9
-
#9 Nem érzem magam véleményvezérnek (micsoda szó, úristen!), csupán próbálom objektíven szemlélni a dolgokat és elolszlatni a tévhiteket. -
vincuska #8 azthiszem felfogom.
csak probalom meg is erteni.
te pedig olvasd az elejerol a beszelgetest, de ha te is csak egy pannon/tmob/voda rajongo vagy... akkor bocsanat... -
hungi #7 vincuska: te ennyire nem fogod fel a körülötted zajló történéseket? Pheel semmit mást nem tett, mint megmagyarázta mi is volt annó a "kisbetű" apropója. -
vincuska #6 pheel, te valamiféle véleményvezér is vagy? ;-) feltetelezzuk hogy egy vodafone rajongo. ez nem baj...
annak idejen gondolom reszt vettel a koka-pepsi, sony-panasonic, windows-linux vitakban is ;-)
eltelik egy par ev, es azon megy majd a vita a forumban, hogy ki melyik gázszolgáltatótol veszi az áramot... "enyim illatosabb" ;-)
kinek mi szimpatikus, vagy madzsenta, vagy a piros, vagy a lila. de ez akkor is csak egy telefonszolgaltato marad.
-
#5 A Pannonnak újabban reklámjai sincsennek, bár jobb is. (Bee után...)
Apróbetű témája: újabban a T-Mobile nettó árakat ad meg a tarifáinál, hogy olcsóbbnak tűnjön, mint a konkurencia, és nagyon apró betűvel írják, hogy nem tartalmazza az ÁFÁt... (lakossági díjcsomagok, nem üzleti előfizetőké) -
zobor #4 Én nem féltem a Pannont. A három szolgáltató közül még mindig ők a legkultúráltabbak. Ahogy a Westel(T-Mobile) és Vodafone próbálta lejáratni egymást a reklámjaikban, az szánalmas volt. Vodafone különösen érdekes a maga apróbetűs kiegészítéseivel. -
vincuska #3 Ti piackutatok vagytok, vagy mi? ;-) -
#2 Emiatt sem fog senki menni hozzájuk, talán csak nem megy el, aki eddig el akart menni. -
#1 Ideje volt, a Pannontól már 6 hónapja csak elmennek az ügyfelek.