16
-
Csatti #16 A méretnél (vastagságnál) sokkal fontosabb az anyag és a helyes tervezés (igénybevételek megfelelő felmérése, a feszültségek minél kisebbre csökkentése végeselemes módszerrel, stb.) -
Anteris #15 "a gép kerekei azonban landoláskor részben összecsuklottak"
na ebben egy percig sem kételkedek. Csak rá kell nézni azokra a futókra! -
#14 Meg az Egely-féle vitalitásmérő és a Gróf Spanyol-féle víz-plazmával hajtott autó... -
#13 magyar null-pont energiás ufo cucc rulla -
#12 Akkor legyen az Ez-Rocket, amely már évek óta repül...
A lényeg, hogy a Space Ship One nem az első ember vezette civil rakéthajtású repülőgép... -
Chappy #11 Space Ship
A repülés jövőjéért!
Megyünk az androméda-ködbe! -
#9 Szerintem meg honfitársaink a 10000 fős agrav hajójukkal ;)) -
mrzool #8 OK, akkor tippeljünk.:) Szerintem Rutanék nyerik a versenyt; ha nem jön közbe vmi nagy gixer, akkor akár hónapokon belül. -
#7 Hogy a világot nem fogja megváltani az egy dolog de hogy a díjat sem ez nyeri az is biztos... -
Cat #6 hát sztm egy vitorlázórepülőgépre gyorsítórakétákat pakolni nem nevezhető "fejlesztésnek" -
#5 "...első magáncég által kifejlesztett, ember vezette rakétahajtású repülőgép..."
Hazugság!!!!
Már a 30-as években volt rakétahajtású civil gép, szimpla vitorlázógépekre szereltek kis gyorsítórakétákal!
Ráadásul ott az XCOR EZ-Rocket repülőgép is, amelyről egy-két éve pont az SG.hu is hírt adott... -
mrzool #3 Elég csúnyán nézett ki a leszállás közbeni baleset miatt... Képek pl. a space.com-on. -
#2 remélem sikerül nekik. -
Csatti #1 Nem rossz. A kormanyzatok kozul mar csak a kinaiakat erdekli vmennyire a dolog.