19
  • Epikurosz
    #19
    "Egy-két éven belül egy átlagos vásárló - legalábbis nyugat-európai mércével mérve - már megengedhet magának egy 60 colos, vagy akár annál nagyobb képernyőt. "

    Hm. 2003+1-2 = 2004-2005.
    Most 2006 van, és sehol nincs egy szem NED tévé sem és én még mindig 17"-os LCD-vel kínlódom.
  • FtranX
    #18
    Nekem a Sagem telómból van egy sor kimenve. :)
  • FtranX
    #17
    Rengeteg új ígéretes technológia van (pl. OLED), amelyek nagyrészt már kereskedelmi forgalomra érettek. A gyártóknak azonban addig nem áll érdekükben milliárdokat ölni a tökéletesítésükbe, amíg az LCD-ből tudnak pénzt sajtolni.
  • Yfel
    #16
    Igen én is erre gondoltam... olyan mint egy olcsó projector csak abban legalább lehet lámpát cserélni :P

    Y
  • Mice
    #12
    senki nem említette, hogy rövid csak kérdezik, hogy meddig fog élni
  • [HUN]PAStheLoD
    #11
    mért lenne már butított?
  • Mice
    #10
    kiindulván abból, hogy mi van körülötte szerintem szénadomb lehet

    csak elsülhetett az ujja

  • Yfel
    #6
    Ezzel mindenki nyerne, arra lennék kíváncsi, hogy meg fennáll-e a plazmával járó rövid élettartalom problémája?

    Y
  • Darth Sith
    #5
    ez jó dolog, csak még drága. :)
  • Bucser
    #3
    Esetleg ha megnézitek, hogy mennysitz forgattak a kifejlesztésre akkor majd rájöttök a lényegre. Először is. A Plazma Technológia kifejlesztése sem volt olcsó mulatság. Drága cuccokat állítanak elő vele. Ez tulajdonképpen a jó minőségű méregdrága sík képernyős kijelzők szférája. Ez az NED tulajdonképpen ennek lenne a butított része. Hogy olcwsóbb legyen az előállítás így magasabb legyen az értékesíthetőség. Nincs értelme ráülni a szabadalomra. HA így lenne akkor a síkképcsöves gyártók is ráülhettek volna a plazma szabadalomra.... A hidrogénautó teljesen más volt. Ott a töltőállomások kiépítése elterjedés megvárása nem térül meg olyan gyorsan. mint pl az elektronikában számítástechnikában.
  • Cat #2
    ez mindennél igy van - az egész marketinges életciklus elmélet erről szól, megtartani a termékat mindaddig a legtöbb hozamot hozó fázisban, amig csak lehet, apró modosításokkal, kis fejlesztésekkel eladni ujra ugyanazt többször

    rég lehetnének jobb, olcsóbb videókártyák vagy akár gyógyszereket is mondhatnék (vagy bármely más terméket, pl a TV2-es Nagy Ő sorozat...), de a gyártónak egyszerüen nem érdekük kiadni addig, amig az előző is megfelelő profitot hoz. Ebben jórészt az játszik szerepet, hogy manapság a fejlesztési költségek nagyon magasak, és ha egy termék bejön, a kiadó/gyártó igyekszik mindent kisajtolni belőle