12
  • rolika
    #12
    akkor mér' is volt tilos eddig?
  • Barack Matyi
    #11
    10 ezer méter magasan megnézem mikor tudsz mobiltelefont használni, te nagyonhülye...
  • zpe
    #10
    Javítson ki valaki ha tévedek de ha jól tudom az Airbussal régebben voltak problémák a túlzot robotpilótázás miatt de manapság egyre több légitársaság választja és már megelőzte a Boeinget bizonyos szegmensben. Szóval annyira nem lehet szar!
  • rolika
    #9
    rossz a cikk címe...
    telefonálni eddig is lehetett, csak éppen tilos volt :)
    most már szabad is... [kötözködő]
  • Cat #8
    ne legyen. Az airbus európai, európai munkahelyekkel (francia, spanyol, angol stb.), mig a boeing amerikai
    Éppen ezért az EU is nagyon védi
  • Nyiri
    #7
    Van meg par dolog ami miatt ellenszenves az Airbus, de nem csak nekem.
  • Cat #6
    te egy repülőgépvezérlési rendszer tesztjéről beszélsz, amit direkt azért fejlesztenek, hogy ne lehessen szándékosan lezuhanni a géppel, tehát köze nincs se az évtizedek óta müködő repülőgépekhez, se a mobiltelefonokhoz
  • Nyiri
    #5
    A bemutato repulesen lezuhant. Rakentek az egeszet a pilcsikre, pedig mindketto profi kapitany volt es tobb ezer ora volt mogottuk. A pilotak azt mondtak, hogy a robot nem kapcsolt ki es magatol nyomult. Ez latszik is a gep allasabol lezuhanas kozben. A robot leszallas uzemmodban volt csak nem volt hova leszallni.

    Tu-144 es is lezuhant a bemutaton es azota sem repult tobbet. (pedig az nem gephiba volt, hanem beszivott egy vadaszgepet).

    Penz beszel es az Erbusz azota is repul.
  • jeec
    #4
    Nincs az Airbus-okkal semmi baj. (vagy tudsz valamit?)
  • Cat #3
    a fapadosok is airbussal repülnek...
  • Rockety
    #2
    nah mert aki ilyenen utazik rendszeresen valszeg sokat számít az a pár extra dolcsi ><
  • Nyiri
    #1
    Erbusz... Nem is erdemes tovabb ragozni.