13
Van még ilyen? S hány nap?
  • magnum
    #13
    levásárlás lett belőle
  • Loogan
    #12
    aha, sajna, kellett már elégszer olvasnom
    de a telefonos ügyfélszolgálatnál van egy kiscsaj, akinek iszonyat aranyos hangja van... brrrrr
  • Punker
    #11
    tapasztalat? :)
  • Loogan
    #10
    srácok, aki többet akar tudni: fogyasztóvédelem ott a paragrafus jelre kattints!!!
  • Taranov
    #9
    És ki akar itt butrot? :)
  • Cat #8
    a garancia fogalmát ne keverjük a szavatossággal vagy a jotállással
    a garancia csak és kizárólag a gyártók által a piaci versenyelőny céljából önként vállalt dolog, a szavatosság és a jótállás pedig törvény által garantált fogalom

    tehát az hogy BÁRMELY terméknél egy gyártó garanciát vállal, az - mint janó irta - azé van mer rendes
  • Loál János #7
    Bútorokra manapság nem kötelező semmiféle garanciát vállalni. Ha az értékesítő mégis vállal, az azé van, mer rendes.
  • Punker
    #6
    pénzt visszaadni nem kötelesek
  • Punker
    #5
    3 nap a kötelező csere hiba esetén, a garanciális csere eddig max 14 nap volt már az sincs és már nem kötelesek új terméket adni + eddig úgy volt hogy a csere készülékkel újra indult a gar. idő most már ez sincs
  • magnum
    #4
    Ez természetes, de ettől még nem lesz pénzem. Ma már úgyis mindegy, holnap felhívom a fogyasztóvédelmet.
    Ha addig is tud valaki vmi okosságot, írja le.
    Htx
  • QuippeR
    #3
    szerintem ha nem vesznek valamit vissza, akkor írogass nyugodtan a panaszkönyvbe (vagy nem tudom hogyan hívják manapság)
  • Taranov
    #2
    Jó kérdés.
    A híradóban és a Juszt műsorában mindig mondják.
    Bár ez biztos a bolttól is függ.
  • magnum
    #1
    Műszaki cikkre értem a kérdést, bár gondolom mindegy.