17
Szal...
  • Predator752
    #17
    Sziasztok!
    Találtam egy galambot ügy nézem, hogy meglőtték a szárnyánál nem tud repülni. Buzát+kukoricát adok neki számot már jelentetem a www.galamb.hu ha felépül elfog magától repülni vagy hozzám szokik?
    Szívesen megtartanám. Teljesen kezdő vagyok ebe, de sok állatunk van. Ilyenünk még nem volt. Ha nálam marad, akkor hogy tudom tanítani, kiviszem 500m kocsival, és ha elengedem, haza repül?
    Nagyon örülnék, ha felvenne valaki msn-re és segítene: [email protected] e-mail cím is egyben
    Köszönöm a választ és a segítséget!
    Sziasztok!
  • zsolesz92
    #16
    van itt valaki ?
  • 4kos
    #15
    Monnyuk én foglalkozok postagalambokkal de már verseny céllal szal itthon tenyésztem őket aztán csoportosan kivisszük őket valami messzebb távra mondjuk náluk rövidtáv győr környéke(békéscsaba mellett lakom),középtáv szlovákia hosszú táv meg németország mondjuk Rostock de sok galamb már Barcelonát is megrepülte arra meg én se tudok magyarázatot hogy találnak haza sok teória van.
    www.galamb.hu
  • Chaos Mad
    #14
  • Bandew
    #13
  • PResident Evil
    #12
    drágább mint egy sms, de hosszútávon megéri :D
  • hen-tes
    #11
    hú ez kirá :)
    galambjaink voltak nekünk is prá darab :D
    de azok nem tudtak semmitse csak szarni meg elhúzni a pécsába :D
  • Cat #10
    jaja, ez csak akkor müködik, ha fogod egy helyen felneveled, majd ha elmész valahova, magaddal viszed, és ha üzenni akarsz hazaengeded. De mivel hosszu utaknál ragadozók stb. miatt mindig volt veszteség, egyszerre 3-4et is utnak indítottak, ráadásul több száz kmre cipelni akkor még nem volt valami olcsó mulatság... ma se az :)
  • LSL
    #9
    De volt 1 partra szállásos film, ahol a madarak kollaboránsok voltak mivel nem Nagy-britannia felé repültek a csatornán keresztül hanem a szárazföld felé.
  • LSL
    #8