17
-
#17 ez hol repülő? -
#14 mellesleg, ha az onsulyahoz kepest eleg nagy a felulete, akkor mar lehet vele kiserletezni, alakitani a szarnyprofilt, allasszoget, sulypontot, ilyesmit -
#13 szerintem a korabeli eszkozokkel is meg lehetett volna oldani, pl a Wright fiverek koraban sem volt se kevlar, se uvexalas muanyag, ugyanolyan vasznat, es fat hasznaltak, mint korabban -
Anteris #12 Kiváncsi lennék az eredet tervrajzra. Szerintem nem sok köze van a két gépnek egymáshoz, inkább csak futtatják magukat a digók. :) -
OMax #11 tokos csavo volt leo... le a kalappal -
Csatti #10 Ki beszél itt kevlarról? -
Cat #9 de
az aerodinamika jo volt, csak még nem volt kevlár -
#6 "Leonardo szerkezete tisztán a sikláson alapul. Irányításához a gravitáció és a súlyközéppont eltolására van szükség. Ez teljes mértékben megegyezik azzal, amit a modern sárkányrepülők pilótái csinálnak"
Csupaész! A sárkányrepülőket, meg a siklókat mióta hajtja motor? Gondolkozz mielőtt válaszolsz, mert így csak hülyét csinálsz magadból. -
#4 kisebb átalakításokkal. de azért ez kirr. :) -
Yfel #3 Kissé félrevezetőnek tartom a címet, mert így nem _egészen_ az öreg gépét csinálták meg :o)
Y -
bunny #2 jó fej volt az öreg.