14
Grafikus Ötödölő (Pascal,C)
-
#14 még a tv-ben a Palik-kal ötödölő néven futott az amőba anno :) -
#13 a kigyós játékból is van anyni 3dS már -
Shadow_THH #12 hát ezt még alacsonyabb program nyelvekben is meg tudod oldani (ugy értem a 3d-t) ha simán pont szerű testekkel dolgozol és azok körül forgatod el relatív a többit. de milyen design és ötlet kell egy amőbához? az igazi az úgyis az amit biosz órán játszol a padon :D -
nenad #11 nagyon LOL ha amoba az tenyleg.
En ugyanis elsore olyan kodra gondoltam ami ot reszre oszt fel valamit, aztan valami 3ds vacakra.
Vazze, otodolo! :)) Hehe -
Garfield #10 Vazze, lehet, hogy én lakok nagyon a puszta közepén, de nálunk amőbának hívják, nem ötödölőnek.
U.i.: Félve kérdezem, hogy egy amőbajátéknak miért kell 3D-ben kinézni?... -
Emmegki #9 Egy ötödölőnek tök mindegy a kinézete, az MI-nek kell jónak lennie. -
nenad #8 sajnos ehhez azt kell mondjam hulye vagyok, szo szerint ertettem az otodolest :)
de csak ugy otlet gyanant jo 3ds hatast kelthetsz azzal ha pl ami kozelebb van az vilagosabb es ami tavolabb sotetebb (hatter is sotet)
ami kozelebb van nagyobb, ami tavolabb kisebb. Ezt siman szamolhatod is egy virtualis horizont bevezetesevel
perspektivikus vonalakkal, griddel,
az elozo harom kombinacioja.
-
atheg #7 akkor értitek, hogy mit akarok vagy sem?
-
#6 mit magyarázzon el rajtad?:-D -
atheg #5 ötödölő progi (lehetőleg C-ben), és grafikus felületen. Tehát nem karakteres módon.pl:hogy keltek 3d-s hatást mondjuk megvilágítással, texturával.
-
nenad #4 akkor explain me :) -
#3 Én pl értem :) -
nenad #2 nem egeszen ertem mit ertesz "grafikus otodolo" alatt.
sztem masok is igy lesznek vele. Szoval fejtsd ki :) -
atheg #1 Ötleteket várnék megoldásra szépítésre!