51
Széchenyi Fürdő PANASZ
-
Mihail #51 erőszak erőszakot szül, de megértem h dühítő az ilyesmi, de ha megtorlod, akkor újra meg fog történni, mert vonzod vele -
Mihail #50 hogyan lehet a fogyasztóvédelemnél dolgozni? milyen papír kell hozzá? esküszöm elmegyek, aztán jól seggberúgom ezt a sok elfajzott szolgáltatót! -
#49 Besz*rás. Azt mondod, hogy ez többször is előfordult? Nem mondom... -
#48 ahol nem szolgálnak ki normálisan, nem kell többé odamenni
ha a fürdőigazgató elküld a picsába
akkor lehet menni a fürdők felügyeleti szervéhez
illetve a tulajdonos önkormányzathoz -
#47 1,5e ért szétkúrni a gumiját, összetőrni az autóját bosszúból, ezért már felfüggesztettet is kaphatsz, koma -
#46 Iagzgatónál panaszt tenni
Témával a fogyasztóvédőket felkeresni
Azonnal -
#45 simán büncselekmény -
#44 sajna ez benne van a pakliban..ha kaját rendelsz még rosszabb is történhet... -
Cat #43 a megoldás talán,hogy oda kell figyelni és rögtön,amint a nem az elvárt módon bánnak a vendéggel szólni és kiverni a balhét. ha hangosan el kezdessz vele ott kiabálni sok ember előtt,talán megjegyez téged és legközelebb nem szórakozik.
vagy beleköp a kajádba, illetve oda se megy kiszolgálni téged -
#42 Ez abban az esetben működik ha ismered az embert (pl:látásból), ill. az autóját. Ha csak tippelsz akkor valakivel ("ártatlan") csúnyán kib@**hatsz. -
#41 persze azzal egyetértek,hogy iszonyatos a kiszolgálás mindenütt,nagyon ritka a kedves eladó/vendéglátó és ez engem is nagyon elszomorít. én is dolgoztam vendéglátóiparban 1 évet, és mindig kedves próbáltam lenni. ha odajött egy paraszt vevő,akkor tojtam rá,kiszolgáltam és továbbléptem. de azért az ilyesmi is fel tud húzni.. -
#40 ez sztetek megoldás? ... nem az. nincs vele semmi sem megoldva, erkölcsösnek meg tényleg nem mondható. persze "jobb" érzésed lesz tőle,ha megbosszulod,vagy mégse. sztem ugyanolyan bunkó dolog szétszedni a kocsiját vkinek ilyesmiért.
a megoldás talán,hogy oda kell figyelni és rögtön,amint a nem az elvárt módon bánnak a vendéggel szólni és kiverni a balhét. ha hangosan el kezdessz vele ott kiabálni sok ember előtt,talán megjegyez téged és legközelebb nem szórakozik.
sok helyen a panaszkönyv is jó ötletnek tűnik,ritka esetben meg is torolják a felettesek az ilyesmit.. -
Braveheart #39 Igen, néha én is ezt csinálnám legszívesebben...
Vmikor tényleg csak ez az egyetlen megoldás van -
#38 "Lehet hogy ez nem túl erkölcsös megoldás"
Nem lehet hanem biztos -
#37 Lehet, hogy ez most primitíven fog hangzani, de egyetlen megoldás a bosszú!
Barátaimmal már soxor kaptunk iszonyúan pocsék, felháborító kiszolgálást, volt úgy hogy átvertek és nekik állt feljebb!
Ilyenkor csak megbosszulni lehet a sérelmet!
Pl miután először kiszolgálni sem akartak egy étteremben, majd megjegyzéseket tettek mert reklamáltam.
Ezek után nem volt kérdéses a fizetés nélküli távozás...
Egyszer pedig a csapos átvert 1,5 kilóval, amire sajnos csak fizetés után jöttünk rá...reklamáció után persze elküldött a picsába, de rosszul tette...a kocsiját barmoltuk szét, gumik kiszúrva, szélvédő beverve, bosszú végrehajtva!!!!
Lehet hogy ez nem túl erkölcsös megoldás, de legalább tudod hogy nem vitték el szárazon...ez jó érzés... -
#36 jóvanna néha É.N. se vagyok tökéletes :P -
najó #35 LOL -
#34 avgy mi Széchenyi fürdő bocsi :D tudtam valami Sz betűs :D -
#33 Igen ez olyan dolog amin nem fogunk tudni soha változtatni, és nem csak a szemere fürdőre érvényes. Hanem az élet minden területére, ahol valami személyzet van.
