9
  • Pheel
    #9
    Nem érzem magam véleményvezérnek (micsoda szó, úristen!), csupán próbálom objektíven szemlélni a dolgokat és elolszlatni a tévhiteket.
  • vincuska
    #8
    azthiszem felfogom.
    csak probalom meg is erteni.

    te pedig olvasd az elejerol a beszelgetest, de ha te is csak egy pannon/tmob/voda rajongo vagy... akkor bocsanat...
  • hungi
    #7
    vincuska: te ennyire nem fogod fel a körülötted zajló történéseket? Pheel semmit mást nem tett, mint megmagyarázta mi is volt annó a "kisbetű" apropója.
  • vincuska
    #6
    pheel, te valamiféle véleményvezér is vagy? ;-) feltetelezzuk hogy egy vodafone rajongo. ez nem baj...
    annak idejen gondolom reszt vettel a koka-pepsi, sony-panasonic, windows-linux vitakban is ;-)

    eltelik egy par ev, es azon megy majd a vita a forumban, hogy ki melyik gázszolgáltatótol veszi az áramot... "enyim illatosabb" ;-)

    kinek mi szimpatikus, vagy madzsenta, vagy a piros, vagy a lila. de ez akkor is csak egy telefonszolgaltato marad.

  • Pheel
    #5
    A Pannonnak újabban reklámjai sincsennek, bár jobb is. (Bee után...)

    Apróbetű témája: újabban a T-Mobile nettó árakat ad meg a tarifáinál, hogy olcsóbbnak tűnjön, mint a konkurencia, és nagyon apró betűvel írják, hogy nem tartalmazza az ÁFÁt... (lakossági díjcsomagok, nem üzleti előfizetőké)
  • zobor
    #4
    Én nem féltem a Pannont. A három szolgáltató közül még mindig ők a legkultúráltabbak. Ahogy a Westel(T-Mobile) és Vodafone próbálta lejáratni egymást a reklámjaikban, az szánalmas volt. Vodafone különösen érdekes a maga apróbetűs kiegészítéseivel.
  • vincuska
    #3
    Ti piackutatok vagytok, vagy mi? ;-)
  • Pheel
    #2
    Emiatt sem fog senki menni hozzájuk, talán csak nem megy el, aki eddig el akart menni.
  • TeszteloPontHu
    #1
    Ideje volt, a Pannontól már 6 hónapja csak elmennek az ügyfelek.