A fenét nem. A környezetemben mindenki ad a gyerekének zsebpénzt - igaz, hogy a 9 éves lányomnak még csak heti 600 Ft-ot adok, de arra költi amire akarja. Hadd tanulja meg beosztani. -
#5 "egy takarítónőt, mint a nem vágyott karrier, az elesettség és az el nem ismertség jelképe"
Ez a baj a vilaggal hogy mas ember munkajat semmibe nezik.
Egy takaritot azt le kell nezni de egy zsebtolvajt vagy egy betorot azt nem -
pemga #4 Épp most olvastam, hogy a boltok sajátmárkán eladott cuccai (ld. Tesco gazdaságos) sokkal jobban mennek minimál reklámozás mellett is, mint a "márkás" dolgok. Magyar ember leszarja a márkát, óccsó legyen és még jó :). Ha valamire ki van írva, hogy akciós, akkor 33% azt választja, márkától függetlenül (ez úgy jön össze, hogy nők 40%-a, ffiak 25%-a). (Csak kicsit döbb...)
Orwellesítve: óccsó jóóó, reklám róóóssz :). -
HUmanEmber41st #3 Engem múltkor az óriásplakátokról kérdeztek..
A hölgy laptopon mutogatott rentgeteg plakátot, mondtam, én egyre sem emlékszem, és kifejezetten utálom a reklámokat. TV-t sem nézek ez miatt.. -
#2 hozzánk sose jut el semmi ilyen teszt, 2003-ban volt csak egy nagy felmérő, azt mondták hogy 2004-ben kapunk róla valami infot, azóta semmi, csak a szép emlék hogy a kolis termekbe csináltunk ahol sosem voltunk 3 év alatt az osztályal... -
Jimmyke #1 Jééé, tegnap kellett tesztet kitölteni a reklámokról. Micsoda véletlen :)