50
Babylon 5 Freeware űrszim
  • Csakezmaradt
    #50
    De nem járnak erre. :D Csak szeretnék szólni, hogy újabb rész jelent meg! :D
  • Bucser
    #49
    Végre!!!
  • _Vegeta_
    #48
    Tanulj meg angolul. Konnyu a nyelvezete. :)
  • zoltang
    #47
    Valaki nem tud magyarítást ehhez a progihoz?
  • _Vegeta_
    #46
    Ha megnezed ez ugyanaz amirol lentebb irtam. A prequel-t egesziti ki. :)
  • Istencsászár
    #45
    Frissítés érkezett a gémhez ami innen letölthető
  • _Vegeta_
    #44
    Igen-igen, olyasmi de akkoris joval tobb mint az elozo release. ;)
  • [NST]Cifu
    #43
    Whaaaaaaaa!!!!

    Igaz ez nem a valódi I've found her, hanem a prequel epizód (demó) bővítménye. Viszont van benne multiplayer is!!!
  • _Vegeta_
    #42
    Olvassatok! MEGJELENT!!!! http://ifh.firstones.com/
    En azonnal kapom lefele. :D
  • Chrysadee
    #41
    Itt van a magyar nyelvű readme file: http://b5lr.scifi.hu/b5hirek/ifh.htm
    http://babylon5.scifi.hu
  • [NST]Cifu
    #40
    Na igen, az ilyen egyszeri júzerek sajnos hemzsegnek...
  • _Vegeta_
    #39
    Hehe... ez olyan beszolas mint amikor vki kerdezi h: hé figyusz a Thiefben az elso palyan mit kell csinalni ? Mennek be a kapun erre megolnek, lehetetlen megolni 4ellent egyszerre.. ez vmi bug?? Agyam eldobom...:DDD
    En meg nem jacottam ilyen jol kezelheto urszimulatorral, az viszont teny h meg kell szokni. :)
  • [NST]Cifu
    #38
    Nembaj már letörölte, dehát ennyi inteligencia szorult bele, hogy nem nézte legalább a billentyűzetkonfigot végig...
  • Braveheart
    #37
    De van fékezőhajtómű! Csak neked kell bekapcsolni :) Pl. mész előre, megnyomod a hátramenetet és nézd meg, bekapcsolnak az ellentétes oldalon lévő hajtóművek! Az tény, hogy nekem is egy kicsit fura volt először, de hamar megtetszett :)
  • [NST]Cifu
    #36
    LoL...
    Ha nem értesz hozzá, akkor ne is próbálj vele játszani... :)))

    (olyan, hogy fékezőrakéta nincs - de a StarFury-n minden irányba működő rakétahajtóművek vannak, előre és hátra is, többek között...)
  • maxius
    #35
    Rohadt idegeístő ennek a gámának az irányítása és a fizikája!
    Mi az, hogy egy vadászgépben nincs fékező-rakéta?
    Én letöröltem 1/2 óra után...
  • _Vegeta_
    #34
    koszi de a szajtot ismerem, masfel eve hetetente tobbszor latogatok oda. :)
    Viszont azt nem olvastam mikor jon ki, tenyleg karacsonyra tervezik ? A bevezeto kuldetest legalabb 3x vegignyomtam. :)
  • Bucser
    #33
    BTW: Itt megtalálod őket

