23
-
#23 ez nemjo :=(
áhh , sose lessz vége a másolásnak :P -
Cat #22 mondok durvábbat: gondolom ismeritek a mobimouse fordítóprogramot. Használata annyi, hogy ráviszed az egeret a képernyőn bármilyen angol (vagy más) szóra, és kiirja egy sárga buborékban a magyar jelentéseket. Nemrég megjelent a MobiCat (http://www.mobicat.hu), ennél meg se kapod a programot, csak fizetés ellenében jogot kapsz, hogy online rácsatlakozz az adatbázisukra. A szoftverek ebbe az irányba haladnak - másolásnak annyi. -
Dredd #21 A UPC-nél most kivételesen szerintem nem érheti szó a ház elejét, idén kétszer emelték a duplájára a sávszélességet ugyanazért a pénzért, végre ezt is megéltük, 200k/sec a letöltés
Az új játékok (pl. Half Life 2) streamen keresztül indíthatóak, patchelhetőek, szerintem ez lesz a fejlődési irány. Ezzel megoldódik a másolják-nem másolják probléma is, ha egy szerverre nem tudok felmenni a másolt játékommal, muszály lesz megvegyem eredetiben. Én a Battlefield Vietnamot vettem meg emiatt először. -
BiroAndras #20 "UPC meg is mondta, ő nem akar nagyfogyasztókkal szórakozni, azok menjenek csak a konkurrenciához."
Ezzel nem is lenne gond, ha lenne konkurencia. Sajnos sok helyen csak 1 szolgáltató van (vagy annyi se), így hiába jobb a konkurencia.
Vicces, hogy az Ukrán határ mellett, a puszta közepén van ADSL, de Budapesten a belvárosban is vannak fehér foltok. -
vax #19 labda kimaradt :) -
vax #18 A Ping-Pong meg egy kaucsuk szerű muanyagból készült ütővel asztalon játszott sport játék 2 és /vagy 4 fő részvételével. :) -
#17 Nem tanítok én senkit semmire:9 Tanulják meg maguk ők a programozók:) Nem én. Ez ad1.: Én élvezhető játékot akarok és akkor veszem mega Game-t ha élvezhető a játék. ez eddig tiszta sor.. (lsd. MMORPG-k valahogy jobb netkóddal rendelkznek mint az alkalmi netes játékkal rendelkezők, pedig azokat is csak programozók írják)
A Lag meg nem csak ping függő, hanem csomagvesztés függő is.. lehet 30-as pinged közben 40%--os packet lossod.. webezni mailezni letölteni lehet olyan nettel is, de szar lesz és lassú meg gyökér az egész (mellesleg elkezdődik a warphullám):) Azt meg ne mondja nekem senki, hogy HA már képes megoldani a két gép közti kommunikációt akkor azt nem képes gyorsítani... Mindent lehet gyorsítani és jobbá tenni... A Lusta ember az aki azt mondja, hogy nem lehet. Hiszek a technikai fejlődésben de nem moindig csak a mennyiségre kéne gyúrni, hanem néha a minőségre is... -
khamwass #16 KOCKÁAK!!!! -
Luminas #15 1. szerintem ha valaki 10 ezer forintot fizet a netért, azt ne korlátozzák semmiben. Akár legális akár illegális dolgot művel, azt nem az ő tisztük eldönteni, hogy mehet e vagy sem (nemrég lekorlátoztak a 411-es portot, ami közismerten a DC++-hoz tartozik. Azóta a hubok szétszéledtek, és ez a módszer hatástalanná vált. :) ki is vették)
2. manapság egyre divatosabbá válhatnaa streaming media (InternetTV, InternetRádio). Egy TV mondjuk 300kbit/s-es, amivel 15 GB 7 óra alatt megvan. (Szerencsére már emelték, de mit szólnátok ahhoz, ha a TV szolgáltató havi 14 órában korlátozná a TVzést? Utánna csak hang lenne. :D)
3. Nekem nem volt ilyen gondom, hogy nem ment volna jó szerverről maxxal a letöltés. Tehát nem tudom mire gondoltok :) -
#14 bort iszik, zöldet hány -
pemga #13 UPC meg is mondta, ő nem akar nagyfogyasztókkal szórakozni, azok menjenek csak a konkurrenciához. Ez teljesen érthető lehet üzleti szempontból (amennyiben van alternatíva), csak nem egyezik az image-el amit magukról akarnak kialakítani, ld. ami megjelenik reklámaiban. Bor, víz és prédikálás esete... -
#12 a kép nagyonkomoly , el se éri az egy megabájtot / 8 megabitet .. és már sipákol a netszolg ... halo2-nek nemhiszem hogy olyan csapnivaló netkódja lenne..
a programozók sara _is_ de mondjuk mikor a szerencsétlen gép örül hogy van elég ideje kiszámolni hogy hogy röpülnek szét a hullák a fizika törvényszerűségei alapján ,akkor lehet hogy nem ér rá foglalkozni a hálókártyából ömlő adatokkal ...
