35
-
#35 Azért csalás ide-vagy-oda, azon nagyokat szórakoztam, mikor HARDON!!! az első volt a gép, és messziről bezélozta a keresztben cammogó Józsibát, és persze telibe kapta, vagy mikor az alagútban az oszlopon keresztül akart hajtani :D -
IGAZIWILLIAMS #32 gyerekek,gyerekek ha valós fizika lenne egy játékban és az első kanyarban összetörnétek állandóan a verdát,aztán kezdődhetne előröl az egész tuningolás meg vásárolgatás? Az jó lenne mi? ámátőrök -
#31 Kiscsillag, először tanuljál már meg helyesen írni, mert ez olvashatalan!!!
Az meg, hogy valós fizikája van, enyhe túlzás! Néha olyan irányokban dobott meg a pálya oldala, hogy az kizárt!!! Meg az is fura, hogy pl rárakod a verdára a szélesítést, és nem emelkedit tetemesen az irányíthatósag... -
#25 Korlát: ÁZ! :D
Lámpaoszlop: Hááát, attól függ, miféle, beton, vagy fém. Mondjuk egy ilyen után simán lehetne totaled a körpályákon is. -
#24 szép a 3. kép! amint az elsőkerék teker mint a barom és a háccsó meg alszik (kézifék)
marhajó! nekem bejött! -
#23 Underground nagy hibaja hogy a tereptargyak nagy resze a palyabol van kialakitva, nem kulon objektum, es ebbol adodik az a roppant idegesito aprosag hogy amikor telibekapok 200al egy 10 centi atmeroju keritesrudat egy sarkon akkor az auto beleragad, es nem kitepve azt szaguld tovabb. hasonlokeppen a lampaoszlop, es egyebek. bar abszolut realis fizikai modellel a lampaoszlop mint odaallitott 3d-s targy nem allna meg mert a vilagitotest eltolja a sulypontjat es eldolne mint egy zsak. asszem :) persze lehet hogy tevedek... -
OMax #22 hmm ez nfsu koppintas? attol fug hogy vesszuk mert akkor a nfs meg bazi nagy 2 fast 2 furious koppintas, amigy nfs jo is meg sucks is mert szinte csak 1 kornyezet van tobb variacoja a pajknak .. -
#21 Annak nem, de a drag végén én rendszeresen beleragadok egy lámpaoszlopba, ahejett, hogy pörögve továbbsodródnék -
#19 Cujo001: Ne fikázd,
B ReaL: Ne istenítsed!
Jobb volt sztem, mint a 6. nfs, de voltak hibái. -
Kefete #15 Ha cask annyira lesz jó a fizikája, mint az NFS:U-nak, és betesznek egy sokkal jobb tuningolási rendszert, akkkor már nyerő lesz a game. Főleg ha vmi törés is lesz benne. Ja meg itt végre nem éjszaka kell menni, mint a sukkos NFS:U-ba. :) -
#13 is=és -
#12 Hidd azt! Én játszottam vele is egy nagy lol! -
Ninju #11 Játszottál te a Gran Turismo sorozattal?
Az a game csak konzolra jött ki és nagyon ott van a fizikája! -
#10 konzoljáték -> nem lesz semmi valós fizika benne :D -
IGAZIWILLIAMS #9 reméljük a fizika is tényleg valós lesz és végre nem 200-zal lehet bevenni a hajtűkanyart -
#8 Jah, és tetszik a második képen, hogyha gyorsan forog a kerék, akkor lecserélik egy elmostott textúrás korongra, nem úgy, mint az nfsu-ban -
#7 "A játék több, mint 50 licencelt autót, eredeti alkatrészeket, valós fizikát és törést,(...)ígér"
Ezekután én inkább a cikkírónak hinnék (legyen igazam :) ). Olyan lehet majd, mint az nfsu, csak ha törik is majd az a rohadt verda, nomeg ha rárakok egy cf tetőt, akkor megváltozik a viselkedése, stb, akkor egy király játék lesz sztem!
(legyen igazam!) -
#5 nfsu akkor most hot rod koppintás? -
#3 nekem kicsit NFS Underground koppintás szagúnak tűnik... bár így elsőre tetszik a game.. :) -
#1 A licencelt járgányok közt számos gyártó aut1ói felvonulnak...
Innentől kezdve egyszerű egyenlet következik: Licencelt nevek -> (reális) Törés kizárva -> Arcade (NFS-szintű) autós játék...