51
Széchenyi Fürdő PANASZ
  • Mihail
    #51
    erőszak erőszakot szül, de megértem h dühítő az ilyesmi, de ha megtorlod, akkor újra meg fog történni, mert vonzod vele
  • Mihail
    #50
    hogyan lehet a fogyasztóvédelemnél dolgozni? milyen papír kell hozzá? esküszöm elmegyek, aztán jól seggberúgom ezt a sok elfajzott szolgáltatót!
  • Voltan
    #49
    Besz*rás. Azt mondod, hogy ez többször is előfordult? Nem mondom...
  • Mike
    #48
    ahol nem szolgálnak ki normálisan, nem kell többé odamenni

    ha a fürdőigazgató elküld a picsába
    akkor lehet menni a fürdők felügyeleti szervéhez
    illetve a tulajdonos önkormányzathoz
  • Mike
    #47
    1,5e ért szétkúrni a gumiját, összetőrni az autóját bosszúból, ezért már felfüggesztettet is kaphatsz, koma
  • Mike
    #46
    Iagzgatónál panaszt tenni
    Témával a fogyasztóvédőket felkeresni
    Azonnal
  • Mike
    #45
    simán büncselekmény
  • fm
    #44
    sajna ez benne van a pakliban..ha kaját rendelsz még rosszabb is történhet...
  • Cat #43
    a megoldás talán,hogy oda kell figyelni és rögtön,amint a nem az elvárt módon bánnak a vendéggel szólni és kiverni a balhét. ha hangosan el kezdessz vele ott kiabálni sok ember előtt,talán megjegyez téged és legközelebb nem szórakozik.

    vagy beleköp a kajádba, illetve oda se megy kiszolgálni téged
  • HuAn82
    #42
    Ez abban az esetben működik ha ismered az embert (pl:látásból), ill. az autóját. Ha csak tippelsz akkor valakivel ("ártatlan") csúnyán kib@**hatsz.
  • fm
    #41
    persze azzal egyetértek,hogy iszonyatos a kiszolgálás mindenütt,nagyon ritka a kedves eladó/vendéglátó és ez engem is nagyon elszomorít. én is dolgoztam vendéglátóiparban 1 évet, és mindig kedves próbáltam lenni. ha odajött egy paraszt vevő,akkor tojtam rá,kiszolgáltam és továbbléptem. de azért az ilyesmi is fel tud húzni..
  • fm
    #40
    ez sztetek megoldás? ... nem az. nincs vele semmi sem megoldva, erkölcsösnek meg tényleg nem mondható. persze "jobb" érzésed lesz tőle,ha megbosszulod,vagy mégse. sztem ugyanolyan bunkó dolog szétszedni a kocsiját vkinek ilyesmiért.

    a megoldás talán,hogy oda kell figyelni és rögtön,amint a nem az elvárt módon bánnak a vendéggel szólni és kiverni a balhét. ha hangosan el kezdessz vele ott kiabálni sok ember előtt,talán megjegyez téged és legközelebb nem szórakozik.

    sok helyen a panaszkönyv is jó ötletnek tűnik,ritka esetben meg is torolják a felettesek az ilyesmit..
  • Braveheart
    #39
    Igen, néha én is ezt csinálnám legszívesebben...
    Vmikor tényleg csak ez az egyetlen megoldás van
  • Glpetyus
    #38
    "Lehet hogy ez nem túl erkölcsös megoldás"

    Nem lehet hanem biztos
  • Narancs
    #37
    Lehet, hogy ez most primitíven fog hangzani, de egyetlen megoldás a bosszú!
    Barátaimmal már soxor kaptunk iszonyúan pocsék, felháborító kiszolgálást, volt úgy hogy átvertek és nekik állt feljebb!
    Ilyenkor csak megbosszulni lehet a sérelmet!
    Pl miután először kiszolgálni sem akartak egy étteremben, majd megjegyzéseket tettek mert reklamáltam.
    Ezek után nem volt kérdéses a fizetés nélküli távozás...
    Egyszer pedig a csapos átvert 1,5 kilóval, amire sajnos csak fizetés után jöttünk rá...reklamáció után persze elküldött a picsába, de rosszul tette...a kocsiját barmoltuk szét, gumik kiszúrva, szélvédő beverve, bosszú végrehajtva!!!!
    Lehet hogy ez nem túl erkölcsös megoldás, de legalább tudod hogy nem vitték el szárazon...ez jó érzés...
  • The Garrett
    #36
    jóvanna néha É.N. se vagyok tökéletes :P
  • najó
    #35
    LOL
  • The Garrett
    #34
    avgy mi Széchenyi fürdő bocsi :D tudtam valami Sz betűs :D
  • The Garrett
    #33
    Igen ez olyan dolog amin nem fogunk tudni soha változtatni, és nem csak a szemere fürdőre érvényes. Hanem az élet minden területére, ahol valami személyzet van.
    Tisztelet a kivételnek.
  • The Garrett
    #32
    jah nyáron :P de tavas ősz tél? :P
    Amugy tapolca is kb 6 éve volt jó, azóta 1 gerendát nem újítottak fel és rohad az egész. Egyetlen pozitívuma hogy ennek köszönhetően csak felhajtod a dráutkerítést és már benn is vagy... de ez már 1 másik történet :) :D
  • Mr.Grent
    #31
    Ezzel meg azért nem értek eggyet mert ott a mani a lényeg, tehát bemennék, patária kiverve, elmegyek mosoly és ugyanez folyik tovább.
  • Mr.Grent
    #30
    De nektek ottvan tapolca :D
  • FREAK
    #28
    durva