    Jó játékot elvileg egyébként karácsonykor jön ki a teljes cucc.... Szal már csak fél év:)) Ja és ígérnek egy patchet júliusban...
  • _Vegeta_
    #32
    Nemnagyon jaccok gepen, eze nem vagyok otthon a jatekhirekben. Kosz az infot!
  • [NST]Cifu
    #31
    A Homeplanet egy orosz űrszim, aminek a fejlesztésében a B5:IFH csapat egy része is részt vett, és a két játék engine-jének alapja azonos, persze a B5:IFH esetén még apróbb továbbfejlesztek történtek. A Homeplanet nem jött ki orosz nyelven kívűl másként (leglalábbis úgy tudom), szóval nem meglepő, hogy nem ismerős (bár a Demo-ja kint volt a Hardwired-en - igaz az is orosz nyelvű volt).
  • _Vegeta_
    #30
    homeplanet ? az meg mi a frasz ? :)
    ugytom ez a srac irta az engine-t sajat maga...aztan kesobb csatlakoztak a bandahoz grafikusok egyebek
  • Bucser
    #29
    Nem Strazinsky írta:)) Viszont jóváhagyta a produktumot és lektorálta az adatokat és egyéb dolgokat:)
  • Bucser
    #28
    Nem amatőrök:) Ők közben játékfejlesztők csak a saját idejükben csinálják:))) Szerinted honnan szerezték meg a homeplanet engine-jét??? Ők írták:))
  • _Vegeta_
    #27
    Nekem kisse durva, h egy par "amator" (tehat nem hivatasos) jobb jatekot fejleszt mint 1 normal ceg 20-30x emberrel..Valljuk be ez a jatek elsopor minden masik urszimulatort... alig varom kihozzak a teljes jatekot, a tortenete marhara jol sikerult, ha nem tudnam nem hinnem el h nem szrazincski irta... cafoljatok meg. ;>
  • Tikal #26
    2. kuldi, monolithot kell megvédeni, de rohadt hamar megadja magát, aztán szol hogy ugorjunk hyperbe, de ott meg mission failde vár.... egy rakat ellen van, egyedul nem birom kinyirni oket, minek van a squad?
  • Tikal #25
    pont azt akartam kérdezni hogy visszaforduláshoz mi a jo, de kozben rájottem hogy afterburner, izsonyat nagyokat sodrodom néha :)
    a slide melyik alapbol? mert nekem nem slide-ol :)

    1kuldiben 6-ot tudtam kiszedni, good job soldier
  • [NST]Cifu
    #24
    Pár javaslat:

    -Sose gyorsulj harc közben túlságosan fel, én pl. ritkán gyorsítok 250m/s fölé.
    -Használd az Afterburnert, miután visszafordulsz egy rohamból!
    -Használd a Slide-ot, sokkal nehezebben találnak el!
    -Kétféle befogás létezik, az egyik a sima ágyúval (ez akkor lesz érvényes, ha valaki téged fogott be célnak, feléd néz, és lőtávon belül van), a másik pedig a rakétaidítást jelző szöveg (incoming missile - ilyenkor a "V" billentyűvel szórd eszeveszetten a csalit).
    -Tapasztalatom szerint legjobban úgy lehet kiszedni a célpontokat, hogy a célpont céljezőjébe elkezdesz lövöldözni már 1-2 km-ről. Sok célt így szedtem le. Persze a leges-legjobb az, ha akkor sikerül a közelébe kerülnöd, amikor a sebessége 0 körül van, mivel éppen visszafordul.

    +1 tanács: ha egy küldetésnél kudarcot vallasz, akkor ne REPLAY-t, hanem CONTINUE-t nyomj. Ez utóbbi ugyanis a játékbani utolsó automata mentést tölti vissza, míg a Replay a küldetés elejétől kezdődik. Mindig van automentés a hiperűrbe való be- és kilépésnél illetve az átvezetőanimoknál.
  • Tikal #23
    mit jelent az hogy az ellenség bemért? (trainingben a logyakorlaton vagyok....) ha nincs rakétája akr mivel mér be? elég hamar szétlottek :)
  • Tikal #22
    oo, hogy nyirjak ki annyi ellent ezzel az ágyuval? :)

    Nagyon jo a fizika ténylg, csak szokatlan hogy olyanokat lehet "farolni" az urben, hogy kisodrodom a galaxisbol :)
  • [NST]Cifu
    #21
    Egy érdekesség: a játék készítői részben megegyeznek a Homeplanet készítőivel (ez egy orosz űrszim, amely sajnos csak oroszul kommunikál egyenlőre), sőt, a két játék engine is megegyezik. Nos mi ebben a hír? Csak annyi, hogy állítólag már dolgoznak a Homeplanet netkódján, ami (remélhetőleg) annyit tesz, hogy az IFH-hoz is lesz multi!!!
  • [NST]Cifu
    #20
    Nem, az elsőben még nincs rakéta, majd a második misszióban már lesz ;)
  • [NST]Cifu
    #19
    Nah, némi tájékozódás után egy kis help:

