7
  • Molnibalage
    #7
    Lám-lám.

    "Ez erdekes, nuklearis hulladekot nem lehet biztonsagosan tarolni a fold alatt, szendioxidot igen. Foldrenges vagy vulkankitores itt is nyugodtan lehet.


    Ez hülyeség ahogy van. Mit könnyeb tárolni szerinted zárt helyen. Gáz vagy szilárd halmazállapotú anyagot. A gáz a legkisebb résen is szivárog...
  • _Atti_
    #6
    "Ez a módszer valóban hosszú időre bezárja a szenet"
    hát a hosszú idő nem jelenti azt hogy örökre:\
  • kicsy
    #5
    Ki mondta neked hogy az autók a legkárosabbak? Messze a hőerőművek termelik a legtöbb CO2-t.. Ami meg a nukleáris hulladékot illeti, az kicsit más tészta, a CO2 kevésbé árt a bőrnek, meg ha esetleg kijön, akkor sincs nagy gond.
  • Tetsuo
    #4
    És ez qrvára megéri..?

  • Wharyoo
    #3
    Ki mondta azt, hogy a kéményekböl egyböl a kutakba vezetik a füstöt, mint valami gumislaggon?
    Gondolom raknak azért oda szüröket meg miegyebet, szétválasztják az égéstermékeket, stb. Miután _csak_ a széndoixidra van szükség, nem hiszem, hogy telepumpálnák mondjuk korommal az olajkutakat, annyi agyuk már csak van...
  • [HUN]PAStheLoD
    #2
    hurrá .. ezek ám a jó ötletek :)

    a kémények viszont fixen vannak és nem is akkora hülyeség .. de simán a füst lehet hogy több kárt csinálna mint hasznot..
  • fako
    #1
    Ez erdekes, nuklearis hulladekot nem lehet biztonsagosan tarolni a fold alatt, szendioxidot igen. Foldrenges vagy vulkankitores itt is nyugodtan lehet. Egyebkent a szendioxid lehetne kozvetlenul is felhasznalni, nem kene banyaszni.
    Es nem az eromuvek a legkarosabbak hanem az autok, arra meg gondolom ugysem akarnak tenni ilyesmit mert az nem menő. Es a masik meg hogy a kemenybol kiaramlo fust az nem tiszta szendioxid, van mellete sok egyeb anyag, korom meg ilyesmi, ezek szetvalasztasa is energiaba kerul.