37
Média lejátszó
  • Rotyoka
    #37
    Gom player ben hogyan kell beállítani, hogy megjelenjen a felirat? :/
    Beállításoknál ott van, de baszik berakni
  • Freddycom
    #36
    Mi az édes isten faszárt puffereli ez a kibaszott MPC HC a filmet? Vagy pufferelje felőlem, leszarom, de akkor fejezze be, mert jelenleg az van h 85%-nál megáll a folyamat és nem tudom végignézni a filmet. Nem a film a hibás, az összes filmemnél ezt csinálja újabban, amit már régebben megnéztem miden probléma nélkül. Tehát eddig nem volt ilyen probléma.

    Vkinek esetleg vmi ötlete?
  • steffy
    #35
    Sziasztok! Előre is elnézést kérek, ha láma kérdést intézek felétek, de nagyon kezdő vagyok ezen a téren. Én még leragadtam az asztali dvd lejátszóknál és társaiknál. Most tervezem, hogy váltok egy médialejátszóra, már meg is találtam, ami árban és tudásban is megfelelne, a plazmára még csak rá tudom kötni, azonban hogyan csinálok belőle 5.1-es hangot, hogy olyan legyen, mint a házimozi? Van egy Dimarson házimozim, de annak csak jack dugós audió bemenete van. Rá lehet arra kötni és kikeveri az 5.1 hangot úgy, mintha sima dvd lemezről nézném? Van benne mindenféle dekóder, dts, dolby digital stb. Még egyszer sorry, ha láma vagyok a témához és előre is köszönöm, ha valaki segít.
  • fook
    #34
    ígyvan , gombplayerről nem szóltam egy szót sem :)
  • Dj Faustus #33
    "Értem! De mi a bajod a Gomplayerrel?Az is legalább olyan jó,mint a VLC."
    Nem említette hogy rossz lenne a Gomplayer, csak annyit hogy a VLC Media Playerből (ami mindent lejátszik) hiányolja azt a tulajdonságot, hogy a film végén kikapcsolja a gépet (mint a BSPlayer, amiből pedig a beépített kódekeket hiányolja - "bsplayer is kikapcsolja , csak az nem egy vlc").
  • computerguru
    #32
    Értem! De mi a bajod a Gomplayerrel?Az is legalább olyan jó,mint a VLC.
    Legalább is nálam lejátszik mindent(dvd,divx,xvid,avi,mkv,stb),csak
    megfelelően legyen frissitve!
  • fook
    #31
    csak az nem egy vLc :)