35
  • RelakS
    #35
    Azért csalás ide-vagy-oda, azon nagyokat szórakoztam, mikor HARDON!!! az első volt a gép, és messziről bezélozta a keresztben cammogó Józsibát, és persze telibe kapta, vagy mikor az alagútban az oszlopon keresztül akart hajtani :D
  • IGAZIWILLIAMS
    #32
    gyerekek,gyerekek ha valós fizika lenne egy játékban és az első kanyarban összetörnétek állandóan a verdát,aztán kezdődhetne előröl az egész tuningolás meg vásárolgatás? Az jó lenne mi? ámátőrök
  • RelakS
    #31
    Kiscsillag, először tanuljál már meg helyesen írni, mert ez olvashatalan!!!
    Az meg, hogy valós fizikája van, enyhe túlzás! Néha olyan irányokban dobott meg a pálya oldala, hogy az kizárt!!! Meg az is fura, hogy pl rárakod a verdára a szélesítést, és nem emelkedit tetemesen az irányíthatósag...
  • RelakS
    #25
    Korlát: ÁZ! :D
    Lámpaoszlop: Hááát, attól függ, miféle, beton, vagy fém. Mondjuk egy ilyen után simán lehetne totaled a körpályákon is.
  • Benedekco
    #24
    szép a 3. kép! amint az elsőkerék teker mint a barom és a háccsó meg alszik (kézifék)
    marhajó! nekem bejött!
  • Molnar_T
    #23
    Underground nagy hibaja hogy a tereptargyak nagy resze a palyabol van kialakitva, nem kulon objektum, es ebbol adodik az a roppant idegesito aprosag hogy amikor telibekapok 200al egy 10 centi atmeroju keritesrudat egy sarkon akkor az auto beleragad, es nem kitepve azt szaguld tovabb. hasonlokeppen a lampaoszlop, es egyebek. bar abszolut realis fizikai modellel a lampaoszlop mint odaallitott 3d-s targy nem allna meg mert a vilagitotest eltolja a sulypontjat es eldolne mint egy zsak. asszem :) persze lehet hogy tevedek...
  • OMax
    #22
    hmm ez nfsu koppintas? attol fug hogy vesszuk mert akkor a nfs meg bazi nagy 2 fast 2 furious koppintas, amigy nfs jo is meg sucks is mert szinte csak 1 kornyezet van tobb variacoja a pajknak ..
  • RelakSfromhome
    #21
    Annak nem, de a drag végén én rendszeresen beleragadok egy lámpaoszlopba, ahejett, hogy pörögve továbbsodródnék
  • RelakS
    #19
    Cujo001: Ne fikázd,
    B ReaL: Ne istenítsed!
    Jobb volt sztem, mint a 6. nfs, de voltak hibái.
  • Kefete
    #15
    Ha cask annyira lesz jó a fizikája, mint az NFS:U-nak, és betesznek egy sokkal jobb tuningolási rendszert, akkkor már nyerő lesz a game. Főleg ha vmi törés is lesz benne. Ja meg itt végre nem éjszaka kell menni, mint a sukkos NFS:U-ba. :)
  • Csudri #13
    is=és
  • Csudri #12
    Hidd azt! Én játszottam vele is egy nagy lol!
  • Ninju
    #11
    Játszottál te a Gran Turismo sorozattal?
    Az a game csak konzolra jött ki és nagyon ott van a fizikája!
  • Laalee
    #10
    konzoljáték -> nem lesz semmi valós fizika benne :D
  • IGAZIWILLIAMS
    #9
    reméljük a fizika is tényleg valós lesz és végre nem 200-zal lehet bevenni a hajtűkanyart
  • RelakS
    #8
    Jah, és tetszik a második képen, hogyha gyorsan forog a kerék, akkor lecserélik egy elmostott textúrás korongra, nem úgy, mint az nfsu-ban
  • RelakS
    #7
    "A játék több, mint 50 licencelt autót, eredeti alkatrészeket, valós fizikát és törést,(...)ígér"

    Ezekután én inkább a cikkírónak hinnék (legyen igazam :) ). Olyan lehet majd, mint az nfsu, csak ha törik is majd az a rohadt verda, nomeg ha rárakok egy cf tetőt, akkor megváltozik a viselkedése, stb, akkor egy király játék lesz sztem!

    (legyen igazam!)
  • Demon Eyes Kyo
    #5
    nfsu akkor most hot rod koppintás?
  • Darth Sith
    #3
    nekem kicsit NFS Underground koppintás szagúnak tűnik... bár így elsőre tetszik a game.. :)
  • [NST]Cifu
    #1
    A licencelt járgányok közt számos gyártó aut1ói felvonulnak...

    Innentől kezdve egyszerű egyenlet következik: Licencelt nevek -> (reális) Törés kizárva -> Arcade (NFS-szintű) autós játék...