19
  • Joe
    #19
    32 bites oprendszer alatt AMD64-es procin minden további nélkül futtatható 64 bites kód, már csak azért is, mert már most is léteznek ilyen progik, ami cáfolja az elméletedet. Például Benchmark progik, de XviD filter is van már 64 bites és néhány játék is.

    Bootolható oprendszer akkor lesz, ha valaki jó üzletet lát benne. Egy DVD-n kiadott játékprogi már lehet bootolható CDs, mert van elég hely az oprendszernek.

    De:
    - Mi lesz azokkal, akik játék közben másra is használnák a gépet, pl. munka, web v. ftp szerver?
    - Hogyan supportálja a bootolható játék az új hardware-eket? (Sehogy)
    - Hogyan adnak ki hozzá path-et?

    Konzolhoz OK, ingyenes játékhoz OK, de nincs jövöje szélesebb körben.
  • Pheel
    #18
    Miért kellene bármit is feltennem? A világot a pénz hajtja. Láthatóan kifizetődőbb a mostani rendszer már csak fejlesztési eszközök tekintetében is.
  • Pheel
    #16
    És szerinted miért nem csinálnak minden játékot így? Az America's Army OpenGL-re fejlesztett játék, direkt, dedikáltan multiplatformos. Ezáltal jóval drágább - bár a hadseregnek van pénze, ő a megrendelő ugyanis - , de legalább megy Linux alatt is, akárcsak a játékok elenyésző százaléka. A többi meg nem...
  • Pheel
    #14
    Húúúúúúúúúúúúúdesötét lehet nálad...

    A sok hülye fejlesztő meg Windowsra fejleszt! Pedig itt a tökéletes megoldás!
  • GabiWong
    #11
    én ugy halottam, hogy vagy 32 bites-es módban, vagy 64 bites módban müxik a proc, iet nem halottam hogy kombinálja.
  • Pheel
    #10
    Lehet én vagyok rövidlátó, de azért nem kellene egy single process OS-re húzott extendert bonyolultságban egy multi threaded OS-hez készített kiegészítőhöz hasonlítani. :)
  • Pheel
    #8
    Na azt megnézem, mikor úgy fog 64 bites kód futni egy alkalmazásban, hogy az alatta lévő oprendszer 32 bites...

    Sokáig fogok élni, ha ilyet akarok látni :)
  • Joe
    #7
    A játékokat attól még lehet 64 bitre optimalizálni, hogy a Windows nem 64 bites. Az Athlon64,FX úgyis elsösorban gamerek gépeiben lesz alkalmazva elöször. Játék futtatása közben a Windows processzeinek ideje kb. 10-20%, tehát nem igazán számít, hogy maga a Windows 64 bites-e.

    Egyes nem játék alkalmazások gyorsulnának fel jelentösen, amik a Windows rutinjaival dolgozzák fel az adataikat. Ezek az alkalmazások viszont már úgyis elég gyorsak.

    Azonál az alkalmazásoknál, ahol számit a 64 bit, pl. DVD, DivX, XviD kódolás, úgyis kihozzák a 64 bites filtereket jóval a 64 bites Windows elött.
  • Pheel
    #2
    Nem nagy :) Erre alapozták az egész marketingjüket, de nem nagy probléma :) Hát persze :)
  • gonosz
    #1
    Az 64 bites Windows késése nem nagy probléma
    :)