25
ALFA:Antiterror
-
#25 Igen körökre osztott, egyenlőre csak demo van. -
Thanatos #24 akkor ez most körökre osztott taktikai game? hm lehet meglesem, de akkor mgé csak demo van mi? :/ -
#23 Na megnézem, a terep egész jól ki van dolgozva, de a textúrák nagyon gyengék, amolyan path of neo-s mosott szar. Elég sok lehetőség van a taktikázásra, de az irányítás elég érdekes, és a körökre osztás is elég érdekesen van megoldva, szóval úgy nézem ez inkább a profinak való, meg azoknak akik elsiklanak a grafikai hiányosságok felett. Ja igen, gépigénye elég kicsi ennek következtében, a zoom meg a scroll egérel elég érdekes túl hirtelen szóval marad a bill, amúgy sem egy kapkodós játék. -
#22 Na én megnézem, tiszta Shadow Company koppintásnak tűnik, akár még jó is lehet. -
#21 Én nem az tuti nagyon csúnya :( -
#20 361 megás demo
kiprobálja vki? -
#19 Kijött a demója 1.1GB.Szedje aki akarja. -
#18 Homepage -
antijedi #17 ismét magadat minősited, lol :DDD -
antijedi #16 látszik... -
antijedi #15 ismét egy tömér értelem topic, emglepőőtem voplna ha nem grebber nyitja :D -
#14 Szerintem te túl optimsita vagy ahogy én is nézem... -
#13 4 új kép
Na ezekből a képekből itélve max 80 hozzászolásos game lesz. -
#12 Képek -
#11 Game factory @ GC
[2004-08-16 @ 21:46 - sHadeS]
A Game factory Interactive értesítette az internetes közönséget, hogy a szerdán induló Games Convention 2004-en a következő játékokkal képviseli magát: Power of Law, ALFA: Antiterror és az Officers. A játékokról egy picivel bővebb infó erre leledzik.
erre
info: Gamestar -
#10 Lol lol de a game az remélem jó lesz!
Egyébként én nem sok játék történetét tudom amiket már kipörgettem de engem nem zavar! -
Cat #9 te figyi, te rendszeresen nézel angol játékhonlapokat, és nem értesz belőle semmit?
ez akkora LOL -
#8 elég nagy baj az... 1 játkot én meg azért szedek le, mert hallottam róla, hogy jó és nem az alapján, hogy fúúú de jól néz ki... -
#7 Lehet, hogy ez a baj...
Ez a játék már 2003 óta dobja a képeket, és nem találtál hozzá magyar ismertetőt? -
#6 Nem lehet biztos mert nem tudok angolul.
De én nem a történet miatt szoktam leszedni gameket hanem képek és trailer alapján! -
#5 Lehet, hogy ő sem érti az angol ismertetőt... -
#4 Te figyelj már, jó lenne, ha valami magyar ismertetőt dobnál össze ilyenkor.... Én értem, nem ez a gond, hanem az, hogy sokan nem, és csak nyomnak egy backet, és nem érdekli őket a game. -
cyrus #3 miva ? megin feltévedtél egy gamer oldalra ? :) -
#2 Release date: 1st quarter 2004
Ez dátum nem igaz mert ez is ott figyel az E3-as listán! -
#1 Full Story:
Genre: tactical simulation
Release date: 1st quarter 2004
The sad reality of life in many countries. The global problem of modern times. A war, which can neither be won nor lost. The unpromising forecasts of scientists and experts concerning further development of things. Terrorism is waiting for our answer. An answer we are about to deliver.
Features:
The player starts off as a simple lieutenant who receives an offer to participate in a special forces unit named in the year 1983. Over time he moves up the carrier ladder, carrying out missions and overcoming orders coming down on him and Russia. All missions have historical counterparts, part of them were kept under secrecy until recent times.
Cold calculation and a decent amount of adrenaline are necessary to implement the continuous time game mode. Considering and giving out orders is done in suspended time; the action on-screen is treated completely different - you won't be able to influence anything that's going on. The game will stop again within 20-60 seconds; you will receive the ability to give out new orders or correct existing ones, depending on the situation at hand. Something similar could have been seen in Combat Mission.
Deep immersion into the game is made possible by modern graphics of the utmost quality. Grass, trembling in the wind, trees, brought to life up to the last leaf, highly detalized objects, photorealistic textures, multileveled level structure: this does not even nearly describe all features made possible by the game engine.
People play the major role in-game, therefore each soldier is given individual personality traits, determining his behavior on the battlefield, as well as his interaction with other squad members. But even the character of a person can change over time! What's left to say about abilities, which can be improved by taking part in special courses in-between missions!
Snow, rain, fog are not just visual weather effects, they are a full part of the gameplay, having an influence in the calculation of the physical world model. Things like the changing sound dispersion mechanism within fog, snowfall influencing visibility etc are taken into consideration by the game.
Only real prototypes of combat vehicles and weapons are being used. Anything you can use in the game has either been used or is being used by the Russian army and special forces. Using special equipment or making a breakthrough using armored vehicles - all this is an indispensable part of the game.
Being realistic in everything is the game motto! * Former and acting members of the legendary and units have been employed as consultants for the project.
Once the story is finished and you get to see the ending movie - that's where the game begins. After defeating the AI, try taking on a real-life opponent. Internet or local connection, HotSeat or play by e-mail will allow you to escape the real world for several hours, prolonging the game's lifespan to infinite. It is possible to record the game as a movie and review the whole battle in real-time, with the possibility of rewinding/fastforwarding, slow motion or time stop, if you wish to show off in front of your friends.
(*) - some missions and maps, as well as the characteristics of special arms and soldier biographies have been changed on purpose due to the ongoing secrecy of the material serving as foundation for the game.
Képek!