    -Akiknek Radeon kártyájuk van, rakják fel a Cataclyst 3.10-es drivert, elméletileg azzal rendesen működik a Motion Blur is.
    -A játék támogatja a két joy-os irányítást! Ehez már csak még 1 joy-t kellene szereznem ;)
  • Tikal #18
    kösz,
    amugy nagyon jo ez a játék, jo hangulat meg minden, pláne ahhoz képest hogy ingyenes...
    ja rakétát hogy kell loni vagy elso kuldetésben még nem lehet?
  • [NST]Cifu
    #17
    A Training kicsit durvus lett, legalábbis a Hyperspace része. A lényeg:

    Indulj el a Cooke rendszer felé (Sol-Cooke) (célszerű autopilottal - CTRL+A), majd mikor szól az instruktor, akkor azzonnal vissza az Io-hoz. Innen elindulunk valami S****** betüs rendszer fele (még korán van ) az EAS Pegasus-al és az Instruktorral. Némi idő után lesz egy párbeszéd köztünk és az elveszett hajó között, utána irány vissza a Sol rendszerbe (Io). Célszerű mindig a CTRL+A-t használni, még akkor is ha kissé bugos (nekem időnként lelasít 200-ra, ilyenkor ki kell kapcsolni, majd vissza).

    A harc nagyon nehéz, a vicc az, hogy elsőre sikerült az első küldetés, csak éppen mikor új waypontot adnak meg, én CTRL+A-val repültem, amely szépen belevezetett az aszteroidába, amely mögött a waypont volt - tanulság: itt ne használd az autopilot-ot ;)

    Utána meg persze 5x kellett próbálkoznom, mire sikerült újra megmentenem a teherhajó seggét.

    Taktikát nem nagyon tudok adni, ha nagyon nem megy, akkor vedd vissza a nehézséget a Game Options-nál, én is ezt tettem a 3. küldetésnél, mivel ott a Hiperűrben kell harcolnod...

    Szvsz kicsit nehéz lett a játék, de (én legalábbis) nagyon élvezem, jó a történet, tetszenek a kidolgozott részek (pl. a Training-nél ahogy szenved az instruktor), és persze kicsit bánt, hogy bár igen szépek a hajók, legtöbbször semmit sem látunk belőlük - de ez így van rendjén ;)
  • Hmuda
    #16
    Hát az X1 még bejövős de az X2 nagyon el lett kúrva.
  • Tikal #15
    kozben elkezdtem a misson-t, rakéta nincs az elso kuldiben? kicsit bonyolult ez a harc igy elsore :)
  • Tikal #14
    a hyperspaceben elakadtam :) trainingben: sol cooke ig elmegyek, ott szolnak hogy vissza, de hova? io-ba? mit kell csinálni? :)
  • Lacc
    #13
    Ott vannak neked az x-ek meg maga az elite, mit sírsz? :D Ha meg nem elég jó neked az x akkor várhatsz még 5-6 évet amíg egy mai grafikai színvonalon lesz egy elite szintű világ :P
  • [NST]Cifu
    #12
    Tudja a rák, bár van rá egy tippem, hogy egyszerűen nincs rá akkora kereslet, hogy ráálljanak jobban a témára. Addig is van X2-The Treat, bár annál a védelem olyan erős, hogy csak na...
  • [NST]Cifu
    #11
    Teljesen harci játék, mint pl. a Freespace. A prequel-ben (és a teljes játék kampányában is) csak a Starfury-val repülhetsz, de a teljes játékban skirmish/custom mission-okban bármilyen vadászal repülhetsz majd.