Tisztelet a kivételnek. -
#32 jah nyáron :P de tavas ősz tél? :P
Amugy tapolca is kb 6 éve volt jó, azóta 1 gerendát nem újítottak fel és rohad az egész. Egyetlen pozitívuma hogy ennek köszönhetően csak felhajtod a dráutkerítést és már benn is vagy... de ez már 1 másik történet :) :D -
#31 Ezzel meg azért nem értek eggyet mert ott a mani a lényeg, tehát bemennék, patária kiverve, elmegyek mosoly és ugyanez folyik tovább. -
#30 De nektek ottvan tapolca :D -
#28 durva
menj be az asszonnyal, és morcos hangnemben beszélgess el az alkalmazottakkal, nem árt pár fenyegetően határozott vállveregetés -
#26 na ja :) de nem ugy néz ki mint amit valaha is fel akarnának építeni :P -
#25 Mire az meglesz lehet megint renoválni:D -
#24 Nálatok legalább van fürdő. Miskolcon 7 éve renoválják :P
és még mindig nincs teteje. -
#22 irassa át magát a következőre - vagy akár most is, vissza a dokihoz, mondja meg neki, hogy nincs ott megelégedve a kiszolgálással stb, és hadd menjen másikba (ha utazásilag megoldható)
nekem engedte a doki, hogy magam válasszak - és ez esett a legjobban útba + mégicsak a Gellért ;) -
#20 Oda én is jártam, de őt is utalták. De miért pont ide. Ez úgy fel tudja b..ni a csőrőm. -
#18 Köki. A törlést. -
#17 én, mint beutalt beteg a Gellértben a legkevesebbet fizettem a látogatók közül, mégis normálisan és egyenlően kezeltek a többi - akár külföldivel ... a kaukázusi fehéreken nem látszik, hogy magyarok-e vagy külföldiek 1 szál kendőben :o))) -
#15 Persze a külföldieknek seggnyalnak a borravalóért,a többit meg leszarják.Legyen lé akkó'jó fej vagyok.K.anyjukat.
Én is egy portán dolgozom,de ilyen mentalitással asszem már elmehettem volna a halál faszára... -
#14 hejjj, ez szomorú :( amúgy elsődlegesen a fogyasztóvédelem az ilyesmiben az elsődleges hatóság, ők ki tudják vizsgálni a dolgot, stb stb...
én a Gellértbe jártam (és fogok is járni), ott semmilyen panaszom nem volt - rendes, odafigyelő személyzet, szépen mindent megmutattak, stb... szomorú, hogy a Szecska ilyen, az a leginkább külföldiek által is látogatott... -
#13 amúgy meg lehet reklamálni, csak nemtom mennyi értelme van.
-
#12 Ez undoritó... -
#11 szoktam ide járni, legutóbb egy német turistacsoprt szeretett volna bemenni, de az istenért se sikerült az öreg pénztárosnéniknek elmagyarázni, hogy mi mennyibe kerül, merre kell menni stb.
mi a faszért dolgoztatnak egy ilyen helyen olyan embereket, akik még a saját anyanyelvüket sem tudják használni, nemhogy egy idegen nyelvet..
-
#10 Bevallom azért írom eme sorokat ide. Mert felbosszan amit a feleségemmel tesznek minden alkalommal.
Sajnos erre a helyre kell járnia, mivel a válla nem akar rendeltetés szerűen müködni :D.
Odament először és ezzel nyitott a pénztáros, idézem " na megint egy béna".
Nemtudta mire vélni, a dolgot, gondolta a kedvesem eltévedt a nyelve. Elösszőr volt ott gőze sem volt rólla hol mit kellene kérni, mondani.
Aztmondta neki a pénztáros "Arra". Odabent a teremőrök BUNKÓN viselkednek vele. 5.30 - kor ért oda. Ő 5 óráig dolgozik. A fürdő 7ig vagy fél 8 ig van nyitva. 6 kor elzavarták hogy ők már nemdolgoznak, mármint a masszőrök. Kabint nemkap. Öltözzön egy fülkében amin vászon van előtte. Ezt a vászont minden 1 percben , egy visszataszító pofa felrántja.
Mivel a fürdő kint van hát kiment. Egy német hölgy hívta jöjjön úszni. Sehol egy úszómester. A spirál fürdőből egyedül nembírt kijönni. Úgy segítette ki egy vendég.
Öltözködéskor a vendégek siettek a védelmére az alkalmazottak ellen mert pofátlan módon sértegették.
Undorító hogy így el vannak kapatva ezek a dolgozók.
Ott ült várakozott egy masszázsra mikor sorra került volna a vendégek mondták hogy ő jön. Nemszolgálták ki mert nem volt sorszáma. De ott ült fél órát, és várt a személyzetis látta ottment el mindig mellette. Nemszólt semmit.
Aki nemtudja a gyors járást azon nemsegítenek?
Ha valamit kérdez akkor csak annyit mondanak ami a legszükségesebb. Semmi kedvesség. Boravalót várnak érte?
Ennyire egy pénzfüggő alkalmazottakat.
Hová lehet ilyen sérelmekkel fordulni?
Mivel a fürdők árai eléggé magasan vannak. Egy ilyen bérlet elég vaskos kb 140 ropi körül forog. Nem kis pénz.
A jegykezelő pecsételi hogy masszázson vettél részt, de a maszirozó személyzet elküld mert nem akar dolgozni akkor a jegyed buktad. Nincs reklamáció. Mert nincs kassza.
Ha külföldre megyünk, vagy akárki, mindig a vendég a fontosabb. Hisz abból élünk, a véleménye a lényeg.
Ez nálunk nem annyira fontos, itt csak a pénz és a lustaság dívik.
Elszomorító és dühítő!!!