    menj be az asszonnyal, és morcos hangnemben beszélgess el az alkalmazottakkal, nem árt pár fenyegetően határozott vállveregetés
  • The Garrett
    #26
    na ja :) de nem ugy néz ki mint amit valaha is fel akarnának építeni :P
  • Glpetyus
    #25
    Mire az meglesz lehet megint renoválni:D
  • The Garrett
    #24
    Nálatok legalább van fürdő. Miskolcon 7 éve renoválják :P
    és még mindig nincs teteje.
  • Dzsini
    #22
    irassa át magát a következőre - vagy akár most is, vissza a dokihoz, mondja meg neki, hogy nincs ott megelégedve a kiszolgálással stb, és hadd menjen másikba (ha utazásilag megoldható)

    nekem engedte a doki, hogy magam válasszak - és ez esett a legjobban útba + mégicsak a Gellért ;)
  • Mr.Grent
    #20
    Oda én is jártam, de őt is utalták. De miért pont ide. Ez úgy fel tudja b..ni a csőrőm.
  • Mr.Grent
    #18
    Köki. A törlést.
  • Dzsini
    #17
    én, mint beutalt beteg a Gellértben a legkevesebbet fizettem a látogatók közül, mégis normálisan és egyenlően kezeltek a többi - akár külföldivel ... a kaukázusi fehéreken nem látszik, hogy magyarok-e vagy külföldiek 1 szál kendőben :o)))
  • Glpetyus
    #15
    Persze a külföldieknek seggnyalnak a borravalóért,a többit meg leszarják.Legyen lé akkó'jó fej vagyok.K.anyjukat.
    Én is egy portán dolgozom,de ilyen mentalitással asszem már elmehettem volna a halál faszára...
  • Dzsini
    #14
    hejjj, ez szomorú :( amúgy elsődlegesen a fogyasztóvédelem az ilyesmiben az elsődleges hatóság, ők ki tudják vizsgálni a dolgot, stb stb...

    én a Gellértbe jártam (és fogok is járni), ott semmilyen panaszom nem volt - rendes, odafigyelő személyzet, szépen mindent megmutattak, stb... szomorú, hogy a Szecska ilyen, az a leginkább külföldiek által is látogatott...
  • Galy
    #13
    amúgy meg lehet reklamálni, csak nemtom mennyi értelme van.
  • Glpetyus
    #12
    Ez undoritó...
  • Galy
    #11
    szoktam ide járni, legutóbb egy német turistacsoprt szeretett volna bemenni, de az istenért se sikerült az öreg pénztárosnéniknek elmagyarázni, hogy mi mennyibe kerül, merre kell menni stb.


    mi a faszért dolgoztatnak egy ilyen helyen olyan embereket, akik még a saját anyanyelvüket sem tudják használni, nemhogy egy idegen nyelvet..

  • Mr.Grent
    #10
    Bevallom azért írom eme sorokat ide. Mert felbosszan amit a feleségemmel tesznek minden alkalommal.

    Sajnos erre a helyre kell járnia, mivel a válla nem akar rendeltetés szerűen müködni :D.

    Odament először és ezzel nyitott a pénztáros, idézem " na megint egy béna".
    Nemtudta mire vélni, a dolgot, gondolta a kedvesem eltévedt a nyelve. Elösszőr volt ott gőze sem volt rólla hol mit kellene kérni, mondani.

    Aztmondta neki a pénztáros "Arra". Odabent a teremőrök BUNKÓN viselkednek vele. 5.30 - kor ért oda. Ő 5 óráig dolgozik. A fürdő 7ig vagy fél 8 ig van nyitva. 6 kor elzavarták hogy ők már nemdolgoznak, mármint a masszőrök. Kabint nemkap. Öltözzön egy fülkében amin vászon van előtte. Ezt a vászont minden 1 percben , egy visszataszító pofa felrántja.
    Mivel a fürdő kint van hát kiment. Egy német hölgy hívta jöjjön úszni. Sehol egy úszómester. A spirál fürdőből egyedül nembírt kijönni. Úgy segítette ki egy vendég.
    Öltözködéskor a vendégek siettek a védelmére az alkalmazottak ellen mert pofátlan módon sértegették.

    Undorító hogy így el vannak kapatva ezek a dolgozók.
    Ott ült várakozott egy masszázsra mikor sorra került volna a vendégek mondták hogy ő jön. Nemszolgálták ki mert nem volt sorszáma. De ott ült fél órát, és várt a személyzetis látta ottment el mindig mellette. Nemszólt semmit.
    Aki nemtudja a gyors járást azon nemsegítenek?
    Ha valamit kérdez akkor csak annyit mondanak ami a legszükségesebb. Semmi kedvesség. Boravalót várnak érte?
    Ennyire egy pénzfüggő alkalmazottakat.

    Hová lehet ilyen sérelmekkel fordulni?

    Mivel a fürdők árai eléggé magasan vannak. Egy ilyen bérlet elég vaskos kb 140 ropi körül forog. Nem kis pénz.
    A jegykezelő pecsételi hogy masszázson vettél részt, de a maszirozó személyzet elküld mert nem akar dolgozni akkor a jegyed buktad. Nincs reklamáció. Mert nincs kassza.

    Ha külföldre megyünk, vagy akárki, mindig a vendég a fontosabb. Hisz abból élünk, a véleménye a lényeg.
    Ez nálunk nem annyira fontos, itt csak a pénz és a lustaság dívik.

    Elszomorító és dühítő!!!