22
  • Ch_Slater
    #22
    itt egy link hozza (persze foleg Coca-Colas reklam megy rajta):
    http://www.nexus.hu/london2/l1/DSCF0064.jpg
  • Ch_Slater
    #21
    A hir cime mellett a Picadilly Circus-i reklamtabla van. Tavaly osz ota van az uj nagy tabla, minden nap latom, de olyan k*rva jol nez ki hogy akarhanyszor ranezek leesik az allam...iszonyat jo felbontasu es gyonyoru
  • Cat #20
    vagy csak az öltönyös menedzsereknek és a kosztumös nöknek megmutatni, a suttyó hajléktalannál meg spórolnak az árammal :)
  • AtisH
    #19
    Ha már van arcfelismerő szoft, akkor már csak a lájtosabb verziója kell, ami meg tudja különbözteti az ember arcát a tarkójától.:-) Vagy egy térfigyelő kamerával csak azt kell nézni, milyen irányba mozognak az emberek és az ott levő táblát kell bekapcsolni.
  • moran
    #15
    nekem az egészben a "targetálás" szó tetszett a legjobban. szerintem ez egyszerű lustaság. persze alkalmazkodni kell a külföldi szakirodalomhoz, de ez azért túlzás...
  • AtisH
    #14
    Ez csak arról szól, hogy ugyan azt a reklámfelületet több helyre is el tudják adni. Az hogy technikailag hogyan oldják meg az már gyerekjáték.
  • [HUN]PAStheLoD
    #11
    pfff ez tényleg érdekes .. de legalább felfedezte 1 nagyon neves intézet és már csak liszenszel lehet intelligensen reklámozni ..
  • Sherad
    #8
    valamivel ki kell tolteni az olalakat ha mar nenm trtenik eppen semmi edekes a vilagban.
  • Cat #5
    biztos hogy ez jó? egyre nehezebb lesz elkerülni a reklámokat, mert az arcodba tolják őket
  • Flashy
    #2
    plakátragasztónak?