Tibia
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
http://securityresponse.symantec.com/security_response/writeup.jsp?docid=2005-042316-2917-99
[/spam]™
Nekem a Symantec AntiVirus dobta ki és nem a programra, hanem a telepítõ exe-re. Legalábbis még fent van a gépemen és tudom futtatni is. Meg már vagy egy éve ez a víruskergetõ van a gépemen. Nem tudom, miért nem vette eddig észre. Lehet, hogy nem a telepített sw-ben van a trójai, hanem a telepítõben. Csak már nem is tudom hogy kell telepíteni. Fõleg, hogy auto törölte. 😊
[/spam]™
amúgy télleg nincs is a fansite-ok között
[/spam]™
Morath Thanar:370HSSV 0773H Can u crack the code? No? OK. Turn your head upside down and read it again. haha xD League of Legends EU: XumuX
[/spam]™
Morath Thanar:370HSSV 0773H Can u crack the code? No? OK. Turn your head upside down and read it again. haha xD League of Legends EU: XumuX
No roots: no tree. No family: no me. (Faithless - No Roots)
No roots: no tree. No family: no me. (Faithless - No Roots)
nem új kifejezés - még nekem sem -, de annyira kifejezõ, hogy ez most így tetszett 😊😊
[/spam]™
amugy van valami hasonlo vicc hogy több éve cigo ugyanazt az ovszert használta és nem értette mért let aszony terhes 😄
http://bexter.hu Szép Fényeket!
\'Eccer élünk....
Vigyázzatok!
Ez amúgy a tibia map viewer.
[/spam]™
Nem mondom meg, hányan próbáltak kilootolni. 😛 Mindenkinek a képzelõerejére bízom.
• Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy! • • Muszáj csak azért menni, mert van merre? •
-Én is, de elszámolok háromig és már alszom is.
-Ennyi az egész?
-Igen... de néha fél négyig is.
/bocs offért
• Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy! • • Muszáj csak azért menni, mert van merre? •
Nehogy má a nyúl vigye Apuskát!! -szólt Anyuska.
19:26 Marci hun the pala : hello
19:26 Tovim : ?
19:26 Marci hun the pala : i sayd hello -.-
19:26 Marci hun the pala : you hunt in elf fortress?
19:26 Tovim : yes
19:27 Marci hun the pala : and why kill you Sir David hun monsters?
19:27 Tovim : yes
19:27 Marci hun the pala : and why?
19:27 Tovim : aj ron now
19:27 Tovim : xD
19:28 Tovim : muw po polsku
19:28 Marci hun the pala : i no speak pl-.-
19:28 Tovim : nik marcin polskie imie
19:28 Marci hun the pala : I NO speak pl
19:28 Tovim : lol
19:28 Tovim : bb
19:29 Marci hun the pala : but this is not MarciN this is MarcI and Marci is a hungary name
19:29 Tovim : ojojoj
19:29 Tovim : ;p
19:30 Marci hun the pala : but why kill you Sir David hun monsters?
19:30 Marci hun the pala : the monsters attack David=this is NOT your monster
19:30 Tovim : im goling dop
19:32 Marci hun the pala : ok ,but please no kill my friend monster ,he no kill your monsters too-.-
19:32 Marci hun the pala : bye
ez a ? is valami új lengyel köszönés?
ismét én kérek elnézést angoltudásom miatt
• Nem a zsemle kicsi, a pofátok nagy! • • Muszáj csak azért menni, mert van merre? •
Heu tudom hogy van egy palád Titánián ,cseles álnévvel😛
Amugy tudomany - palesz 0:1
Mivel meg mindig konnyebb egy liter palesszel meglepni a rendszergazdat. <#nyes>#nyes>
I don\'t need to \"GET A LIFE\"... I\'m a gamer... I have LOTS of lives.
lvl70, mlvl 72 tibia.hu fejlesztő
szóval a futó program memóriaterületét köll szerkeszteni, más ötletem nincs
lvl70, mlvl 72 tibia.hu fejlesztő
I don\'t need to \"GET A LIFE\"... I\'m a gamer... I have LOTS of lives.
I don\'t need to \"GET A LIFE\"... I\'m a gamer... I have LOTS of lives.
Nagyon nem tudok jatszani vagyis eleg szomoru ez igy
I don\'t need to \"GET A LIFE\"... I\'m a gamer... I have LOTS of lives.