Fórumozók fényképei
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
\"akkor még bámultam a felnőtteket, azt hittem jó lesz majd, ha egyszer én is nagy leszek\"
A Föld IQ szintje állandó, csak mi vagyunk egyre többen \"Tanulok, mert egy idő után a tanulásba fektetett munkám meghozza a gyümölcsét, és mint tudjuk a gyümölcsből pálinkát lehet főzni!\"
Abit NF7 /SocketA, nFORCE2/ Amd Athlon XP 2500+(Barton, 1833MHz, 2x166,512K) CLUB3D ATI 9250 128MB, DDR 512+256mb PC3200 400MHz + X-Box 360 Hitachi, Gamertag: Adi01
A Föld IQ szintje állandó, csak mi vagyunk egyre többen.
eszedbe se jusson !!!!
Na és biztosítottam Punkert, hogy nekem nincsenek ilyen irányú ambícióim. 😊
Elvileg elküldtem ezt a hozzászólást, de nem jelent meg.
Olyan napom volt, amitől Assziszi szent Ferenc gyerekeket rugdosna. Műkutyától, műkrokodiloktól nem kell megijedni, mindegyikben ember van.
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
[/cserf][/fülünyúl]
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
[/cserf][/fülünyúl]
Olyan napom volt, amitől Assziszi szent Ferenc gyerekeket rugdosna. Műkutyától, műkrokodiloktól nem kell megijedni, mindegyikben ember van.
Mellesleg ide csak az írhat ám, akinek van képe a galériában. Ez a szabály! 😊
[/cserf][/fülünyúl]
Bár sajnos most esik is. 😞 Vagyis zuhog.
Olyan napom volt, amitől Assziszi szent Ferenc gyerekeket rugdosna. Műkutyától, műkrokodiloktól nem kell megijedni, mindegyikben ember van.
Phoenix> So, Im at the usual weekend frat parties and i've been talking to this girl for the majority of the night.
Phoenix> Anyway I ended up going back with her to her dorm. About another 8shots later, we end up fooling around on her bed.
Phoenix> So about 10min's into her giving me head, I had to drop the fattest shit in my life.
Phoenix> All my meals were followed by 3tsp of metamucil so I could get lots of fiber in me to combat the carbs a litte. Anyway im holdin my #2 in and finally it goes away. We both end up passing out on her bed, she's butt naked and im in my boxers.
Phoenix> I wake up to piss and I find myself covered in shit. It was all over the bed,sheets,etc.... Im freakin out so I did the most horrible thing in the world.
Phoenix> She's sleeping with her back towards me, so I take my boxers off, scoop up some shit and gently smear it on the inside of her butt, her lower back, and a little on the back of her hammies.
Phoenix> I get dressed and leave... This poor girl is gonna think she did it. I didnt know what else to do though. I have no clue what im gonna do when I end up running into her."
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
I7-4790K, ASUS SABERTOOTH Z97 MARK2, 16GB DDR3, ASUS STRIX GTX970 4GB 2xSLI, Samsung 256GB SSD 840 Pro MLC, 10.5TB HDD, Dell U2711H (2560x1440), CM Stryker, Scythe Mugen 3
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
Há mivan veled ??? :-DDDDDDDD
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu
MSN:[email protected] | http://walaki.deviantart.com/ | japánautóbuzi™ HUNAKAMO drift.racing | www.drifter.hu