10
Hozzá nem értők kérdései
-
#10 Üdv!
Most kezdtem a főiskolát. Programozásból nagyon kezdő vagyok, de ezt kaptam beadandónak: "Írjon képernyőkímélő programot, amely egy előre bekért szöveget mozgat a képernyőn az (x,y) pozícióból indulva úgy, hogy a szöveg a képernyő bal felső sarkából jobbra lefelé indul el 45 fokos szögben, és ha a szöveg bármely karaktere eléri a képernyő valamelyik szélét, a visszaverődési törvény szerint mindig visszapattan a képernyő széléről. Lassan mozogjon, és a program bármely billentyűre lépjen ki!". Valaki tudnak nekem segíteni benne? Nem azt kérem, hogy írjátok meg helyettem, csak egy kis segítséget! Fogalmam sincs, hogyan fogjak neki. -
zero_cool51 #9 Üdv mindenki.
Hamarosan ZH-t írok programozásból, de egy-két kérdésre nem tudom a választ, a tanár meg semmilyen írott anyagot nem adott, amiből meg lehetne keresni a választ.
A kérdések a következők:
Honnan tudják egy osztály tagfüggvényei, hogy éppen melyik példány adattagjain dolgoznak?
Hol helyezkedik el a formális paraméterlistában a this mutató és milyen a típusa?
Mit helyettesít a this az alábbi értékadásban?
gomb = new TSpeedButton( this ) ;
Milyen használati előnye van az alapértelmezett paraméterek használatának?
Az alapértelmezett paramétereket (is) tartalmazó formális paraméterlista tervezésekor, hol célszerű szerepel-tetni az alapértelmezettnek szánt paramétereket?
Melyik tagfüggvény végzi a konstans adattagok kezdőérték beállítását?
Milyen a konstans adattagok esetén használt taginicializáló lista szintaxisa?
Remélem tud segíteni valaki.
Kösz előre is.
-
blackgamer #8 végül registryből töröltem az összes 2003-asra mutatott hivatkozást, vagy fél óra volt, de utána feltelepült a 2005 és azóta is működik rendesen -
intruder2 #7 Bár még nem találkoztam ezzel az esettel (meg sincs a program), de ha nálam hasonló volt, akkor általában csak a Windows reinstall segített. Bár, biztos van aki ennél jobb módszert is tud, de ez a legtisztább -