16
  • Csatti
    #16
    A méretnél (vastagságnál) sokkal fontosabb az anyag és a helyes tervezés (igénybevételek megfelelő felmérése, a feszültségek minél kisebbre csökkentése végeselemes módszerrel, stb.)
  • Anteris
    #15
    "a gép kerekei azonban landoláskor részben összecsuklottak"

    na ebben egy percig sem kételkedek. Csak rá kell nézni azokra a futókra!
  • [NST]Cifu
    #14
    Meg az Egely-féle vitalitásmérő és a Gróf Spanyol-féle víz-plazmával hajtott autó...
  • [HUN]PAStheLoD
    #13
    magyar null-pont energiás ufo cucc rulla
  • [NST]Cifu
    #12
    Akkor legyen az Ez-Rocket, amely már évek óta repül...

    A lényeg, hogy a Space Ship One nem az első ember vezette civil rakéthajtású repülőgép...
  • Chappy
    #11
    Space Ship
    A repülés jövőjéért!

    Megyünk az androméda-ködbe!
  • NF
    #9
    Szerintem meg honfitársaink a 10000 fős agrav hajójukkal ;))
  • mrzool
    #8
    OK, akkor tippeljünk.:) Szerintem Rutanék nyerik a versenyt; ha nem jön közbe vmi nagy gixer, akkor akár hónapokon belül.
  • NF
    #7
    Hogy a világot nem fogja megváltani az egy dolog de hogy a díjat sem ez nyeri az is biztos...
  • Cat #6
    hát sztm egy vitorlázórepülőgépre gyorsítórakétákat pakolni nem nevezhető "fejlesztésnek"
  • [NST]Cifu
    #5
    "...első magáncég által kifejlesztett, ember vezette rakétahajtású repülőgép..."

    Hazugság!!!!
    Már a 30-as években volt rakétahajtású civil gép, szimpla vitorlázógépekre szereltek kis gyorsítórakétákal!

    Ráadásul ott az XCOR EZ-Rocket repülőgép is, amelyről egy-két éve pont az SG.hu is hírt adott...
  • mrzool
    #3
    Elég csúnyán nézett ki a leszállás közbeni baleset miatt... Képek pl. a space.com-on.
  • Darth Sith
    #2
    remélem sikerül nekik.
  • Csatti
    #1
    Nem rossz. A kormanyzatok kozul mar csak a kinaiakat erdekli vmennyire a dolog.