12
-
rolika #12 akkor mér' is volt tilos eddig? -
Barack Matyi #11 10 ezer méter magasan megnézem mikor tudsz mobiltelefont használni, te nagyonhülye... -
zpe #10 Javítson ki valaki ha tévedek de ha jól tudom az Airbussal régebben voltak problémák a túlzot robotpilótázás miatt de manapság egyre több légitársaság választja és már megelőzte a Boeinget bizonyos szegmensben. Szóval annyira nem lehet szar! -
rolika #9 rossz a cikk címe...
telefonálni eddig is lehetett, csak éppen tilos volt :)
most már szabad is... [kötözködő] -
Cat #8 ne legyen. Az airbus európai, európai munkahelyekkel (francia, spanyol, angol stb.), mig a boeing amerikai
Éppen ezért az EU is nagyon védi -
Nyiri #7 Van meg par dolog ami miatt ellenszenves az Airbus, de nem csak nekem. -
Cat #6 te egy repülőgépvezérlési rendszer tesztjéről beszélsz, amit direkt azért fejlesztenek, hogy ne lehessen szándékosan lezuhanni a géppel, tehát köze nincs se az évtizedek óta müködő repülőgépekhez, se a mobiltelefonokhoz -
Nyiri #5 A bemutato repulesen lezuhant. Rakentek az egeszet a pilcsikre, pedig mindketto profi kapitany volt es tobb ezer ora volt mogottuk. A pilotak azt mondtak, hogy a robot nem kapcsolt ki es magatol nyomult. Ez latszik is a gep allasabol lezuhanas kozben. A robot leszallas uzemmodban volt csak nem volt hova leszallni.
Tu-144 es is lezuhant a bemutaton es azota sem repult tobbet. (pedig az nem gephiba volt, hanem beszivott egy vadaszgepet).
Penz beszel es az Erbusz azota is repul. -
jeec #4 Nincs az Airbus-okkal semmi baj. (vagy tudsz valamit?) -
Cat #3 a fapadosok is airbussal repülnek... -
Rockety #2 nah mert aki ilyenen utazik rendszeresen valszeg sokat számít az a pár extra dolcsi >< -
Nyiri #1 Erbusz... Nem is erdemes tovabb ragozni.