1188


Minden idők egyik legjobb körökre osztott stratégiai játékának a folytatása.

Megjelenés talán soha...

  • PiszkosFred
    #1188
    Akit érdekel, a gogon behúzható ingyen a Wasteland 2 directors cut verziója a következő 47,5 órában :)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2019.12.11. 15:27:21
  • Montanosz
    #1187
    a gyors reakcio idő miatt gondoltam én is azért van

    megértem hogy mindeki egy saját verziot akar csinálni hogy letegye a névjegyét de a játékosok egy remake-re várnak oszt kész, max felturbozott grafikával
  • Agamemnon
    #1186
    Talán csak 30 percet játszottam vele, de ez komoly, hogy egyetlen lépésed van, utána az ellenség lép egyet, majd újra Te? Ez kicsit más mint a korábbi körökre osztott megoldások. Kicsit furcsa még, így nem látom hogy mi értelme van a csapatnak, ha úgyis csak egy karakterrel léphetsz.
  • Montanosz
    #1185
    lehet érdemes lesz neki majd egy saját topik

    Broken Lines bemutató
  • Montanosz
    #1184
    kevés időm volt vele játszani de asszem végre normális jag potlékot kaptunk
  • Agamemnon
    #1183
    Kipróbálom majd, köszi a jelzést.
  • Montanosz
    #1182
    már kint a virágbolti verzio



  • Agamemnon
    #1181
    Se End state se Broken lines... igazán megérkezhetne már valamelyik.
  • Montanosz
    #1180
    nem probáltam csak a második részt az jó volt, menedzser meg ugye a taktikai rész, gondolom ez is hasonló de csak egyenlőre belefutottam egy release oldalon

    ELŐZMÉNY
    Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.09.18. 22:34:27
  • PiszkosFred
    #1179
    Lattam tegnap a hirlevelben, hogy par euroert vesztegetik csupan. Probaltad? Ha igen, milyen?
  • Montanosz
    #1178
    Addig is a Rebel cops kint van virágboltban is


    Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2019.09.18. 10:28:19
  • Agamemnon
    #1177
    Kiáltsatok ha kint lesz :) nehogy lemaradjunk róla :)
  • PiszkosFred
    #1176
    Lassan erkezik, mert egyre tobbszor futok bele a reklamjaban FB-n.
  • Montanosz
    #1175
    a javításoknak hála (most már nem lőnek át egy falon :-D ) a Phantom Doctrine is nagyon jól játszható lett
  • Agamemnon
    #1174
    érdekesnek tűnik, adunk majd neki egy esélyt :)
  • Montanosz
    #1173
    Várós.....Igazándibol a soldiers at war és a folytatása a squad leader óta WWII nem nagyon volt inkább csak stratégiai-taktikai mint a Steam Squad meg a Team Assault: Baptism of Fire
  • Berkut111
    #1172
    MOD támogatás lesz? Mert jo lenne :)
  • PiszkosFred
    #1171
    Elvileg meg iden. De ez minden, hivatalos es pontos info nincs.
  • Agamemnon
    #1170
    Van megjelenési dátum is?
  • Montanosz
    #1169
    Endstate

  • Montanosz
    #1168
    annyira színes a grafika hogy egyáltalán nem látni semmit, vagy színvak volt a grafikusuk
  • Agamemnon
    #1167
    sajnos nem... kár JA név alatt futtatni :S
  • Montanosz
    #1166
    semmilyen verziojához nem ér fel :-D
  • Renegade
    #1165
    izé, ér kérdezni egyet, felér ez a játék, a JA2 1.13 2014-es verziójához?
    Utoljára szerkesztette: Renegade, 2018.12.30. 20:25:36
  • Montanosz
    #1164
    ja abba is hagytam
  • Agamemnon
    #1163
    A sziget utolsó negyedében már 4 karakterrel mehetsz, de ez akkor is csak árnyéka a korábbi játékoknak...
  • Montanosz
    #1162
    bemutatokban van több karakter is, de hogy mikor és miért arra nem jöttem rá

