10
  • Mice
    #10
    bácsi, jó az nekünk ha nem nyernek?
  • jeec
    #9
    Nem az üzemanyag volt a gond az első repülésnél (ráadásul nem ez volt az első repülése..), hanem az irányítás (egy része), de arra volt egy másodlagos rendszer, amit használatba véve sikerült rendesen megoldani a repülést, persze a hiba alatt eltért az eredtei útiránytól, és a tervezett magasságot sem teljesítette, de a célmagasságot igen).
  • jeec
    #8
    Tetsuo! Én mernék fogadni rá, hogy SC elviszi a díjat, hacsak valaki meg nem előzi (da Vinci-ék mondjuk, de ezt sem hiszem igazán).
  • Tetsuo
    #7
    Szerintem senki sem nyeri meg a díjat. (Fogadjunk!)
  • kicsy
    #6
    Hehe, ha jól veszem ki a cikkből akkor csak kicsit több üzemanyagot pakoltak bele, márpedig az első repülésnél pont az üzemanyag miatt volt gond..
  • pip
    #5
    "Minden eddiginél erősebb hajtóművel" - ez egy picit ugy hangzik, mintha ez lenne e legerosebb hajtomu a vilagon.


  • Ph03niXx
    #4
    Csatlakozom. Bírom a fejüket, főleg Burt Rutan-ét... Nagyon remélem, hogy minden sikrülni fog nekik!

    Hajrá Scaled Composites!
  • consono
    #3
    Sufnituning? :)))
    Azért remélem, hogy a végén ők viszik el az X-Prize-t, megdolgoztak érte rendesen.
  • jeec
    #2
    Valamint az X37-es drop testjeihez is a SC eszközeit (valószínű a White Knight-ot)fogják használni. :)
  • Gugger
    #1
    Hajrá !