13
-
Power #13 Ki írta, hogy a 256M suxx???
Az, hogy valahol ez is kevés lehet, az teljesen gyártó független, arra ott van a 3DLabs, SGI stb.
A 8 pixel/órajel meg egyszerűen egy marketingfogás, nehogymá valamiben kevesebb legyen az nV. -
Power #12 Az ne is zavarjon, hogy csak 4 pipeline van benne.
Egyébként erre volt a reakció:
"Az órajelenkénti 8 pixel, illetve a pixelenkénti 16 textúra megjelenítése mellé 16-szoros teljesképernyős élsimítás (anti-aliasing) jár."
Erre te:
"Valójában az esetek túlnyomó többségében 8 a helyes érték, de ezt titeket nem fog zavarni."
Szóval el ismered, hogy a fenti mondat helytelen. No akkor most mennyi is? :)
Mutass már nekem 1 olyan tesztet ahol látszik a 8 pixel/órajel! Most komolyan, írj már egy linket. -
gonosz #8 huleseget beszelsz ugye tudod :) -
gonosz #6 hm
hat a 256 mb is edeskeves ;) egy erosebb rendernel egyszerre nem lehet benntartani mindent. ezert nem nagyon van olyan feladat amit ne tudnal elvegezni egy 128mb -s kartyaval, amit a 256-ossal igen, mert ugyis egy nagy swapeles lesz az egesz. A tobb ram hogy mennyi segit az meglatszik az eredmenyeken /semmit/. Megnezhetsz jo sok teszteredmenyt, nem csak ezt a harmat.. -
Power #5 Bizonyos helyeken valóban fontos a sok memória.
pl. egy CAD esetében a 256 MB is könnyen kevés lehet.
Az nV szereti súlykolni, hogy 8 pixel/órajel, pedig tényleg csak 4 :)))
Amúgy ez csak 3 kiragadott teszteredmény, szóval ebből nem sokra lehet következtetni. Amúgy gyaníthatóan a GPU órajele nem több, mint 2000-esben s mivel ugyanazon architektúra van mindkettőben sok esetben nem lesz gyorsabb. -
gonosz #2 azert lenne 3 eszrevetel..
az a 16x AA az mar feler egy normalis 4x -essel ugye? :)
"órajelenkénti 8 pixel" -> nagyon sulykoljak azt a 8-at, mondjuk tenyleg jobban nez ki mint a 4, ami a valosag ugye :)
azt sem ertem minek a ketszer annyi es ketszer akkora savszelessegu ram mikor kb 3-4 szazalekot gyorsul tole a card..