Ki van fent legtovább?
Jelentkezz be a hozzászóláshoz.
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
٩(̾●̮̮̃̾̃̾)۶ CefreTeam™ ๏̯͡๏﴿
Amúgy én nem vagyok olyan régi, hogy ismerjem a faterodék mire tóták 😊
٩(̾●̮̮̃̾̃̾)۶ CefreTeam™ ๏̯͡๏﴿
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
így holnap se tudok aludni, meg ma se...
nade Sissi III. és persze fél 6 elõtt picivel nice to meet you 😛 ismét
elég jó 😊
ASROCK Z370 Extreme4, Intel Core i7-8700K, GIGABYTE GTX 1080, CORSAIR DDR4 16GB 3000MHz, Asus Xonar STX, Sennheiser HD600, Beyerdynamic DT 190, Logitech G613, Logitech G305, CM690 II, Acer XB271HU
Hát én megkapaszkodtam, na ezt nekem se veszi be a gyomrom pfuj bazzeg.
http://eurobasketballblog.wordpress.com "Everything I'd like, May the heaven give....."
٩(̾●̮̮̃̾̃̾)۶ CefreTeam™ ๏̯͡๏﴿
ASROCK Z370 Extreme4, Intel Core i7-8700K, GIGABYTE GTX 1080, CORSAIR DDR4 16GB 3000MHz, Asus Xonar STX, Sennheiser HD600, Beyerdynamic DT 190, Logitech G613, Logitech G305, CM690 II, Acer XB271HU