#14
mellesleg, ha az onsulyahoz kepest eleg nagy a felulete, akkor mar lehet vele kiserletezni, alakitani a szarnyprofilt, allasszoget, sulypontot, ilyesmit
#13
szerintem a korabeli eszkozokkel is meg lehetett volna oldani, pl a Wright fiverek koraban sem volt se kevlar, se uvexalas muanyag, ugyanolyan vasznat, es fat hasznaltak, mint korabban
Anteris#12
Kiváncsi lennék az eredet tervrajzra. Szerintem nem sok köze van a két gépnek egymáshoz, inkább csak futtatják magukat a digók. :)
Cat#9
de
az aerodinamika jo volt, csak még nem volt kevlár
#6
"Leonardo szerkezete tisztán a sikláson alapul. Irányításához a gravitáció és a súlyközéppont eltolására van szükség. Ez teljes mértékben megegyezik azzal, amit a modern sárkányrepülők pilótái csinálnak"
Csupaész! A sárkányrepülőket, meg a siklókat mióta hajtja motor? Gondolkozz mielőtt válaszolsz, mert így csak hülyét csinálsz magadból.