22
-
#22 itt egy link hozza (persze foleg Coca-Colas reklam megy rajta):
http://www.nexus.hu/london2/l1/DSCF0064.jpg -
#21 A hir cime mellett a Picadilly Circus-i reklamtabla van. Tavaly osz ota van az uj nagy tabla, minden nap latom, de olyan k*rva jol nez ki hogy akarhanyszor ranezek leesik az allam...iszonyat jo felbontasu es gyonyoru -
Cat #20 vagy csak az öltönyös menedzsereknek és a kosztumös nöknek megmutatni, a suttyó hajléktalannál meg spórolnak az árammal :) -
AtisH #19 Ha már van arcfelismerő szoft, akkor már csak a lájtosabb verziója kell, ami meg tudja különbözteti az ember arcát a tarkójától.:-) Vagy egy térfigyelő kamerával csak azt kell nézni, milyen irányba mozognak az emberek és az ott levő táblát kell bekapcsolni. -
moran #15 nekem az egészben a "targetálás" szó tetszett a legjobban. szerintem ez egyszerű lustaság. persze alkalmazkodni kell a külföldi szakirodalomhoz, de ez azért túlzás... -
AtisH #14 Ez csak arról szól, hogy ugyan azt a reklámfelületet több helyre is el tudják adni. Az hogy technikailag hogyan oldják meg az már gyerekjáték. -
#11 pfff ez tényleg érdekes .. de legalább felfedezte 1 nagyon neves intézet és már csak liszenszel lehet intelligensen reklámozni .. -
Sherad #8 valamivel ki kell tolteni az olalakat ha mar nenm trtenik eppen semmi edekes a vilagban. -
Cat #5 biztos hogy ez jó? egyre nehezebb lesz elkerülni a reklámokat, mert az arcodba tolják őket -
Flashy #2 plakátragasztónak?