19
-
Epikurosz #19 "Egy-két éven belül egy átlagos vásárló - legalábbis nyugat-európai mércével mérve - már megengedhet magának egy 60 colos, vagy akár annál nagyobb képernyőt. "
Hm. 2003+1-2 = 2004-2005.
Most 2006 van, és sehol nincs egy szem NED tévé sem és én még mindig 17"-os LCD-vel kínlódom. -
#18 Nekem a Sagem telómból van egy sor kimenve. :) -
#17 Rengeteg új ígéretes technológia van (pl. OLED), amelyek nagyrészt már kereskedelmi forgalomra érettek. A gyártóknak azonban addig nem áll érdekükben milliárdokat ölni a tökéletesítésükbe, amíg az LCD-ből tudnak pénzt sajtolni. -
Yfel #16 Igen én is erre gondoltam... olyan mint egy olcsó projector csak abban legalább lehet lámpát cserélni :P
Y -
Mice #12 senki nem említette, hogy rövid csak kérdezik, hogy meddig fog élni -
#11 mért lenne már butított? -
Mice #10 kiindulván abból, hogy mi van körülötte szerintem szénadomb lehet
csak elsülhetett az ujja
-
Yfel #6 Ezzel mindenki nyerne, arra lennék kíváncsi, hogy meg fennáll-e a plazmával járó rövid élettartalom problémája?
Y -
#5 ez jó dolog, csak még drága. :) -
#3 Esetleg ha megnézitek, hogy mennysitz forgattak a kifejlesztésre akkor majd rájöttök a lényegre. Először is. A Plazma Technológia kifejlesztése sem volt olcsó mulatság. Drága cuccokat állítanak elő vele. Ez tulajdonképpen a jó minőségű méregdrága sík képernyős kijelzők szférája. Ez az NED tulajdonképpen ennek lenne a butított része. Hogy olcwsóbb legyen az előállítás így magasabb legyen az értékesíthetőség. Nincs értelme ráülni a szabadalomra. HA így lenne akkor a síkképcsöves gyártók is ráülhettek volna a plazma szabadalomra.... A hidrogénautó teljesen más volt. Ott a töltőállomások kiépítése elterjedés megvárása nem térül meg olyan gyorsan. mint pl az elektronikában számítástechnikában. -
Cat #2 ez mindennél igy van - az egész marketinges életciklus elmélet erről szól, megtartani a termékat mindaddig a legtöbb hozamot hozó fázisban, amig csak lehet, apró modosításokkal, kis fejlesztésekkel eladni ujra ugyanazt többször
rég lehetnének jobb, olcsóbb videókártyák vagy akár gyógyszereket is mondhatnék (vagy bármely más terméket, pl a TV2-es Nagy Ő sorozat...), de a gyártónak egyszerüen nem érdekük kiadni addig, amig az előző is megfelelő profitot hoz. Ebben jórészt az játszik szerepet, hogy manapság a fejlesztési költségek nagyon magasak, és ha egy termék bejön, a kiadó/gyártó igyekszik mindent kisajtolni belőle