Másrész pedig elég "érdekesnek" tartom azt az üzleti hozzáállást amit pl. chello/upc tanusít .. ill. mondhatnám bármelyik másik céget is.
Azaz hogy ő úgy számol, hogy mondjuk 10-ből 2-3 ügyfél fogja csak maxon használni a netjét, és akkor elég 1,5 megabites netekből 10nek a 15megabit helyettt 5-öt adni .. aztán majd aki sokat tölt azt jól lekorlátozzuk ,hogy ne foglalja a sávot a böngészők elől .. -
Zoldalma #11 Akkor van gond mikor telepingja'k a szobat :DDDD -
Cat #10 ja, rosszul fogalmaztam, javítva:
"A játék közbeni szakadozás inkább ping, nem pedig sávszélességfüggő" -
#9 Naná, hogy pingfüggő.
A lag maga a ping
kolyabban, a lag az adat késése, a ping pedig a késés ideje -
Jimmyke #8 Az a baj a jó netes játékokkal hogy fizetős, vagy eredetibe kell megvenni. Nem rég néztem az újságot és kiszámoltam, hogy kb 2 heti kaja ára egy játék... -
Cat #7 ja, a lag inkább pingfüggő
persze ha sokan használják a hálózatot (sokan töltenek) akkor bizony felmehet a ping -
Xboxman #6 általában nem azért laggos mert kevés neki a sávszél -
pemga #5 "kevés hálózati erőforrást ésszerűen felhasználó játékok is akkor lesznek elérhetőek , ha megszűnik a végtelen sávszélbővítési lehetőség."
Pl. Marsjáró :). rohadt nagy a ping, gyenge a sávszél... Muszáj önállóan döntenie szerencsétlennek. Ellenben a hadsereg pl. távolról irányítható fegyvereket gyárt, amihez sávszél és gyorsreagálás kell. Ők még nem tartanak ott :). -
Herkulles #4 Nálunk is léptek a szolgáltatók a sebesség növelés terén, csak egy konkurens kellett hozzá. -
archkoven #3 Szerintem neked kéne megtanítani a programozókat programot írni mert nem értenek hozzá a hülyéi, te viszont nagyon ott vagy a szeren. -
#2 Az igazi problém a inkább ott van, hogy a programozókat nem tanítják meg rendesen netódot írni, hanem a hálózatot bővíttetik ami nem rossz, de hatékonyságában fejlődés csak akkor alakul ki, ha elfogy a sávszélesség. Azóta jelentek mega keveset fogyasztó autók is, hogy olajválság van (mert van) kevés hálózati erőforrást ésszerűen felhasználó játékok is akkor lesznek elérhetőek , ha megszűnik a végtelen sávszélbővítési lehetőség. (vegyük alapul Dél Koreát ahol a 4,5 megabit már átlagos elérés) Amíg van hova bővíteni addig nem fordítanak időt a jó netkódra és ez így is fog maradni... Furcsa régen lag nélkül cs-ztem meg Mechwarriorozt5am és IL-2ztem egy 56 K-s modemmel.. manapság már néha az 512-es DSL sem elég mert "lagos..." -
Dredd #1 A probléma akár lehet valós is, a játékok fejlődése egyre inkább arra mutat, hogy pár év múlva csak mutatóban lesznek offline játékok. Magam is szinte kizárólag (90%) online játékokkal játszom mióta van otthon szélessávú elérés. Az online játékok által nyújtott játékélmény nagyságrendekkel nagyobb mint az offline játékoké. Battlefield forever!
Mindazonáltal ahogy én tudom, az online játékok viszonylag kevés adatot cserélnek a szerverekkel, mivel a játék az én gépemen fut, így a legújabbak (pl. EverQuest2) sem hiszem hogy túlterhelnék a netet. Persze ez Magyarország, lehet ha itthon is olyan lenne a háztartások gép/netellátottsága, valamint a társadalom anyagi helyzete, mint az Egyesült Államokban, itthon is megjelenne ez a probléma.