Tibia
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
lvl70, mlvl 72 tibia.hu fejlesztő
Lvl 81 elite knight 73/66, mlvl 5 13:36 You deal 414 damage to a dragon.
"New Bog Raider cave in the depest levels of rotworm cave in stone home. "
hol van ez a stone home?
melyik az?
Nehogy má a nyúl vigye Apuskát!! -szólt Anyuska.
\'Eccer élünk....
-Az alkohol mentes sör az első lépés a guminő felé. -Annyira víziszonyom van, hogy a kisfröccsöt is csukott szemmel iszom.
http://tibia.wikia.com/wiki/Machinery_of_War_Quest/Spoiler
Ennél megvettem amit írt, hogy szükséges, és lementem megnezni ahelyet, de volt egy ilyen szöveg is a spoilerben hogy:
"To repair and maintain Outposts, second is to set orc war equipment, such as catapults and siege towers on fire. The third is to find their war plans, however they know the current war plans so always ask Baxter for "War Plans" before going out to look at them. "
Vagy is ha jól értem mielött mész tudd meg a tervet.
Szal én még nem csináltam, mert azt mondta az npc menjek vissza pár nap mulva. És lesz terv.
A másik amit L kezdtem:
http://tibia.wikia.com/wiki/The_Inquisition_Quest/Spoiler
Mission 3: Vampire Hunt
Legyaktam a fószert.
Ez elvileg megvan. Itt tartok jelen pillanatban. a 4es jön , de m.g nem biztos. Lassan megy az angol megértése😛
-Az alkohol mentes sör az első lépés a guminő felé. -Annyira víziszonyom van, hogy a kisfröccsöt is csukott szemmel iszom.
44 Bricklayers' Kits (About)
Fire Bug
Method
Ma frissítették 44 re a 37et😊
-Az alkohol mentes sör az első lépés a guminő felé. -Annyira víziszonyom van, hogy a kisfröccsöt is csukott szemmel iszom.
Róla tud valaki valamit?
Nincs még saját weboldala:
http://tibia.wikia.com/wiki/Black_Bert
[/spam]™
tényleg 37 cucc kell és nem több
mindig 2-3 zerk jön
[/spam]™
Elmész Baxterhez.
Mondod neki: Orc War
Veszel tõle 37 kit-et (37k)
Elmész Orctressz felé..
Felépíted a falat - kapsz 2 zerket, mint raid
Felépíted a másik falat - kapsz 3 zerket, mint raid
itt tartok
nem kell eladni neki rat-ot, meg ilyesmi
semmi mást, csak ezt kell csinálni...
[/spam]™
07:49 You see Mad Afaka (Level 9). He is a sorcerer.
magáért beszél a név -.-
[/spam]™
07:05 You see Sakura Car (Level 36). She is a master sorcerer. She is Guerrera of the Raza azteca.
Sakura autó
[/spam]™
06:29 Charles: Ahoi. Where can I sail you today?
06:29 Catti-bia : hi liberty bay yes
06:29 Charles: Do you seek a passage to Liberty Bay for 40 gold?
06:29 Catti-bia : hi liberty bay yes
06:29 Charles: Set the sails!
06:31 Catti-bia : hi edron yes
06:31 Jack Fate: Welcome on board, Madam Catti-bia. Where may I sail you today?
06:31 Catti-bia : hi edron yes
06:31 Jack Fate: Do you seek a passage to Edron for 160 gold?
06:31 Catti-bia : hi edron yes
06:31 Jack Fate: Set the sails!
06:36 Catti-bia : hi
06:36 Jerom: Hello. Sorry, but I'm not in the best mood today.
06:37 Catti-bia : Mission
06:37 Jerom: I'm not sure but I suppose that an evil troll lives in the mountains here! I saw him rummaging in the ruins of my house. ...
06:37 Jerom: I took a closer look and found my family casket ripped open. It contained a precious necklace. If I had it back, I could sell it and start over! ...
06:37 Jerom: Could you look for this mean beast, find out why he did it and either get me some money or my necklace to rebuild my business?
06:37 Catti-bia : yes
06:37 Jerom: Great! Finally, some light at the end of the tunnel! Come back and ask me for the quest when you solved this mystery!
06:44 Chief Grarkharok: Me Chief Grarkharok! No do nothing!
06:44 Catti-bia : I kill You
06:44 Chief Grarkharok: Hrhrhrhr! Me no fear of human! Me Chief Grarkharok!!
06:44 Catti-bia : Lady
06:45 Chief Grarkharok: You help?? Human know troll lady for Grarkharok??
06:45 Catti-bia : Yes
06:45 Chief Grarkharok: What name of troll lady??
06:45 Catti-bia : Catti-bia
06:45 Chief Grarkharok: Catti-bia ?!? Sound good! Bring troll lady to Grarkharok!! Here, give troll lady! Take take! Bring lady to Grarkharok for make tribe!! Now GO!
06:45 Catti-bia : bye
06:45 Chief Grarkharok: Grarkharok be chief!
06:47 Jerom: Hello. Sorry, but I'm not in the best mood today.
06:47 Catti-bia : mission
06:47 Jerom: Thank you sooo much <sniffs>. Well, you know I lost everything, but recently I found this strange rope here. I don't need it, here take it!
06:47 Catti-bia : bye
06:47 Jerom: Bye.
[/spam]™
22:08 Catti-bia : no, <br> is not valid
22:08 Catti-bia : try <br />
[/spam]™

• Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy! • • Muszáj csak azért menni, mert van merre? •
• Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy! • • Muszáj csak azért menni, mert van merre? •
18:44 You are now ignoring NPC Gail. <#confused>#confused>
De kipróbáltam.. attól még pont ugyanúgy szóbaáll velem.
Viszont akkor nincs olyan parancs, hogy ignoring all NPC?
[/spam]™
18:26 Gail: I have gems and beautiful jewellery for you!
18:27 Gail: I have gems and beautiful jewellery for you!
18:28 Gail: I have gems and beautiful jewellery for you!
18:28 Gail: I have gems and beautiful jewellery for you!
Az, hogy az NPCket lehet ignorolni az marad? Vagy bug?
[/spam]™
Tele
18:12 Catti-bia : bankost próbáltad? Nagoyn jó -így kéne..és esetleg a trade ablakot külön funkcióra elõhozni - ez egy tipp
[/spam]™
RPG, Photoshop, \../, `;,,;´ ,\../
18:01 You are no longer ignoring player Brengus.
[/spam]™
18:02 You see Zaras On Secura (Level 44). He is an elite knight.
Voltam itt zárás elõtt 😄DD
[/spam]™
