5
  • Hegyikecske
    #5
    Ugyanakkor volt a vodának is 27ftos akciója csak ezt nemtom mé felejti el mki, mindig...
  • Bucser
    #4
    A forgalmazásban részt vevő előfizetések száma "120 ezerrel, 7 millió 895 ezerre emelkedett"

    Egy Millió híjján majdnem Minden Magyarországi magyarra jut egy mobilelőfizetés... (nyílván minden nyugdíjas akciós mobilt vásárol:D)
  • TeszteloPontHu
    #3
    Nyáron elég sokat nyomták a "Tud ennél jobbat?" és a Közkívánatra reklámot, már a könyökömön jött ki.
    Egyébként azért mentek vissza, mert a Pannon adja most legolcsóbban a perceket az előre kifizetendő percdíjas csomagokban, és a 29 Ft-os kártyás csomagjuk is sokáig jó vétel volt.
  • vincuska
    #2
    Mert az a masik "megsem olyan jo!"?

    meg azert a pannon eleg jo osszeszedte magat mostanaban a reklamozas teren, foleg hogy egesz nyaron 1 reklamjuk sem volt.
    es a kedves ugyfel aki a villogo reklamra izgul, az most ugylatszik...visszahordoz.
    Neked meg mindig megfelel a Red es a Madzsenta?
  • Pharaoh
    #1
    Látszik, hogy a pannontol mentek e la legtobben a szamhordozhatosag miatt, de most miert mennek oda megint ilyen sokan?