17
  • NF
    #17
    ez hol repülő?
  • Bonewerkz
    #14
    mellesleg, ha az onsulyahoz kepest eleg nagy a felulete, akkor mar lehet vele kiserletezni, alakitani a szarnyprofilt, allasszoget, sulypontot, ilyesmit
  • Bonewerkz
    #13
    szerintem a korabeli eszkozokkel is meg lehetett volna oldani, pl a Wright fiverek koraban sem volt se kevlar, se uvexalas muanyag, ugyanolyan vasznat, es fat hasznaltak, mint korabban
  • Anteris
    #12
    Kiváncsi lennék az eredet tervrajzra. Szerintem nem sok köze van a két gépnek egymáshoz, inkább csak futtatják magukat a digók. :)
  • OMax
    #11
    tokos csavo volt leo... le a kalappal
  • Csatti
    #10
    Ki beszél itt kevlarról?
  • Cat #9
    de
    az aerodinamika jo volt, csak még nem volt kevlár
  • Stranger
    #6
    "Leonardo szerkezete tisztán a sikláson alapul. Irányításához a gravitáció és a súlyközéppont eltolására van szükség. Ez teljes mértékben megegyezik azzal, amit a modern sárkányrepülők pilótái csinálnak"

    Csupaész! A sárkányrepülőket, meg a siklókat mióta hajtja motor? Gondolkozz mielőtt válaszolsz, mert így csak hülyét csinálsz magadból.
  • Darth Sith
    #4
    kisebb átalakításokkal. de azért ez kirr. :)
  • Yfel
    #3
    Kissé félrevezetőnek tartom a címet, mert így nem _egészen_ az öreg gépét csinálták meg :o)

    Y
  • bunny
    #2
    jó fej volt az öreg.