7
Ballpark 3DX
  • zaki
    #7
    miért, te azt hitted, hogy én majd meg fogom venni a játékot? :D
  • Aquli
    #6
    elolvastam.
    szoval akkor honnan lehet letolteni? :))
    most viccet felreteve, nagyon keves jatekert adnek ki penzt, egy logikai jatekert, pedig foleg nem.
  • CELL StormBird
    #5
    Hamarosan
    Segitő Orsi Rulziiiiik :D
  • zaki
    #4
    olvasd el a bevezető utolsó mondatát :)
  • Redfox
    #3
    Ezt le lehet szedni valahonnan?
  • zaki
    #2




  • zaki
    #1
    Korábban már szóltunk néhány szót a Ballpark 3DX-rõl: magyar fejlesztésû logkai játékról van szó, melyben különféle tulajdonságokkal rendelkezõ labdákat kell a célba terelnünk, a pályán felhalmozott akadályokat leküzdve. Azóta volt szerencsénk játszani egy jót a játék (belsõs :-) béta verziójával - most az itt szerzett tapszatlatainkat szeretnénk megosztani veletek. A Ballpark új verziója (bizonyára sokan emlékeztek még a nagyszerû eredetire) teljesen háromdimenziós grafikát vonultat fel, csinos fény/árnyék effektekkel megtámogatva - a klasszikus játék modern köntösbe öltöztetése remekül sikerült. A játékmenet pont olyan addiktiv, mint korábban: négyféle labda áll rendelkezésünkre (normál, gumi - ez pattog, fém - ez nehezebb, és vonza a mágnesakadály, plusz egy robbanó - ez bombaként funkcionál), ezeket kell trükkös módon az elõre meghatározott kiindulási pontról a célba ügyeskedni. Vannak pályák, ahol stabil pozicióból indulhatunk, de több esetben mi határozhatjuk meg a kiindulási helyet - no nem teljesen szabadon, hanem elõre kijelölt startpontok közül választva. Jó sok akadály van: találkozunk majd szöges mezõkkel (a gumilabda itt "kipukkan"), magasított területekkel vagy akár a ladda útját blokkoló tömbökkel. A labdák egy az egyeben követik a newtoni fizika szabályait: úgy és akkor pattannak vissza/esnek le a tereptárgyakról, ahogy azt a valós életben is elvárnánk tõlük. Az labdák útjának befolyásolására lettek kitalálva az építõblokkok és terelõk: elõbbiekkel hidakat/átjárókat húzhatunk fel, míg az utóbbiakkal "kanyarodhatunk", azaz más útra terelehetjük a már guruló labdát. Lesznek még ugratók is: funkciójuk a nevükbõl következik - megpattan rajtuk a labda, és átrepülnek a problémás pályarész felett. A játék elsõ néhány pályája tutorialként funkcionál, itt példákon keresztül gyakorolhatjuk be az irányítás minden csínját-bínját. A késöbbi szcenáriók némelyike viszont már komoly kihívást jelent: volt olyan, ami majd egy órájába került a sorok irójának... :-) Majd elfelejtettük: a Ballpark 3DX szerves részét képezi egy beépített szerkesztõ: ennek segítségével saját magunk is gyárthatunk pályákat.
    A Ballpark 3DX az elsõ benyomások alapján remek kis játéknak tûnik, ha szereted a hasonló logikai cuccokat (pl. a The Incredible Machinet) akkor NAGYON rá lehet kattanni. A játékot az 576 Media adja ki/forgalmazza, megjelenése hamarosan várható.

    Info:576 Online