    nem értem miért nincs egy normális ja2 remake inkább
  • Agamemnon
    #1161
    Viszont nagyon hiányzik a shop, és hogy ne csak két karakterem legyen... Az egyik kötszert és fegyvert cipel, a másik meg piát és vizet, illetve lőszert...
  • Agamemnon
    #1160
    Nem. Fix utat járnak be, és csak ha nagy zajt csapsz, vagy hullát találnak akkor változtatnak... Amúgy Ivan nem volt a legjobb választás, nem tud elbújni a nagy fűben sem, Shadow meg érzékeny mindenre és állandóan meg akar betegedni... amúgy a helikopteres pályán a nyílpuskát mindenképpen vegyétek fel, nagyon hasznos lesz a későbbiekben... a pályák felét Shadow stealth killel szokta nálam kivégezni...
  • Montanosz
    #1159
    esetleg az ellenfél okosodik a nehezebb pályákon? mert elsőkön egyesével intézett rohamot :-D
  • Agamemnon
    #1158
    Az alsó negyedet kipucoltam, de még mindig csak 2 katonával mehetek... nem tudom hogy lesz-e lehetőség továbbiakat a szigetre hozni, vagy a kezdő két karakterrel kell végigmenni...
  • PiszkosFred
    #1157
    Vickit vittem magammal (regi kedvencem), es minden taborban fullra javitja a felszerelest, igy ha csak nem lovik szet egy hosszu harc alatt, nem okoz egyelore gondot a fegyver/pancel kopasa/serulese. :)
  • Montanosz
    #1156
    ugy nézem ki ha egy helyen van kettő-három hulla az is fedezéknek számit

    fegyver is "páncélnak" számit volt is hogy eltalálták és elromlott, viszont igy én nem sebződtem :-D

    persze én is örülök az ujrajátszhatoságnak csak elsőre meglepődtem hol a iskola :-D
    Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2018.12.10. 18:25:23
  • PiszkosFred
    #1155
    Mondjuk a veletlen generalt zonaknak picit orulok az ujrajatszhatosag miatt. :)

    Meg nem jatszottam sokat (hetvegen nem votl ra idom) - Veronique utan vagyok tul 2-3 patrolon, illetve tutorialt megneztem meg par karakterrel a kivancsisag miatt - de az letezik, hogy csak az elejen kivalasztott 2 zsoldossal lehet lenni vegig?
  • JonasSandor
    #1154
    Nem semmi.
  • Montanosz
    #1153
    AZ engem is kiakaszt, lefel szaladgáltam mert asztem azért maradt turnbased mert van egy vérző és haldoklo ellenfél elbujva valahol

    azt is megoldhatták volna hogy automatikusan megjelenjen az összes tárgy egy elfoglalt mezőn mert 10 centiről nézem a monitort hogy felszedhető cuccsot megtaláljam

    arrol nem is szolva hogy véletlen generált a harcmező, amikor az elfoglat iskolánál megtámadtak teljesen más terepet adott be nem az iskolát

    közben rájöttem hogy azért nem tudtam megtámadni mert ugy kezelte a 10 centire állo ellenfelet mintha kivül esne a támadható távolságon vagy mintha elbujt volna
    Utoljára szerkesztette: Montanosz, 2018.12.09. 22:52:40
  • PiszkosFred
    #1152
    Egy bugom volt eddig, amikor a gerillak 4 fos patrolja es az en csapatom is ugyanarra a mezore lepett, de nem volt harc, es nem is engedett tovabb (se akcio valasztas nem votl, semmi, megakadt a jatek). Egy reload megoldotta.

    Viszont attol, hogy harc utan a cleared statuszu mappon is marad turn based a mozgas, attol agyfaszt kaptam mar az XCOM-ban is (bar ott jott esetleg reinforcement, igy ertheto), de itt aztan plane. :D
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2018.12.09. 22:25:54
  • Montanosz
    #1151
    belefutottatok már abba a hibába hogy mentett állás visszatöltése után a melettetetek álló sebesült ellent nem tudjátok megtámadni?
    se közelharc se távolsági fegyverrel nem lehet, csak feléje lehet fordulni...távolabbi ellenséget lehet támadni csak hát igy elfutni sem tudok mert kapok egy fejlövést oszt csokolom
  • Montanosz
    #1150
    van azért hangulata, interakciok, lehetőségek...de nekem a grafika továbbra sem jön be, back in actionos grafika bőven elég lett volna
  • PiszkosFred
    #1149
    Hat, en eddig marha jol szorakozik. Vickit valasztottam a tutorialban, meg Ivant, erre az a szerencsetlen csaj persze, hogy klausztrofobias, igy feszt panikol szokes kozben a csatorna szuk jarataiban :D